Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

בהשקעה של למעלה כ-100 מיליון ש״ח: נפתח במישור אדומים GAMOS, מתחם האירועים המרהיב בישראל הכולל אולם, גן אירועים ומתחם ריזורט

בהשקעה של למעלה כ-100 מיליון ש״ח: נפתח במישור אדומים GAMOS, מתחם האירועים המרהיב בישראל הכולל אולם, גן אירועים ומתחם ריזורט
צילום: snapshot

האירוע שלכם מתקרב? כדאי שתקראו את המידע הבא ובעיקר תביטו בתמונות המרהיבות המגיעות היישר ממישור אדומים, שם נפתח בימים אלו קומפלקס אדיר הכולל אולם וגן אירועים וריזורט מרשים הפונה לנוף מדברי וכולל בין השאר 33 סוויטות מפוארות. האירועים ב-GAMOS (חתונה ביוונית) יתאימו לאירועים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד.
במשך יותר מ-30 שנה חנן בליטי חי ונושם את ענף האירועים, במהלכן הוא ומשפחתו רשמו הצלחה רבה בתחום, באולמות אורה, פביליון וסוליס, מביא כעת בליטי למישור אדומים את כל הידע, המקצועיות, התובנות והיכולות לפרויקט חייו, בניית GAMOS, קומפלקס שעתיד להיות הדבר הבא של ישראל בענף האירועים.
בחודשים האחרונים, בליטי המשמש כאדריכל המקום, מגיע מדי בוקר לגאמוס כדי לנהל מהשטח את הפרויקט אדיר המימדים שגודלו 11 דונם. ביישום הפרויקט, חשבו על כל פרט, כך לדוגמא מי שיערוך אירוע באולם ובגן, לא ידע מקיומו של אירוע המתקיים בריזורט ולהיפך. יתרה מכך, את אולם האירועים ניתן לחלק לשנים (שני שליש ושליש), כדי לקיים אירועים במקביל או לקיים אירוע שסך המוזמנים שלו קטן או בינוני מבלי להרגיש שנמצאים במרחב עצום, וזאת בזכות מחיצה אקוסטית ייחודית.
בעלי השמחה שיגיעו לגאמוס, ייחשפו לשני המתחמים הבאים:
GAMOS EVENTS – חלל עצום ומאובזר להגשמת כל חלום וקונספט עיצובי. אולם של 1,300 מטר רבוע ללא עמודים, עם תקרה בגובה 10 מטר, בעל גמישות עיצובית המאפשרת לשנות את פני האולם מקצה אל קצה. האולם יוכל להתחלק לשני חללים ולתת מענה לשני אירועים נפרדים מוזמנים, החל מ-100 ועד ל-1,000 מוזמנים .
מערכות התאורה וההגברה הותקנו בהשראת המועדונים המובילים בעולם עם סאונד מטריף חושים, במות וריהוט מיוחד, מופע לייזר ומסכי לד מובנים ברזולוציה גבוהה ליצירת חווית אירוע אולטימטיבית.
את החלל המופלא הזה מקיף גן אירועים ענק המשקיף למדבר ובו נערכות קבלות פנים באווירה טבעית מופלאה ובקונספט OPEN KITCHEN (בתקופת החורף שטח הגן מקורה).
בגזרת העיצובים, בעלי השמחה יזכו לחופה מעוצבת, עיצובים בסטנדרט גבוה ביותר, שולחנות עץ טבעי, מגוון סוגי כיסאות אלומניום מרופדים יחודיים, גן מעוצב, ריהוט גן ופינות ישיבה בשלל גוונים עם בר שתייה ותחנת קפה באווירה אירופאית, חדרי שרותים מעוצבים ומושקעים.
למתחם מענה לציבור דתי וחרדי בכלל ההיבטים – כניסות, שירותים והפרדה מוחלטת.

גאמוס ריזורט

מתחם מעוצב בהשראת דובאי לחתונות ואירועים של פעם בחיים.
בעלי שמחה המעוניינים לחגוג אירוע במתחם זה, יזכו לפטיו הכולל בריכה, חדרי אירוח למשפחה הקרובה, עם 33 חדרים מפוארים המשמשים להתארגנות המשפחה, חדרי סאונה יבשה ורטובה, בריכה עם נוף מדברי עוצר נשימה. בעלי השמחה ימצאו מטבח פתוח בו יהנו האורחים ממופע קולינרי של ארוחת טעימות שהופכת אט אט למסיבה של ממש.
הריזורט בגאמוס תוכנן לאירועים, כנסים ושבתות חתן, וכולל בין השאר בית כנסת וכל צורך אחר.
החלל מצויד במערכות תאורה והגברה מההתקדמות בעולם האירועים והכל כדי להביא למקסימום את חווית האירוח הייחודית.
המקום נבנה ותוכנן בהשראה מדברית על מנת לספק חווית אירוח במתחם פרטי ברמת אירוח של בית מלון המתאימה למי שמחפש גן אירועים ובית מלון באווירה מדברית, ימצא כאן את הכתובת האידיאלית.

