Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

בשורה גדולה לירושלים: הפועל לב ירושלים תשחק בהיכל הספורט במלחה בעונה הקרובה עם סגל מלא של 12 שחקניות 10 ישראליות ו2 זרות

בשורה גדולה לירושלים: הפועל לב ירושלים תשחק בהיכל הספורט במלחה בעונה הקרובה עם סגל מלא של 12 שחקניות 10 ישראליות ו2 זרות
צילום: שמעון יאיר כהן

נטע אבוגוב: "אנחנו מוכנות לליגת העל, יש לנו אולם למשחקים, סגל מצוין, מאמנת נהדרת וגם את המעטפת התומכת לשחקניות. יאללה הפועל"

הנהלת הפועל לב ירושלים כדורסל נשים הודיעה היום כי היכל הספורט העירוני במלחה נבחר להיות אולם המשחקים של הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה וכי השלימה את סגל השחקניות לשנה הקרובה המונה 12 שחקניות, 10 ישראליות ושתי שחקניות זרות בניצוחה של המאמנת לימור פלג.
הקבוצה מורכבת מהשחקניות הטובות בליגת העל ובנבחרת ישראל, שחקניות בית ירושלמיות צעירות מוכשרות ושחקניות חיזוק זרות.
ד"ר נטע אבוגוב יו"ר הקבוצה מציינת: "שמחתי מאד לשמוע כי עיריית ירושלים אכן פועלת ודואגת לספורט הנשי בעיר ובעונה הקרובה נשחק בהיכל הספורט העירוני במלחה, אולם עם היסטורית כדורסל מפוארת. אנחנו בפתח עונה מרתקת ומאתגרת. סגל השחקניות לעונה הקרובה משלב בין שחקניות זרות, לשחקניות הבכירות ביותר בליגת העל ולנערות הירושלמיות המוכשרות שגדלות אצלינו במועדון. אני מאמינה שההרכב הזה, בהנהגתה של המאמנת לימור פלג והמנהלת המקצועית רבקה רוס יוביל אותנו למקומה הראוי של ירושלים בפסגת ליגת העל בכדורסל".
מועדון הפועל לב ירושלים סגר שיתופי פעולה עם שלושה גורמים מובילים בתחומם שיעניקו מעטפת תומכת לקבוצה ולמועדון: פזיואקטיב – מכון הפיזיותרפיה המוביל בירושלים שעובד עם מיטב הספורטאים בירושלים וישראל ומתמחה בכדורסל ילווה את השחקניות בכל האימונים והמשחקים ויעמיד לרשותן את הקליניקה לטיפולים שוטפים. אולאין – מותג תזונת הספורט המוביל בישראל יספק מעטפת תזונת ספורט איכותית לשחקניות לאורך העונה הקרובה והקריה האקדמית אונו – שהחל משנת הלימודים הקרובה סטודנטים ובוגרי הקריה האקדמית אונו ישולבו במערך הניהולי של המועדון, מאמנות ושחקניות המועדון יזכו למלגות לימודים בקמפוס הירושלמי והנערות של הפועל לב ירושלים יזכו לקורס מדריכות כדורסל של הקריה האקדמית אונו.

להלן הסגל של הפועל ירושלים כדורסל נשים לעונה הקרובה:
אנג'לה טומפקינס (31, 1.89) שיחקה הקיץ בפלייאוף הליגה המקסיקנית. בעונה האירופית האחרונה שיחקה עם פאנאתליטיקוס מהליגה הראשונה ביוון ואנטליה מהליגה הראשונה בטורקיה. בטורקיה סיימה עם ממוצעים מרשימים של 27.1 נק, 12.4 ריב' ו-2.7 אס' למשחק. לטומפקינס ניסיון רב בליגות המקצועניות באירופה ובעולם, היא שיחקה באוסטרליה, קפריסין, יוון , טורקיה וכאמור מקסיקו בחמש העונות לאחר שנותיה בקולג' עם Wichita State. טומפקינס מתאפיינת בטכניקה ופיזיות במשחק הפנים שלה והיא גם בעלת יכולות קליעה מכל הטווחים.
דלישיה וושינגטון (26, 1.78), שיחקה במקסיקו הקיץ והובילה את קבוצתה לשלב הגמר של הליגה. וושינגטון שיחקה העונה בליגה האיטלקית הראשונה עם סן מרטינו די לופרי והעמידה ממוצעים של 14.4 נק', 6.4 ריב', 2.1 אס' ו-2 חטיפות למשחק. העונה האחרונה באיטליה היתה הראשונה של דלישיה מחוץ לארה"ב שם שיחקה שש עונות עם קלמסון ופלורידה ב-NCAA.

