Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מדרסים פותרים בעיות כאב?

איך מדרסים פותרים בעיות כאב?
קרדיט - Canva

אורתופד מומחה הפנה אתכם לרכישת מדרסים ביומכניים ואין לכם מושג איך בדיוק זה אמור לעזור למקור הכאב שלכם? הנה התשובה. לא מעט אנשים סבורים כי מדרסים אורתופדיים מיועדים לסובלים מכאבים בכף הרגל, שהרי המדרס מטפל בכף הרגל, לא? אז זהו, שלא בדיוק. המדרס אמנם הוא מנח ישיר לכף הרגל ומיועד בהחלט לפתור בעיות מבניות בכף הרגל, כלומר- מצבים בהם למשל הרגל בנויה באופן שמכאבי לה בהליכה, ניתן לפתור באמצעות מדרס בעל צורה מיוחדת המתאימה ל"תיקון" למבנה הרגל, למשל במידה ומקור הכאב הוא פלטפוס- מצב בו קשתית כף הרגל ישרה ושטוחה ומסבה כאב בעת הליכה בסוליות רגילות בהן יש קשתיות מסוימת במקום, המדרס יהיה סוליה ייחודית שונה מסוליות רגילות ויותאם בדיוק לקשתיות הרגל, אבל מדרסים יכולים לפתור בעיות הרבה יותר רציניות בגוף האדם, וממש לא רק כאלו הקשורות בכף הרגל בלבד.

איך מדרסים יכולים לעזור בכאבי ברך

יכולים בהחלט, ולא רק בכאבי ברך, אלא גם בכאבים שונים לאורך הרגל, ואפילו בגב. זה לא קסם או נס בלתי מובן, התשובה היא פשוטה מאד. תנועתיות הגוף שלנו מתוכננת במוח באופן מערכתי, כלומר- אנחנו מניעים את כל הגוף בתיאום מושלם בין כל המפרקים והעצמות, כדי להגיע לתוצאה אליה אנחנו רוצים להגיע. אם נשנה את מדרך הרגל, המוח שלנו ישקלל את התנועות הנכונות באופן אחר, וזה עשוי להקל עלינו. כך למשל, במידה ואנחנו סובלים מכאב גב שנוצר בגלל שחיקת מפרק הברך, אנחנו למעשה יכולים ללכת על הרגליים גם בלי להניע אותה כלל. זה אמנם לא התכנון הטבעי של המוח שלנו כאשר הוא מתכנן הליכה, אבל אם נקבל מדרס מיוחד בעל מבנה ספציפי מסוים, המוח עשוי לתכנן חישוב אחר של תנועה ואנחנו נניע את הגוף ללא הברך. הפתרון הזה נחקר, נוסה, ונלמד באופן מעמיק, כיום מיוצרים מדרסים ביומכניים כאלו ומותאמים באופן אישי למגוון בעיות כאב ויציבה בגוף, בדיוק על פי ההיגיון הזה.

איך נראים המדרסים האלו

מדרסים ביו מכניים הם קשיחים ויציבים, כדי שהמוח יחוש היטב את המבנה השונה שלהם ויגיב לכך באמצעות שינוי משמעותי בתנוחות הגוף כדי להקל על הכאב. הם עשויים להיות מיוצרים מפלסטיק, או מחומרים אחרים חזקים וקשיחים, ותועלתם אינה מוטלת בספק. קיבלתם הפניה מרופא אורתופד לרכוש מדרסים ביו מכניים? פנו אלינו להתאמה מדויקת של המדרס שלכם כדי לוודא שהוא יצליח לסייע לכם לשוב לשגרת חיים בריאה וקלילה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתכננים אירוע? אל תוותרו על הסעה איכותית לאורחים שלכם
אם אתם מתכננים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי דואגים לכל...
מה אתם חייבים לדעת על עיצוב פנים של וילה?
לעצב וילה זה מסוג אותם הדברים שעלולים להיות מאוד מורכבים...
תאונת עבודה- הרבה מעבר לפגיעה במסגרת העבודה
רבים לא מודעים לכך שתאונת עבודה היא הרבה מעבר לפגיעה...
כל מה שרציתם לדעת על תשלומים עם כרטיס האשראי בחו"ל
האם כדאי לשלם באשראי או מזומן, מהי עמלת המרה, מי...
המשמעות של מרכז גמילה בטיפול בהתמכרויות שונות
בריאותו ואישיותו של אדם נהרסים שניהם כתוצאה משימוש בחומרים ממכרים...
עריכת צוואה: צעד מומלץ שיקל על כל הנוגעים בדבר
אף אחד לא אוהב לחשוב על סוף החיים ולעסוק בדברים...
עורך דין מקרקעין בירושלים – חשיבות הליווי המשפטי בעסקאות נדל"ן
כאשר עוסקים ברכישת נדל"ן או מכירתו, התהליך כולו יכול להיות...
המטבח כמרכז החיים המודרניים: עיצוב וחדשנות
המטבח תמיד היה מקום חשוב בבית, אך בעידן המודרני הוא...
פוסט טראומה מינית
אנחנו חיים בחברה שבה, לצערנו הרב, לא מעט אנשים נפגעים...
ההיסטוריה של הפיצה: ממאכל רחוב לנחלת הכלל
הפיצה היא כיום אחד המאכלים האהובים ביותר ברחבי העולם, אך...