חנן בליטי מבעלי גאמוס:
״כשהחלטתי לממש את חלומי ולבנות את ׳גאמוס׳, ערכתי בדיקה ובה זיהיתי מיד מחסור רב בהיצע אולמות וגני אירועים בירושלים, ומיד הכתובת האידאלית עבורי לפתיחת ׳גאמוס׳ הייתה מישור אדומים, שכן מזה כשנתיים וחצי אני משמש כבעליו של אולם האירועים ׳סוליס׳ הפועל אף הוא במישור אדומים, ותודה לאל, רושם בהצלחה רבה. בנוסף, מזה כעשור אני אמון על בניית מתחמים בקנה מידה ארצי, והחלטתי להביא לידי ביטוי את הידע שצברתי בתחומי הבנייה והאירועים, ולשלב במתחם אחד חווית אירוח שהיא בית מלון פרטי, גן אירועים פתוח, ואולם, שכולם תוכננו ונבנו לאחר חשיבה רבה ומדויקת על כל פרט ופרט.״
למה מישור אדומים?
״בחרתי במישור אדומים מכיוון שהתוכנית אותה רציתי ליישם הצריכה שטח עצום, אותו לא ניתן להשיג בשום מקרה בירושלים, יחד עם זאת רציתי לבחור במקום סמוך לעיר, ומעלה אדומים מחוברת לירושלים, הנסיעה עד לחניון של ׳גאמוס׳ אורכת כ-10 דקות, פארק ישראל ממוקם על כביש מספר 1, ומשרד התחבורה השקיע סכום עתק (למעלה ממיליארד וחצי ש״ח) מתוך מטרה לחבר את ירושלים וסביבתה למישור אדומים בקלות יתרה.
הנוף המדברי ב׳גאמוס׳ מרהיב, החניון עצום, השקט שיהיה לבעלי השמחה שיקיימו כאן אירוע, היה גם אלמנט חשוב. הם לא יצטרכו לברור בגובה המוסיקה בשעה 2 בלילה.״
לגבי העיצוב?
״העיצוב יהיה מודרני ועכשווי, וייתן מענה לכלל סוגי האירועים. חרף העובדה כי המתחם מרהיב גם כשהוא ׳ערום׳, בעלי השמחה יוכלו לממש כאן את חלומם כדי שהאירוע שלהם יהיה באמת בלתי נשכח.״
כתובת: דיזהב 7, פארק ישראל, מישור אדומים.

צילום: snapshot
צילום: snapshot
צילום: snapshot
צילום: snapshot
צילום: snapshot
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ניילון מגן על משטחים- מה היתרונות של המוצר הזה?
חשוב לוודא שהמוצרים ארוזים בצורה מאובטחת, אינם זזים, וניתן להוריד...
מאות מתושבי הצפון מתחננים שלא להתפנות ביום ראשון ממלון יהודה בירושלים ארגון "פירם" שמימן עד כה את שהותם מכספי תרומות בשווי 8 מיליון דולר קורא לממשלה לסייע
55 משפחות (למעלה מ 200 איש) מרביתם מהישוב עבדון, מנות,...
מלון וולדורף אסטוריה בתכנית קיץ מיוחדת לקטנטנים
קיץ מיוחד לילדים במלון וולדורף אסטוריה בירושלים 14 ליולי עד ה31...
איך לבצע ביטול עיקול משכורת ביעילות ובמהירות?
רוב בני האדם נדרשים להקדיש זמן רב לעבודה וכמובן גם...
חגיגת סוף עונה של אנסמבל מצו פוליפוניה בין אהבה חושנית לאהבה רוחנית
אנסמבל מצו מזמין לחגיגת סוף עונה ראוותנית ומרובת משתתפים. האנסמבל...
"בואי תימן": תערוכת יחיד לאמנית אביגיל אוחנה
פתיחה חגיגית :יום שישי, 5.7.2024 בשעה :11:30 בתיאטרון ירושלים רח' מרכוס 20,...
אנחנו יכולים לעזור לילדים שלנו לישון יותר טוב
אם יש דבר אחד אותו אתם לומדים ברגע בו אתם...
109 שופטים ורשמים בכירים הצהירו אמונים בפני נשיא המדינה, בטקס הגדול ביותר שהיה
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום ראשון, י״ז...
פסטיבל הקולנוע ירושלים גאה להכריז על הסרטים הישראלים שיוקרנו בפסטיבל ה-41
פסטיבל הקולנוע ה-41 ירושלים (18-27 ביולי) שמח להציג תכנית ענפה...
אות נשיא המדינה להתנדבות הוענק בטקס מרגש במשכן הנשיא לשני מתנדבי מגן דוד אדום
בטקס הענקת אות נשיא המדינה להתנדבות שהתקיים במשכן הנשיא, אתמול...