אליסה בארון (30, 1.78) השחקנית הישראלית המובילה בליגת העל. אליסה בארון הובילה בעונת 21/22 את אליצור רמלה לאליפות המדינה ונבחרה לשחקנית המצטיינת של סדרת הגמר, הצטרפה לסגל נבחרת ישראל בעונה האחרונה והפכה לשחקנית המובילה בסגל. משחקת עם נבחרת ישראל 3×3 במטרה להעפיל למשחקים האולימפיים.
אלכס כהן (30, 1.95) מהשחקניות המוכשרות והמנוסות בליגה. שחקנית מפתח בשמונה השנים האחרונות בליגת העל. רק בעונה האחרונה זכתה בגביע המדינה עם מכבי אשדוד וברזומה שלה עוד שלושה תארים. אלכס תחזק את עמדות הפנים בקבוצה ותביא הרבה מניסיונה וכישוריה המגוונים.
שיר תירוש (24, 1.70), שחקנית העונה בליגה הלאומית, זוכת תואר ה-MVP של העונה ובתואר סגנית מלכת הסלים (20.5 נק' בממוצע למשחק) בליגה הלאומית. היתה שותפה לעליית קבוצת הנשים לליגת העל וזכתה בשלוש העונות האחרונות בכל התארים בליגה הלאומית (2 אליפויות ו-2 גביעים), זוהי עונתה השלישית של שיר בליגת העל לאחר ששיחקה בעונת 16/17 ו-17/18 במדי מכבי רעננה שם גם זכתה בתואר תגלית העונה בליגת העל כשהיתה בת 17 בלבד. שיר ייצגה בכבוד את נבחרות ישראל מגיל 14 בטורנירים בינלאומיים.
נור כיוף (22, 1.70) אלופת ליגת העל והלאומית מהעונה שעברה. הייתה חלק משמעותי בהעפלת הקבוצה הבוגרת לליגת העל ובזכייה בגביע האיגוד. בימים אלה נור משחקת עם נבחרת ישראל 3×3. לנור זו תהיה העונה השלישית בליגת העל אחרי עונה מוצלחת באליצור רמלה שהסתיימה באליפות. נור עשתה היסטוריה השנה כשבפברואר שיחקה בניצחון נבחרת ישראל על שבדיה והפכה לדרוזית הראשונה ששיחקה אי פעם בנבחרות ישראל.
הודיה קבדה (18, 1.77), שחקנית חמישייה בנבחרת הנערות של ישראל, מגיעה אחרי עונת שיא בה נבחרה לחמישיית העונה בליגת העל לנערות עם ממוצעים של 16.4 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק.
הדר מור יוסף (18, 1.73) שחקנית הפועל לב ירושלים בשנתיים האחרונות, סיימה עונת שיא עם ממוצעים נהדרים בנערות א' על (חברה קבועה בחמישיית המחזור) ונבחרה לתגלית העונה בליגה הלאומית שם סיימה את העונה הסדירה עם 6 נק', 2.4 חטיפות, 4.2 ריב' ו1.1 חסימות למשחק. הדר היתה חלק משמעותי בעונה הקודמת של הפועל לב ירושלים ושותפה משמעותית בזכייה בדאבל והעפלת הקבוצה לליגת העל.
לצד השחקניות הבכירות משחקות ארבע שחקניות מוכשרות שמשחקות השנה במחלקת הנערות של המועדון:
קרני ארוטשס-לבון (18, 1.70), תמר גרינבוים (17, 1.75) נטע מישר (17, 1.65) נועה גגולה (17, 1.70).
הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים, והוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועל בחוות הנוער הציוני בירושלים.

המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו'.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כמדי שנה, לקראת חג הפסח קיים נשיא המדינה את מסורת מכירת החמץ של בית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו,...
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...