Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציג וויסקי העשור שיתוף פעולה ראשון עם מזקקת M&H שזכתה בתואר הוויסקי סינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציג וויסקי העשור שיתוף פעולה ראשון עם מזקקת M&H שזכתה בתואר הוויסקי סינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023
צילום: יונה ברודר

לרגל ציון עשור שנים למלון וולדורף אסטוריה, ולקראת החגים הבאים עלינו לטובה, החליטו במלון לחבור למזקקת M&H, מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, שלא מכבר זכתה בתואר הסינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023 ולייצר בשיתוף וויסקי סינגל מאלט ייחודי במהדורה מוגבלת.

לאחר חודשים של עבודה התוצאה היא 300 בקבוקים של וויסקי סינגל מאלט שהוא שילוב מושלם ויחיד מסוגו של וויסקי שיושן בחביות אקס ברבן וחביות יין בסגנון פורט. חוויה של יוקרה בכל טיפה.

הבקבוקים נמכרים בכל מסעדות המלון גם בכוסות. מחיר כוס וויסקי העשור הוא 180 ₪ למנה, מחיר בקבוק 1800 ₪ (100 פעמים ח"י). בנוסף, חלק מהקוקטיילים בברים במלון מורכבים מהוויסקי.

מזקקת M&H הינה מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, מייצרת מגוון סוגי וויסקי וג’ין שנמכרים בכ 40 מדינות ברחבי העולם. הוויסקי שלה גרף עשרות מדליות זהב בתחרויות הוויסקי הנחשבות ביותר בתעשייה, כולל הוויסקי סינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023 עבור ה”אלמנטס חביות שרי”.

מלון וולדורף אסטוריה חבר לארגון אלמנות ויתומי צה"ל בהובלת יו"ר הארגון תמי שלח (אלמנתו של סגן אלוף אודי שלח זכרונו לברכה אשר נפל כלוחם אוויר, מפקד טייסת קרב במלחמת יום הכיפורים) ומנכ"ל הארגון שלומי נחומסון ומבטיח כי 20% מכל ההכנסות של מכירת הבקבוקים והמנות יתרמו לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, וספציפית לתוכנית 'עוצמה' המעניקה ליתומי צה"ל וכוחות הביטחון, מערך תמיכה מקיף באמצעות מחנות המתקיימים לאורך כל השנה, בהם מתאפשר ליתומים והיתומות לפגוש יתומים עם שותפות גורל דומה להם, להשתייך לקהילה, לעבד יחד את חווית האובדן, לעבור חוויות חיוביות, מעצימות ומגבשות ולפתח את חוסנם האישי.

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מציין "חיפשנו במלון את הדרך הנכונה לציין עשור למלון ובימים אלה האתגר הוא גדול יותר מתמיד. וויסקי העשור שהפקנו יחד עם מזקקת M&H הוא שילוב של מצוינות, איכות, אנינות טעם וחדשנות. כל מי שיטעם יהנה מחוויה יוקרתית וייחודית. ההחלטה להעביר 20% מההכנסות ממכירת הוויסקי לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, היא חלק מהערכים של תרומה לקהילה שוולדורף אסטוריה דוגל בהם. אני מזמין את כל חובבי הוויסקי להגיע לטעום את המשקה הנהדר שלנו".

מלון וולדורף אסטוריה שנבחר לא מזמן כמלון המוביל לשנת 2024 נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון פאלאס בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

צילום: יונה ברודר
צילום: יונה ברודר
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתכננים אירוע? אל תוותרו על הסעה איכותית לאורחים שלכם
אם אתם מתכננים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי דואגים לכל...
מה אתם חייבים לדעת על עיצוב פנים של וילה?
לעצב וילה זה מסוג אותם הדברים שעלולים להיות מאוד מורכבים...
תאונת עבודה- הרבה מעבר לפגיעה במסגרת העבודה
רבים לא מודעים לכך שתאונת עבודה היא הרבה מעבר לפגיעה...
המשמעות של מרכז גמילה בטיפול בהתמכרויות שונות
בריאותו ואישיותו של אדם נהרסים שניהם כתוצאה משימוש בחומרים ממכרים...
עריכת צוואה: צעד מומלץ שיקל על כל הנוגעים בדבר
אף אחד לא אוהב לחשוב על סוף החיים ולעסוק בדברים...
פוסט טראומה מינית
אנחנו חיים בחברה שבה, לצערנו הרב, לא מעט אנשים נפגעים...
למרות הכל – הם מגיעים! להקת הגברים מאלבו (Malevo) הגאוצ'וס של ארגנטינה תגיע לישראל
הסנסציה העולמית במופע המשלב ריקוד , מוסיקה, כלי הקשה וגבריות...
תערוכה חדשה: "בא בגלים" - אלעד אליהו ורזגר
תערוכת בכורה אוצר: ערן ליטוין מרכז הקונגרסים הבינ"ל בנייני האומה...
איך לתכנן מערכת מיזוג אוויר מושלמת?
יש הרבה דברים שיכולים להשפיע על השאלה איך ייראו חיי...
מתוך דברי נשיא המדינה יצחק הרצוג בטקס האזכרה לנשיא התשיעי שמעון פרס ז״ל
"כאשר נוצרת ברירת שלום – אסור להחמיצה" - אלו היו...