Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד נדע אם התאונה היא תאונת עבודה?

כיצד נדע אם התאונה היא תאונת עבודה?
קרדיט - Canva

תאונות יכולות לגרום נזק רב ואפילו להוביל לאובדן כושר עבודה ולפגיעה ביכולת ההשתכרות שלכם בעתיד, לכן, חשוב לעבוד מסודר, לתעד הכל ולתבוע פיצויים בזמן בגין תאונה, כדי לקבל את המגיע לכם. תאונות עבודה מתרחשות בזמן עבודתכם וקשורות למקצוע בו אתם עוסקים, בין אם אתם עצמאיים או שכירים, תוכלו להגיש תביעה בגין תאונת עבודה במידה ואכן חוויתם תאונה כזו. כאשר אתם נפגעים בדרך לעבודה או בדרך הביתה מהעבודה, גם אז התאונה יכולה להיחשב כתאונת עבודה וניתן להגיש בגינה תביעה. מחלה או נזק שהתפתחו כתוצאה מהעבודה שלכם, כמו שאיפת כימיקלים ואדים מסוכנים במסגרת המקצוע, גם כן יכול להיחשב כפגיעה מהעבודה. כמו כן, מצבים של מיקרו טראומה, במסגרתם, פעולה מסוימת שמבצע העובד במסגרת העבודה שוחקת ומביאה לנזק מצטבר, גם כן נחשבת כתאונת עבודה. עבודה עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה יכולה לסייע לעשות סדר בבלאגן, להגדיר את התאונה עבורכם ולהעריך את היקף הפיצויים אליהם אתם זכאים בעקבותיה.

למה לעבוד עם עורך דין ולא בצורה עצמאית

כתלות במקרה שלכם, ישנם גופים רבים שניתן לתבוע ולא תמיד תוכלו להבין עם אילו ועם כמה מהם תצטרכו להתמודד. כאשר מדובר על תאונות עבודה, המוסד לביטוח לאומי, חברת הביטוח הפרטית שלכם כעובדים וכמובן מקום העבודה עצמו לרוב ישאו באחריות, אך עם זאת, יכולים להיות מעורבים גם גורמים אחרים כמו הרשות המקומית, אדם פרטי או גוף אחר שהיה מעורב וגרם לתאונה וכדומה. עורך דין מומחה לתאונות עבודה יוכל להגיד לכם בדיוק נגד מי תופנה התביעה. כמו כן, הסיכויים של הצד הנתבע לא רק לקבל את התביעה, אלא גם להוביל לפיצויים גבוהים, עולה כאשר אתם מסתייעים בשירותיו של עורך דין בקיא בתחום. עורך הדין מחזיק בידע לגבי אילו מסמכים עליכם לספק ואילו חוות דעת של מומחים עליכם לקבל על מנת לבנות תיק חזק, עם ראיות חותכות לנזק שנגרם לכם ולפיצויים שמגיעים לכם בעקבותיו.

תפקידיו הרבים של עורך הדין

במידה והתביעה אינה מסתכמת בפשרה ומגיעה אל בית המשפט, עורך הדין המשמש גם כליטיגטור יכול לייצג אתכם בערכאות הרלוונטיות בכבוד ולהגן על זכויותיכם בחריצות ובנחישות בבית המשפט. כמו כן, התמודדות עם המצב יכולה להיות מלחיצה ומאתגרת, לכן, מלבד העזרה המשפטית, חשוב לבקש את שירותיו של עורך דין על מנת לקבל תמיכה והבנה, וכדי שתוכלו להרגיש ביטחון בהמשך ההליכים, עם הידיעה שהתיק שלכם נמצא בידיים מקצועיות. אז בואו לעבוד עם ליטיגטורים מיומנים – בין אם אתם מחפשים עורך דין תאונות דרכים מומלץ או שהמקרה שלכם עוסק בתאונת עבודה, משרד עורכי הדין רן הרפז מתמחה בתביעות נזקי גוף מכל סוג. עם ניסיון מקיף, מיומנות משפטית ושירות בלתי מתפשר, עבודה עם המשרד מציעה שקט נפשי, זמינות גבוהה וליווי מקצועי מהימן לאורך כל הדרך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...
הסכמים בענייני משפחה שיקלו עליכם עכשיו או בעתיד
משפחה היא המסגרת הקרובה ביותר אלינו, זו שאנו מרגישים בה...
בעולם דינמי ומשתנה, את יכולה ללמוד מה שאת רוצה איך שאת רוצה
אנחנו כבר יודעות כי פרנסה לא מגיעה בהיכרח לאחר לימודים...
מכונת נקניקיות – פתרון מקצועי להכנת נקניקיות בצורה מושלמת
הכנת נקניקיות בעבודת יד היא אמנות גסטרונומית הדורשת מיומנות, ידע...
ציוד לאירועים: המפתח להצלחת האירוע שלכם
בעולם האירועים המודרני והתחרותי ההצלחה טמונה לא רק בתכנון הקפדני...
לרגל ראש השנה, נשיא המדינה ורעייתו נפגשו עם נציגי הדבוראים ומועצת הדבש מקו העימות בצפון וממרחב עוטף עזה
לרגל ראש השנה נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו...