Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה זה ניתוח אף רחב ולמי הוא מיועד?

מה זה ניתוח אף רחב ולמי הוא מיועד?
קרדיט: canva

כולנו יודעים מה זה ניתוח אף רגיל, אך האם יצא לכם לשמוע על ניתוח אף רחב? מדובר על ניתוח פלסטי שכיח, שהרבה מאוד אנשים בוחרים לעשות אותה. ניתוח אף באופן כללי הוא ניתוח שמטרתו לסדר את הפרופורציות של האף. המנותח אמור להיות מרוצה מהתוצאה הסופית שאותה הוא משיג. זוהי גם המטרה שעומדת מאחורי ניתוח אף רחב.

ניתוח אף רחב הוא ניתוח שמיועד לאנשים שחושבים כי יש להם אף רחב. המטרה של הניתוח היא לגרום לאף להיות צר יותר בהשוואה למראה הסטנדרטי שלו. כמובן שלפני שמבצעים את הניתוח ישנה חשיבות לעשות תיאום ציפיות עם הרופא המנתח. רוצים לקבל עוד מידע? היכנסו לאתר בכתובת: https://www.govrin.co.il.

 

למי מיועד ניתוח אף רחב?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים כדי לראות שיש לכם אף רחב. האף יהיה "שמן" יותר בהשוואה לאף הסטנדרטי כמו שיש לאנשים אחרים. הניתוח הספציפי הזה מיועד לאלה שרוצים להחזיר את האף לפרופורציה האידאלית. כמובן שלפני שאתם הולכים על האופציה הזאת יהיה עליכם להתייעץ עם מנתח פלסטי. אך אם אינכם מרוצים מהצורה של האף שלכם, אין סיבה שתשאירו אותה כפי שהיא. ניתוח אף באופן כללי יסייע לכם להביא את האף לפרופורציות שיהיו הכי נכונות מבחינתכם.

 

מי מבצע ניתוח אף רחב?

נדגיש כי ישנו הבדל בין ניתוח אף רגיל לבין ניתוח אף רחב. לכן יהיה עליכם לחפש מנתח פלסטי אשר מתמחה בביצוע הניתוח הפלסטי הספציפי הזה. מראש יהיה עליכם לעשות את הבחירה הנכונה שלא תגרום לכם אי נוחות. הרי המנתח הוא האדם שיהיה אחראי להפוך את החלום שלכם למציאות ברת השגה. תוכלו להתרשם מתיק העבודות ומהמכשור שבו משתמש המנתח כדי לדעת שאתם במקום הנכון. התחושה האישית שלכם היא זאת שתקבע כיצד תרגישו לפני וגם אחרי הניתוח.

קרדיט: canva

האם הניתוח יהיה מורכב יותר?

בהשוואה לניתוח אף רגיל אפשר להגיד כי ניתוח אף רחב הוא קצת יותר מסובך. הטכניקה כאן היא טכניקה שונה, לכן קשה מאוד להשוות בין הניתוח הזה לבין ניתוחים אחרים. מבדיקה שתעשו תוכלו לראות כי מרבית המנתחים הפלסטיים לא מוכנים לבצע את הניתוח הזה. רק מנתחים מיומנים מסכימים לבצע את הניתוח הזה מפאת המורכבות שלו. לכן התייעצו עם המנתח היטב לפני שתבחרו לעשות את הניתוח הזה.

 

תוך כמה זמן אפשר לחזור לשגרה?

כמו כל ניתוח אף, גם ניתוח אף רחב ידרוש מכם לקחת מנוחה של מספר שבועות. בשבוע או בשבועיים הראשונים תתמודדו עם כאבים ואפילו עם נפיחות משמעותית. החזרה לשגרה צריכה להיעשות רק לאחר שבועיים, כאשר אתם מבצעים אותה באופן הדרגתי. להתמודדות עם הכאב תוכלו לקחת משככי כאבים שיסייעו לכם להחלים במהירות. את התוצאה הסופית תוכלו לראות לאחר מספר שבועות מיום הניתוח עצמו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...