Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית

לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית
קרדיט - Pixabay

עם פרוץ מגפת הקורונה נתקלנו בסיטואציות חדשות להן היינו צריכים להתאים פתרונות חדשים. בתי הספר, האוניברסיטאות ושאר מוסדות הלימוד עברו להתנהל במגמה של שיעורי אונליין באמצעות הזום. היו כאלו שהסתדרו עם הסיטואציה יותר מאחרים וכאלה שפחות – בייחוד בבתי הספר היסודיים, היה ברור כי לימודי אנגלית אונליין לילדים, לימודי חשבון וכל מקצוע אחר, הוא דבר שמצריך תקופת התרגלות. ואילו היום לאחר תקופה שבה החיים התנהלו ממרחק, נדמה כי רובינו התרגלנו לרעיון והוא נהיה בר ביצוע בכל מקרה שמצריך אותו. בעת מלחמה או מבצע, הלימודים יכולים כעת לעבור לזום ביתר קלות, מבלי להצטרך לבצע התאמות מסוימות. מקומות העבודה גם כן יכולים להודיע לעובדיהם שהם עובדים מרחוק למשך פרק זמן מסוים, גם במקרי קיצון ואפילו במקרים טכניים כמו ריסוס במשרדים, תקלה מקומית או שיפוצים, ללא הצורך להפסיק את מהלך העבודה התקין.

למה לקחת קורסי אנגלית בתור מבוגרים

המעבר לאונליין הביא גם אנשים רבים למצוא זמן להתפתחות האישית שלהם ולהערכה של השילוב בין בית לעבודה. ללא האפשרות ללימודים מרחוק, לוח הזמנים העמוס ומעט הזמן שיש לנו להיות בבית, הביא עובדים מותשים לוותר על קורסים שרצו לקחת. מסיבה זו, לאחר מגפת הקורונה נצפתה עלייה בביקוש ללימוד אנגלית באמצעות קורסים אינטרנטיים אצל מבוגרים, כאשר חלק מהסיבה הייתה כיוון שהבינו שישנן עבודות רבות אותן יוכלו לבצע מהבית במידה ורמת האנגלית שלהם תהיה גבוהה. אולי נדמה כי מורה פרטית לאנגלית לילדים ולא למבוגרים, אבל אף פעם לא מאוחר לשפר את האנגלית שלכם. בין אם מדובר בסיוע לתלמידי תיכון שמתכוננים לבגרות, לצעירים שמשלימים בגרויות או מחפשים עזרה במעבר של חלק האנגלית בפסיכומטרי או של מבחן האמירם, ובין אם אתם מבוגרים שמעוניינים ללמוד אנגלית בצורה מעמיקה יותר כדי להחליף תחום עבודה או להיות בעלי עסק גלובאלי.

שיעורים פרטיים שמשתלבים לכם בלו"ז

מחפשים מורה פרטי לאנגלית למבוגרים? הכירו את סיגל ברגיל. לאחר שביססה את מרכז חייה בארצות הברית במשך שנים רבות, חזרה להתגורר בישראל וכיום היא מעבירה שיעורים פרטיים מביתה שבזיכרון יעקב. סיגל מציעה שיעורים פרונטליים לתושבי זיכרון יעקב והסביבה וכן, שיעורי אונליין בזום לתלמידים שגרים רחוק יותר, או שמעדיפים לעבוד בצורה מקוונת. סיגל מאפשרת לימודי אנגלית מוכווני מטרה עבור קבוצות שונות של אנשים כמו מנהלים ועובדים המעוניינים ללמוד אנגלית עסקית לתכתובת נכונה של מיילים ומצגות, או עבור ראיונות עבודה, וכן, לתלמידי תיכון או אוניברסיטה שצריכים סיוע בבגרויות, בקורסי האנגלית האקדמיים או במעבר מבחני קבלה שונים. סיגל מציעה שיעורים ליחידים וגם לזוגות, לנוחיותכם, אז מהרו וצרו קשר עימה דרך אתר האינטרנט וקחו צעד אל עבר אנגלית מעולה ומרשימה, כדי לשפר את מצבכם בכל תחומי החיים הרלוונטיים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
3 דברים שחשוב לזכור לפני שבוחרים מוסך לטיפול תקופתי
כמה פעמים בשנה אתם צריכים לתקן את הרכב שלכם? זה...
לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית
עם פרוץ מגפת הקורונה נתקלנו בסיטואציות חדשות להן היינו צריכים...
הדרך לשלום בית ולהסכם גירושין הוגן
תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ורגשי שיכול להוביל לסכסוכים ולחצים...
קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג
יש אדם בעולם אשר יכול לסרב לשוקולד? אנחנו לא יודעים,...
טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת
העור שלנו מהווה את אחד האיברים הגדולים ביותר בגופנו. אם...
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...