Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

יש תקווה לכל חייב

יש תקווה לכל חייב
קרדיט - Canva

חייבים שנקלעו למשבר כלכלי זוכרים את המצב שהיה נהוג עד לפני כמה שנים כשההוצאה לפועל הגבילה מאוד כל אפשרות לחיות חיים רגילים תוך כדי המאמץ להחזיר חובות. היום, לאחר רפורמה שנעשתה לפני כמה שנים, רואים בחייבים אנשים נורמטיביים שנקלעו למשבר כלכלי שלא בטובתם ובגלל כל מיני נסיבות ויש לעשות הכל כדי לנסות לעזור להם להיחלץ ממצבם. בנתונים כאלה ולאחר שבודקים את המקרה שלהם לגופו, עורך דין חדלות פירעון מומלץ ייעץ לכם וייצג אתכם בכל ההליכים החדשים והמקילים יותר של מי שנקלע לחדלות פירעון. בהליכים אלה תוכלו להמשיך לעבוד ולאחר שיעריכו את שווי הנכסים שעומדים לרשותכם ומהם תוכלו להחזיר כמה שיותר חובות, יתחילו לחשב את ההחזר החודשי שלכם ויבדקו את מצבכם באופן כללי. כל עוד אתם משתפים פעולה ומגלים מרצון כל מה שיש לכם כדי להחזיר כמה שיורת חובות, ילכו לקראתכם ולא יגבילו אתכם בצווים ובעיקולים שהיו נהוגים פעם נגד חייבים. מוניר רמאל משרד עורכי דין ישמח להגן על הזכויות שלכם ולפתוח בפניכם דרך חדשה.

כל תאונה וכל בעיה זכאית לטיפול

אזרחים רבים חושבים שביטוח לאומי נועד רק לדמי נכות או אבטלה, קצבת זקנה או ילדים ולא יודעים מהו המכלול השלם של זכויות שאפשר לנצל במצבים שונים לטובתכם. מדובר בפיצויים ובקצבאות עקב תאונות שונות ותאונות עבודה, למשל, או הטבות שונות וסיוע לאנשים במצבים סיעודיים ואפילו משכורת לבני משפחה שמטפלים בבני משפחתם הנזקקים מטעם ביטוח לאומי. יש זכויות רבות שאפשר לנצל ולחיות באופן מכובד גם כאשר אתם במצב קשה עקב מחלה, נכות, תאונה או משבר זמני ואת זה עורך דין לביטוח לאומי יוכל לעשות למענכם כמי שמייצג אתכם מולו. רצוי לא לוותר על מה שמגיע לכם משום שגם אם אתם מתקשים לבקש עזרה, חשוב לחשוב על כך שאתם זקוקים לה ובמיוחד אם תלויים בכם בני משפחה נוספים.

תאונה או מחלה מחייבות מחשבה על העתיד

תאונות שונות כמו תאונות דרכים או תאונה בעבודה או במקום ציבורי או אפילו בבית מחייבות בדיקה של הזכאות שלכם לפיצויים וגם לקצבה אם לא תוכלו לעבוד. עורך דין אובדן כושר עבודה שיטפל בכם יבדוק מי אחראי לכך ומי יכול לשלם פיצויים, מלבד ביטוח לאומי. יש חברות ביטוח ויש ביטוח חיים שיש להגיש נגדו תביעה אם אתם מבוטחים, ובכך להבטיח לכם חיים מכבדים עם קצבה ועם משאבים מספיקים. מוניר רמאל משרד עורכי דין מגן על הזכויות שלכם ושומר על האינטרסים שלכם מול כל גוף נתבע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
מתי ניתן לשנות הסכם גירושין?
כאשר זוג  מתגרש ומגיע להסכם גירושין, הסכם זה על כל...