Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת

טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת
קרדיט - Freepik

העור שלנו מהווה את אחד האיברים הגדולים ביותר בגופנו. אם מראה העור שלנו לא מספיק טוב, אנחנו נראה מטבע הדברים עייפים יותר, חסרי חיוניות, פחות יפים וזוהרים ועוד. אם עור הפנים שלנו נראה עייף, חסר חיוניות, עם קמטים ועוד, נראה פחות טוב. לכן, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירים וטיפולים לעור הפנים. כך לדוגמא: טיפול פנים לאקנה שמטרתו היא לטפל בפצעונים אשר נפוצים בעיקר בגיל ההתבגרות ומשפיעים על המראה, טיפול בקמטים ועוד. אם עור הפנים שלכם זקוק למיצוק, כיום ניתן למצוא טיפול מיוחד ויעיל המתבצע באמצעות גלי רדיו. מדובר על טיפול שמציע תוצאות טובות ביותר.

מיצוק עור הפנים באמצעות גלי רדיו- במה מדובר?

כאשר מדובר על מיצוק עור הפנים בגלי רדיו, מדובר למעשה על טיפול אשר מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו. לא מדובר על טכנולוגיה חדשה כי אם על כזאת שידועה במשך כמה עשורים עבור טיפולים רפואיים מסוגים שונים. מכיוון שטיפול בגלי רדיו הוא בעל תוצאות טובות מאוד עבור מגוון רחב של בעיות רפואיות, אימצו  אותו גם לטיפולי אסתטיקה בפנים וכן לטיפולים אסתטיים באזורי גוף אחרים. טכנולוגיית גלי הרדיו היא למעשה כזאת המבוססת על גלים שמייצרים זרם חשמלי. הזרם החשמלי המיוצר מתקל בהתנגדות של הרקמה ואותה התנגדות תוצר לאנרגיית חום. ככל שתיווצר התנגדות משמעותית יותר, כך האנרגיה של החום שתיווצר תהיה גבוהה יותר והיא תיצור תהליכים חשובים: חדירה מתחת לרקמות של השומן התת עורי וכן, מתיחה רצינית ועמוקה של הרקמות ובשל כך הפחתה של הקמטים.

האם כדאי לבחור בשיטת מיצוק פנים בגלי רדיו?

אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לכם לבחור בשיטה זאת והאם אכן היא תניב את התוצאות הטובות ביותר ועור הפנים שלכם יהיה מוצק ויפה יותר, חשוב שתדעו כי מדובר על טיפול בטכנולוגיה יעילה מאוד שמצליחה לחדור לעומק הדרמיס ולבצע בו חימום, כך שהדבר מאפשר לעור לייצר קולגן משמעותי ואיכותי יותר ובהתאם לכך התוצאה תהיה טובה יותר. מדובר על טיפול שמתאים לכל הגוונים והסוגים של העור, הוא משפר את האלסטיות של העור, מפחית הופעה של קמטוטים וקמטים בעור הפנים ומאפשר לטפל גם באזור העיניים.

אין ספק שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה בכדי לבחון את יעילות הטיפול המדובר עבור העור שלכם ובכדי לבצע את הטיפול בצורה הטובה ביותר, שתניב את התוצאות הרצויות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
3 דברים שחשוב לזכור לפני שבוחרים מוסך לטיפול תקופתי
כמה פעמים בשנה אתם צריכים לתקן את הרכב שלכם? זה...
לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית
עם פרוץ מגפת הקורונה נתקלנו בסיטואציות חדשות להן היינו צריכים...
הדרך לשלום בית ולהסכם גירושין הוגן
תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ורגשי שיכול להוביל לסכסוכים ולחצים...
קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג
יש אדם בעולם אשר יכול לסרב לשוקולד? אנחנו לא יודעים,...
טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת
העור שלנו מהווה את אחד האיברים הגדולים ביותר בגופנו. אם...
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...