Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לתת סיכוי לכל גישור

לתת סיכוי לכל גישור
קרדיט - Freepik

גירושין הם הפתרון לסכסוכים משפחתיים רבים אולם אינם הפתרון היחיד והמובן מאליו. יש גם סכסוכים משפחתיים שיכולים להיפתר אחרת וגם זה צריך להילקח בחשבון. מלחמות הגירושין הקשות שמוכרות גם בישראל גרמו לכך שלפני כמה שנים נחקק חוק שמחייב כל זוג להגיע לגישור ולניסיון ליישב את הסכסוך בכמה פגישות לפני שמגיעים למשפט גירושין ארוך וממושך. הגישור הוא הדרך הטובה ביותר להגיע לכמה שיותר הסכמות במחלוקות שונות שאפשר לפתור בדרך זאת גם מבלי להתנגח זה בזה. לדוגמה, אפשר להסכים על חלוקת רכוש וכספים ואם לא, להגיע למשפט שיחלק אותם ביניכם ע"פ חוק, ולא תמיד זה ימצא חן בעיניכם. לכן, עורך דין מגשר יעשה כל שהוא יכול כדי לנסות להגיע להסכמות אחרות שעולות מהעמדות שלכם, כדי שתוכלו להיות מרוצים מהפתרון הזה ולהתפנות לנושאים הקשים באמת לפתרון. משרד עורך-דין רון מיור מלווה לקוחות בשעות הקשות של המשברים בגירושין כדי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר להם.

סכסוכים משפחתיים מגיעים למשפט

בית המשפט לענייני משפחה מטפל לא רק בענייני גירושין והסכמי זוגיות אלא גם בסכסוכים משפחתיים שונים, לרוב כאלה שקשורים לרכוש וכספים, ירושות וצוואת ודמי מזונות, אבל לא רק. אם הגעתם למצב שבו אין ברירה אלא לקבל סעד משפטית, התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה מומלץ תיתן לכם את המידע הדרוש לכם כדי להחליט על הצעדים הבאים שלכם והאם לנהל את הבעיה באמצעות עורכי דין. במקרים כאלה תקבלו במשרד טוב באמת לא רק ייעוץ וייצוג משפטי אלא גם הבנה והרבה מאוד תמיכה שנדרשות לכם כדי לבצע את המהלכים שלפניכם. זה חיוני לא פחות מאשר ידע משפטי וניסיון מקצועי שהם אלה שקובעים את מידת ההצלחה של ניהול התיק שלכם בהליכים משפטיים.

הסכמי ממון וזוגיות

אחת המשימות הנעימות ביותר של עורך דין לענייני משפחה היא עריכת הסכמי זוגיות שונים שכרוכים בממון וכרוש ובאורח החיים והכרעות נוספות שברצונכם לקבל במסגרת זו. הסכמים אלה הפכו להיות נפוצים יותר בשנים האחרונות. הם יכולים לכלול עקרונות וערכים שילוו את חיי המשפחה שלכם והם גם יפתרו מחלוקות בזמן גירושין. כשהכל מוסכם מראש אין סיבה להתנגח ולנהל מלחמות ממושכות ויקרות, ולכן אתם משוחררים גם במהלך הנישואין עצמם מהמתיחות והלחצים של מחשבות על סוף הזוגיות. משרד עורך-דין רון מיור עורך כבר שנים רבות הסכמים כאלה ללקוחותיו שרוצים להסדיר את כל היחסים ביניהם מראש וכדי להעצים את השיתוף בזוגיות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כשצריך לתבוע את החזקים, יש מי שעוזר לכם
האזרח שנאלץ לתבוע גופים חזקים כמו המוסד לביטוח לאומי או...
למה חשוב לשים לב לפני רכישת דירה?
רכישת דירה היא אחת העסקאות הסבוכות שאדם יעשה בחייו לפחות...
בדיקת בניין ובית: איך לפעול ולא לפול?
רכישת דירה יד שנייה מהווה אחד הצעדים המעוררים דאגה, במיוחד...
דברי נשיא המדינה בוועידה ה-13 של לשכת עורכי הדין
אנחנו נפגשים באחת משעותיה הקשות, הכואבות והגורליות של מדינת ישראל....
מעל 800 ילדים שעלו בקיץ לישראל יתחילו את שנת הלימודים ברחבי הארץ; מתוכם 58 תלמידים בירושלים
נהוראי קסיס, עולה לכיתה ו' בירושלים: "אני מתרגש וגם חושש....
רוצים להיכנס לכושר? כדאי שתעשו את זה בדרך הנכונה
כולנו יודעים שהבריאות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו...
אילו בדיקות חשוב לבצע לפני רכישת בית?
רכישת בית היא אחת העסקאות המורכבות שיעשה אדם בחייו. לכן,...
3 יכולות קריטיות שצריך לוודא שיש למנהל הצי שלכם
קצין רכב בתעבורה עבור צי הרכב של החברה שלכם צריך...
מה זה משכנתא לעסקים ואיך מקבלים אותה?
הלוואות משכנתא מיועדות בעיקר לרכישת דירות ובתים למגורים, אך קיימים...
5 מקומות מפתיעים לחגוג מסיבת יום הולדת בישראל
חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מצוינת ליצור זיכרונות בלתי נשכחים...