Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

להתנגד לצוואה – כל מה שחשוב לדעת

להתנגד לצוואה – כל מה שחשוב לדעת
קרדיט: canva
עו"ד לענייני גירושין
קרדיט: canva

כתיבת צוואה היא ללא ספק פעולה חשובה מאין כמותה בחיינו – כך אנו נקבע כיצד יתחלק רכושנו וממוננו בין היורשים שנבחר, בהתאם להשקפת עולמנו ורצוננו לאחר שנלך לעולמנו. עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם כאשר היורשים מוצאים לאחר פטירתו של קרוב משפחה אהוב את הצוואה שכתב  ומגלים לתדהמתם כי הכתוב בצוואה איננו תואם כלל לרצונות אותם הביע המנוח במהלך חייו. במקרים מעין אלו חשוב לפנות אל עורך דין התנגדות לצוואה, אשר יוכל לסייע לכם לבנות טיעונים משפטיים מוצקים על מנת להוכיח כי יש לבטל את הצוואה תחת עילה כזאת או אחרת. על פי החוק בישראל, ישנן  עילות שונות שבגינן בית המשפט יכול להורות על ביטול צוואה, לדוגמא במידה והצוואה נכתבה תחת איומים, לחץ השפעה בלתי הוגנת או אונס, אם מה שכתוב בצוואה לא מביע את רצון המנוח בחייו, אם אחד מהזוכים בצוואה שימש כעד בכתיבת הצוואה, אם מצבו הקוגניטיבי של המנוח לא היה תקין במעמד כתיבת הצוואה ואם ישנה צוואה מאוחרת יותר שהמנוח כתב, מזו שהוגשה לרשת הירושות. עורכת הדין אתי גוהר היא עורכת דין מנוסה, ותיקה ומקצועית בעלת ניסיון רב שנים אשר מתמחה בדיני משפחה וליוותה משפחות רבות  בהליכים השונים כגון גירושים, התנגדות לצוואה, מינוי אפוטרופוס ועוד.

להתמודד עם הליך הגירושין

פרידה וגירושים הם הליכים מורכבים אשר עלולים לקרוע את התא המשפחתי ולשנות את חייהם של המעורבים בהם. מדובר בהליכים מורכבים עוד יותר כאשר ישנם ילדים משותפים בתמונה, אשר שני הצדדים וודאי לא מעוניינים שיפגעו. ילדים רבים להורים גרושים אשר הליכי הגירושים שלהם היו ארוכים וכואבים מעידים כי הם עדיין מתמודדים עם טראומה בעקבות הגירושים הקשים של הוריהם, ולכן במהלך ניהול ההליך חשוב להתחשב גם בהם. על מנת לנהל את הליך הגירושים באופן מיטבי, חשוב לפנות אל עו"ד לענייני גירושין אשר ילווה את הזוג לכל אורך ההליך ויפעל על מנת להגיע להסכם גירושים ולהסכמות בנושאים הקשים והמורכבים ביותר מהר ככל האפשר, תוך שמירה על הזכויות והאינטרסים של הצדדים.

להיות בטוחים כי אתם בידיים טובות

כשיש עניינים משפחתיים כמו טיפול בזמני השהות,  נושאים חוזיים כלשהם כגון הסכמי ממון ואפילו ענייני מזונות, חשוב למצוא עורך דין משפחה בירושלים או באזור מגוריכם שיכול לנהל את התיק שלכם מתוך הבנה של האינטרסים והצרכים שלכם. עו"ד אתי גוהר בעלת ניסיון רב שנים  תומכת בלקוחות שלה ומעניקה להם את הטיפול המקצועי הטוב ביותר, כמו גם מוצאת פתרונות תפורים אישית כדי להגן על האינטרסים שלהם. לפרטים נוספים וייעוץ משפטי מקצועי חייגו למספר 077-2307771.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...