Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חיסכון בתשלום החשמל החודשי: זה נמצא בהישג היד שלכם

חיסכון בתשלום החשמל החודשי: זה נמצא בהישג היד שלכם
קרדיט: freepic

לאחר שהרפורמה בשוק החשמל עברה היה נדמה שמיד נראה נהירה של הצרכנים הישראלים לחברות הפרטיות שמשווקות חשמל, אולם בשטח לא נראה שינוי דרמטי. הסיבה המרכזית לכך היא חוסר מודעות של הצרכנים להטבות האפשריות, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מעבר בין חברות – איך עושים את זה

הכלי המרכזי שנועד לאפשר את המעבר לצריכת חשמל דרך חברות פרטיות הוא המונה החכם. המונה החכם הוא כזה שמאפשר להתחבר אליו מרחוק ולקרוא את הנתונים בלי צורך להיות ליד המונה. כך המעבר בין ספקי חשמל היה אמור להפוך לפשוט יותר. למרבה הצער, לא לכולם יש מונה חכם, אולם שר האנרגיה הודיע על צעד שאמור למנוע מהעובדה שאין לכם מונה חכם לעכב את המעבר, ולאפשר לכל לקוח להעביר את חשבון החשמל שלו לחברה אחרת ללא תלות במונה.

אולם נראה שהסיבה המרכזית בגינה לא מתבצעים מעברים לספקים הפרטיים היא לא טכנית אלא תודעתית. הישראלים לא מספיק מודעים ליתרונות אותם הם יכולים להפיק מאותם ספקים ולעיתים אפילו לא מודעים לאפשרות הזו. ההוכחה הטובה ביותר לזה היא שגם מבין אלו שמחזיקים במונה חכם, שיעור המעבר לצריכת חשמל דרך הספקים החדשים הוא נמוך מהמצופה.

מעבר לספק חשמל חדש

מיד עם פתיחת שוק החשמל לתחרות, נכנסו כמה חברות גדולות לתחום. חשוב לציין שגם אם אתם מעבירים את החשבון שלכם לאחת מהחברות הללו, התשתית היא עדיין של חברת החשמל והיא זו שתהיה אחראית על תיקון תקלות במקרה הצורך. כל ההבדל הוא רק בשאלה למי אתם משלמים על חשבון החשמל.

מה האפשרויות הקיימות בשוק

בין החברות שנכנסו לתחרות בשוק החשמל יש חברות מוכרות מתחומים אחרים, בעיקר כאלו מתחום התקשורת. חברות אחרות הן כאלו שנתנו שירותים שנוגעים לתשתיות אחרות.

  1. אלקטרה פאוור: חברת אלקטרה פאוור הייתה מהראשונות שנכנסו למשחק עם אלקטרה חשמל. החברה הצליחה לסגור חוזים עם צרכנים גדולים וכך הציבה את עצמה בין החברות המובילות שמספקות חשמל לצרכנים פרטיים. מסלולי ההנחות של החברה מורכבים מהנחות על תעריף החשמל הביתי, חבילת הנחות שכוללת גם הנחות על מחיר הגז וחבילה ייחודית שמיועדת עבור מי שעובדים מהבית באופן קבוע מה שמטבע הדברים מעלה את צריכת החשמל שלהם.
  2. סלקום energy: על חברת סלקום אין מה להכביר במילים, ואף אחד לא הופתע שגם היא נכנסה לשוק החשמל. בדיוק כמו שירות הסלולר, גם כאשר מדברים על אספקת חשמל, שיחת טלפון פשוטה תאפשר לכם לעבור בין החברות. לחברת סלקום חשמל יש כבר אלפי לקוחות שנהנים מאחד משלושת המסלולים שלה. חוסכים קבוע יאפשר לכם להנות מהנחה קבועה על מחיר החשמל. עובדים מהבית מאפשר לכם לקבל הנחה על צריכת חשמל שנעשית בשעות היום, וחוסכים בלילה נועד למי שדווקא בשעות הלילה צורכים כמות גדולה יותר של חשמל.
  3. פזגז חשמל: פזגז מוכרת לישראלים מתחום הגז, וכיום היא מאפשרת לכם להנות גם משירות חשמל. ההטבה המרכזית שהיא מציעה לכם זו הנחה קבועה בשיעור של 7 אחוז בנוסף לחבילה נוספת המאפשרת להנות מהנחה בשיעור של 10 אחוז על צריכת חשמל בסופי שבוע.
  4. אמישראגז חשמל: גם החברה הזו מגיעה מתחום הגז, והיא מנצלת את זה כדי להציע לכם חבילה משותפת הכוללת הנחה קבועה של 6.5% על צריכת החשמל.
  5. בזק energyבזק חשמל היא חברת בת של חברת בזק תקשורת. החברה מספקת שירותי חשמל ללקוחות ברחבי הארץ, ומציעה מסלולי הנחה משתלמים. אחד ממסלולי ההנחה בחשמל שבזק חשמל מציעה היא הנחה על צריכת החשמל של 7%.
  6. הוט energyהוט חשמל מציעה מסלול הנחה ייחודי של 10% על חשבונות החשמל ללקוחות המנויים על חבילת הטריפל והסלולר של הוט.
  7. פרטנר פאוור: פרטנר חשמל מציעה מסלולים דומים לשאר ספקיות החשמל הקימות היום בשוק.
  8. אסקו ישראל: אסקו חשמל בשלב זה מציעה מסלולי הנחה שיכולים להגיע עד ל-8% רק עבור עסקים שהוצאות החשמל שלהם מעל 8,000 ש"ח בחודש.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
פותחים מסעדה? מדוע כדאי לכם להשקיע ברהיטי נירוסטה?
שולחנות נירוסטה זמינים במגוון רחב של סגנונות וציפויים, מה שהופך...
היתרונות של טיפול בי קיור לייזר לכאבי גב ולא רק
היתרונות של טיפול בכאבי גב תחתון בלייזר כוללים הימנעות מהצורך...
באילו מקרים חשוב במיוחד לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה?
משכנתא היא מוצר פיננסי מורכב במיוחד. ההלוואה שמשמשת לרכישת נכס...
קייטנת גלישה תל ברוך
תל ברוך הוא אחד החופים האהובים ביותר בתל אביב ולא...
חיסכון בתשלום החשמל החודשי: זה נמצא בהישג היד שלכם
לאחר שהרפורמה בשוק החשמל עברה היה נדמה שמיד נראה נהירה...
לפתוח דף חדש אחרי גירושין- כך תעשו את זה
זוגות רבים בהליכי גירושין שוכחים פעמים רבות שאמנם שלאחר שהליכי...
יועץ אסטרטגי
נפגעתם בתאונת פגע וברח? יש לאן לפנות
אם תאונת דרכים באופן כללי היא אירוע שרחוק מלהיות נעים,...
המובילים בתחום אספקת ציוד לתינוקות
במבינו קינג - joiebaby, המובילה בתחום אספקת ציוד לתינוקות, ממשיכה...
ניילון מגן על משטחים- מה היתרונות של המוצר הזה?
חשוב לוודא שהמוצרים ארוזים בצורה מאובטחת, אינם זזים, וניתן להוריד...
איך לבצע ביטול עיקול משכורת ביעילות ובמהירות?
רוב בני האדם נדרשים להקדיש זמן רב לעבודה וכמובן גם...