Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדרך לשינוי מתחילה בלמידה

הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
קרדיט - Pixabay

אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה הצורך והרצון ליצור שינוי. לכן, אם גם אתם מרגישים כך, ברור שתרצו ליצור את השינויים הרלוונטיים בחיים שלכם. כאן בדיוק נכנס הנושא של העצמה עצמית. יש היום הרבה תיאורטיות ושיטות של העצמה עצמית, והמטרה של כולן זהה: לשנות, להעצים את עצמנו וליצור תחושה שאנחנו יכולים. זה לא משנה איך חייתם את החיים שלכם עד היום או מה הוביל לכך. מה שכן חשוב, זה לדעת ולהיזכר שהדברים תלויים בכם. במסגרת קורסים והרצאות של העצמה עצמית אפשר לשפר את הביטחון העצמי, להתגבר טוב יותר על אתגרים ולמקד את הייעוד והמטרות שלנו. כאשר אתם מדייקים לעצמכם את הדברים, הסיכוי שתגיעו לאן שאתם רוצים להגיע הרבה יותר גדול.

המסגרת הנכונה ללימודי העצמה עצמית והתפתחות

הנושא של התפתחות אישית מעסיק אתכם לאחרונה? אתם רוצים לנצל את העובדה שאתם עסוקים בכך ולחשוף גם את העובדים שלכם לעניין? אם כך, כדאי שתדעו שהיום ניתן לעשות זאת הרבה יותר בקלות ממה שאתם חושבים. רגע לפני שאתם הולכים לממן לעובדים שלכם קורס מיינדפולנס שלם, למה שלא תזמינו להם הרצאה בנושא של התפתחות אישית? כל אדם, בכל גיל ובכל מעמד חברתי, יכול לקבל לא מעט כלים מהרצאה של התפתחות אישית. לכולנו יש מה ללמוד, מה לעשות ואיך להשתפר בכל מה שקשור להתפתחות האישית שלנו. לכן, אם תוכלו להזמין הרצאות כאלה גם לעובדים שלכם וגם לעצמכם, איפה כאן הדילמה? הרצאות של התפתחות אישית תמיד מעוררות עניין, וכאשר הן מועברות על ידי אשת מקצוע מובילה, הן גם יכולות להיות חוויה מרתקת בפני עצמה. במסגרת הרצאות כאלה לא רק מדברים על הדברים ברמה התיאורטית, אלא גם מקבלים כלים מעשיים ולכן זה מומלץ בחום לכל אחד.

כך תבחרו את המרצה הכי טובה שיש

ברור לכם שאתם רוצים לשמוע הרצאות על התפתחות עצמית? סיפור קצר עם מוסר השכל זה ז'אנר שאתם אוהבים להאזין לו? רוצים להזמין מישהי שיש לה ידע וניסיון גם בנושא של העברת הרצאות וגם בנושא של סיפור קצר עם מוסר השכל? אם כך, כדאי שתבדקו אל מי אתם מתכוונים לפנות. כבר בחיפוש הראשוני שלכם תגלו: סיפור קצר עם מוסר השכל, כמו הרצאות של העצמה עצמית, זה מסוג אותם הדברים שהיום הרבה מומחים עוסקים בהם. עם זאת, לא בכל מקום תקבלו את מה שיש לאשת מקצוע כמו אפרת אהרוני כהן בע"מ להציע לכם. לכן, אם תוכלו להזמין הרצאה שלה היום, כולל סיפור קצר ומרתק, למה לדחות זאת לחודש הבא?

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...
הסכמים בענייני משפחה שיקלו עליכם עכשיו או בעתיד
משפחה היא המסגרת הקרובה ביותר אלינו, זו שאנו מרגישים בה...
בעולם דינמי ומשתנה, את יכולה ללמוד מה שאת רוצה איך שאת רוצה
אנחנו כבר יודעות כי פרנסה לא מגיעה בהיכרח לאחר לימודים...
מכונת נקניקיות – פתרון מקצועי להכנת נקניקיות בצורה מושלמת
הכנת נקניקיות בעבודת יד היא אמנות גסטרונומית הדורשת מיומנות, ידע...
ציוד לאירועים: המפתח להצלחת האירוע שלכם
בעולם האירועים המודרני והתחרותי ההצלחה טמונה לא רק בתכנון הקפדני...
לרגל ראש השנה, נשיא המדינה ורעייתו נפגשו עם נציגי הדבוראים ומועצת הדבש מקו העימות בצפון וממרחב עוטף עזה
לרגל ראש השנה נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו...