מותג האופנה RESERVED יעלה בקמפיין לרגל השקת סניף הדגל הראשון בעזריאלי ירושלים

מותג האופנה RESERVED יעלה בקמפיין לרגל השקת סניף הדגל הראשון בעזריאלי ירושלים
צילום: יחצ ריזרבד

הקמפיין ידגיש את קולקציית הנשים והילדים ויעלה בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪

מותג האופנה הבינלאומי RESERVED מגיע לירושלים ופותח סניף דגל חדש בקניון עזריאלי ירושלים, שתשווק באופן בלעדי קולקציית ילדים ( מגיל 4 עד 14) לצד קולקציית אופנת הנשים של המותג.

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה כוללת של כ – 1 מיליון ₪ שיכלול בין היתר: פרסומות ברדיו, קמפיין דיגיטל, עיתונות, מגזינים, מגזרים, רשתות חברתיות, נקודת מכירה ושילוט חיצוני ובפנים הקניון.

הקמפיין יחשוף את החנות החדשה המכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, אירועים, עבודה, פנאי, הלבשה תחתונה איכותית וכו ובטווח מידות רחב (36 – 46), וקולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.

בחנות החדשה יוצעו בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון.

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת מגמה זו של צמחיה והתפתחות".
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".
RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם כ- 500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. הוא נחשב למותג אופנה מוביל בזכות עיצוב –ברמה גבוה וטרנדי ועם זאת מציע מוצרים במחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לשאר המותגים המשווקים בישראל. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 2200 חנויות באירופה ובמזרח התיכון ב- 40 מדינות שונות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט , מילנו , תל אביב, דובאי ועכשיו גם בירושלים.
קבוצתH&O הינה מקבוצות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994 וכוללת שלוש רשתות קמעונאיות: H&O – המונה 28 סניפים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת, רשת Carter's – OshKosh – מותג בגדי התינוקות האמריקאי המוביל בעולם עם 74 נקודות מכירה בכל הארץ ורשת Reserved הבינלאומית עם 5 סניפים. כל חנויות הקבוצה, ממוקמות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר. לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 500,000 חברים וכ-130,000 מחזיקי כרטיס אשראי מועדון CashCal-H&O .
קניון עזריאלי ירושלים משתייך לקבוצת הקניונים הגדולה בישראל וחוגג 30 שנות עשייה. הקניון מהווה קומפלקס בילוי ועסקים המוביל בישראל, המשלב מסחר, מסעדות, בתי קפה, משרדים וחניון ומשתרע על פני שטח ענק של כ- 100,000 מ"ר. כמוקד של אזור העסקים והבילוי מרכזי בעיר, ממוקם פרויקט עזריאלי ירושלים בנקודה אסטרטגית מושלמת, עם נגישות מיידית לעורקי תחבורה בין עירוניים וצירי תנועה ראשיים לצד הרכבת הקלה העתידית. בקניון ממוקמות מיטב רשתות האופנה המקומיות הארציות והבינלאומיות המובילות.

צילום: יחצ ריזרבד
צילום: יחצ ריזרבד
צילום: יחצ ריזרבד
צילום: יחצ ריזרבד
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
מה צריך לעשות כדי להפוך למדריכי הורים טובים?
כל מה שקשור להדרכת הורים תמיד היה נראה לכם מעניין?...
מה עושים עם עשן במפעל
כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן,...
המדריך המלא לטיפוח הגוף - דברים שכל אישה צריכה לדעת
פעולות טיפוח חיוניות גם לשמירה על בריאות הגוף, גם לעיכוב...
דילוג לתוכן