Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מינויים חדשים במלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים: מיכל זינו מונתה למנהלת הספא הדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות

מינויים חדשים במלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים: מיכל זינו מונתה למנהלת הספא הדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות
צילום: יחצ

מלון וולדורף אסטוריה המציין עשור מודיע על שני מינויים חדשים – מיכל זינו מונתה למנהלת הספא Guerlain Spa והדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות. השתיים עבדו לפני כמה שנים במלון וחזרו אליו.

מיכל זינו (47), שירתה כקצינת כושר בצה״ל, המשיכה את דרכה במגוון חדרי כושר בירושלים ובתל אביב בתפקידי הדרכה וניהול, משם התפתחה ונחשפה גם לתחום הספא וניהלה את מתחם הספא של ממילא ומצודת דוד. מיכל הצטרפה לצוות ההקמה של וולדורף אסטוריה לפני כעשור והכינה את פתיחת הספא, עקב איחור בפתיחת הספא ניהלה מיכל את בניין המגורים יחד עם פרויקטים נוספים במלון. לאחר 4 שנים עברה לארה״ב , עם חזרתה לארץ לאחר 4 שנים, גויסה שוב למלון.

הדר אלפסי (32), מונתה למנהלת מזון ומשקאות החדשה. להדר רקע נרחב בתחום האירוח היוקרתי, החלה דרכה כסגנית מנהלת המסעדה במלון וולדורף אסטוריה, משם עברה למלון קמפינסקי, ועבדה בחברת ירזין-סלע ולאחר 3 שנים חזרה למלון וולדורף אסטוריה. להדר תואר MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים ויש לה רקורד מוכח בהובלת צוותים, ניהול קשרי לקוחות וחשיבה אסטרטגית.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון יוקרה בינלאומי השייך לרשת הילטון העולמית. המלון ידוע באיכותו ובחווית השירות והאירוח יוצאת הדופן המוענקת לאורחים. המלון נבחר כבר בפעם הרביעית כאחד מחמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023 של המגזין היוקרתי Travel + Leisure. ולאחרונה נבחר כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2024 על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards .

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר כי " מלון וולדורף אסטוריה חוגג השנה עשור. המינויים הן של של מיכל זינו שהיתה בצוות ההקמה של המלון והן של הדר אלפסי שחזרה אלינו אחרי שהייתה 3 שנים בתל אביב, הינם סגירת מעגל עבורנו. מיכל הגשימה את הייעוד שאליו גויסה מלכתחילה ואני שמח על מינויה כמנהלת הספא ובטוח שתתרום רבות למלון ותצעיד את הספא קדימה גם בעשור הקרוב. הדר חזרה אלינו אחרי שהתנסתה במלונות ובתחומים אחרים ואני בטוח שהניסיון הרב שלה בתחום האירוח היוקרתי יתרום רבות למלון לשמור על האיכות והשירות המצוינים שלנו. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים למיכל והדר הצלחה רבה ושמחים לצרף שתי מנהלות חדשות לסגל ההנהלה".

מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון פאלאס בירושלים, נחשב לאחד מהפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל. במלון Guerlain Paris Spa – מתחם בריאות וספא יוקרתי שעלותו עולה על 15 מיליון ₪. זהו הספא הראשון בישראל של המותג הצרפתי היוקרתי Guerlain Spa. המתחם, הכולל שתי קומות ומציע מגוון שירותים רחב המעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש. בקומה הראשונה בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוחה, שני חמאם טורקי מפוארים המאפשרים קבלת טיפול חמאם חוויתי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים. בקומה השנייה חדר כושר מפואר המצויד באביזרי כושר של המותג האיטלקי טכנוגי'ם בנוסף חדר לאימונים אישיים, פינת המתנה לפני הטיפולים הכוללת עמדת שתייה חמה וקרה, 9 חדרי טיפולים מרווחים ומצוידים במיטב הנוחות והטכנולוגיה הכוללים מיטות עיסוי המשוכללות בעולם של המותג הגרמני Gharieni, מערכת מולטימדיה לשליטת אורות, טמפרטורות וערוצי מוזיקה. בין החדרים סוויטת טיפולים זוגית הכוללת סאונה יבשה ומקלחת צמודה.

צילום: יחצ
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתכננים אירוע? אל תוותרו על הסעה איכותית לאורחים שלכם
אם אתם מתכננים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי דואגים לכל...
מה אתם חייבים לדעת על עיצוב פנים של וילה?
לעצב וילה זה מסוג אותם הדברים שעלולים להיות מאוד מורכבים...
תאונת עבודה- הרבה מעבר לפגיעה במסגרת העבודה
רבים לא מודעים לכך שתאונת עבודה היא הרבה מעבר לפגיעה...
כל מה שרציתם לדעת על תשלומים עם כרטיס האשראי בחו"ל
האם כדאי לשלם באשראי או מזומן, מהי עמלת המרה, מי...
המשמעות של מרכז גמילה בטיפול בהתמכרויות שונות
בריאותו ואישיותו של אדם נהרסים שניהם כתוצאה משימוש בחומרים ממכרים...
עריכת צוואה: צעד מומלץ שיקל על כל הנוגעים בדבר
אף אחד לא אוהב לחשוב על סוף החיים ולעסוק בדברים...
עורך דין מקרקעין בירושלים – חשיבות הליווי המשפטי בעסקאות נדל"ן
כאשר עוסקים ברכישת נדל"ן או מכירתו, התהליך כולו יכול להיות...
המטבח כמרכז החיים המודרניים: עיצוב וחדשנות
המטבח תמיד היה מקום חשוב בבית, אך בעידן המודרני הוא...
פוסט טראומה מינית
אנחנו חיים בחברה שבה, לצערנו הרב, לא מעט אנשים נפגעים...
ההיסטוריה של הפיצה: ממאכל רחוב לנחלת הכלל
הפיצה היא כיום אחד המאכלים האהובים ביותר ברחבי העולם, אך...