Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להתגרש ולהישאר בחיים?

איך להתגרש ולהישאר בחיים?
קרדיט - Canva

זוגות שנפרדים לא מצליחים להתמודד פעמים רבות עם הפרידה והקרע, ולכן כשאין להם אפשרות להשפיע ולשנות את רוע הגזירה הם מנסים לשלוט במה שאפשר – בהליך הגירושין עצמו. זאת מסקנה נוספת שאפשר להסיק מתיקי גירושין שהולכים ומסתבכים במקום להיפתר במהירות יחסית ולהבשיל להסכם גירושין מרצון ובהסכמה מלאה. המחלוקות שליוו את הנישואין עצמם יכולות להיגרר לתוך הגירושין ולכן נדרש במקרים כאלה עורך דין לענייני גירושין שיכול להתמודד עם הקשיים האלה ולהציג ניהול תיק יצירתי כדי לפתור זאת לטובת הלקוח. הפתרונות שמוצאים בדרך כלל נשענים על החוק ועל הגישה של שופט בית המשפט לענייני משפחה או הדיינים בבית הדין הרבני. עם זאת, חיוניים מאוד הגישה של עורך הדין שלכם, ניסיונו והיכרותו עם החוק ועם מה שהוא מאפשר כדי להניע את הגירושין שלכם בהתאם לאינטרסים שלכם. כדי להבין אילו אפשרויות עומדות בפניכם גם כשנראה לכם שהגירושין יהיו ממושכים וקשים, פנו להתייעצות עם משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את האתר  מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה.

מה צריך לדעת לפני שמתגרשים?

גירושים בהסכמה הם הדרך הקצרה והמהירה ביותר, וגם הזולה יחסית, להתגרש ולהתחיל מחדש את הפרק הבא בחייכם. אם מגיעים מראש להתייעצות עם עורך דין לגירושים הוא יסביר לכם שיש שלב שנקרא שלב יישוב הסכסוך שמחויב בחוק על מנת לנסות לגשר ביניכם. זה למקרה שלא ישבתם בעצמכם על הסכם גירושין שניסחתם לבד ורק הבאתם לאישור ולניסוח משפטי אצל עורך הדין. בהסכם כזה יוודאו תמיד שחשבתם על כל היבט וכל זכות של שני הצדדים, אחרת הוא לא יאושר בבית המשפט לענייני משפחה שיעביר את ההסכם למתן גט ברבנות. ההסכם חייב לקחת בחשבון גם חלוקת משאבים והתייחסות לכל הזכויות הכספיות והפנסיוניות, החסכונות והקרנות שיש לכם ולכן חשוב שתביאו אתכם את כל המידע הזה מראש. זה במקרה שבו אתם מחליטים להתגרש באמת בהסכמה ואין ביניכם מחלוקות.

מה קורה כשאין הסכמה?

מלבד שלב יישוב הסכסוך שהוא הכרחי על פי חוק כניסיון גישור ( ישוב סכסוך), יש אפשרות לנהל משא ומתן עוד בטרם יישמעו הדיונים בבית המשפט וסביר להניח שישלחו אתכם מביהמ"ש או ברבנות לנסות להגיע להסכמות כדי לחסוך מכם את ניהול התיק בערכאות. במקרה כזה עורך הדין שלכם ינהל את התיק לפי מיטב הבנתו וניסיונו על מנת לקדם את הגירושין ולהוכיח את טענותיכם בנושאים השנויים במחלוקת. זה נועד להשיג לכם את ההסכם הטוב ביותר ואת ההכרעה הצודקת שאינה מקפחת אתכם בכל היבט. כך נוהג עם לקוחותיו גם משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את האתר  מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתכננים אירוע? אל תוותרו על הסעה איכותית לאורחים שלכם
אם אתם מתכננים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי דואגים לכל...
מה אתם חייבים לדעת על עיצוב פנים של וילה?
לעצב וילה זה מסוג אותם הדברים שעלולים להיות מאוד מורכבים...
תאונת עבודה- הרבה מעבר לפגיעה במסגרת העבודה
רבים לא מודעים לכך שתאונת עבודה היא הרבה מעבר לפגיעה...
כל מה שרציתם לדעת על תשלומים עם כרטיס האשראי בחו"ל
האם כדאי לשלם באשראי או מזומן, מהי עמלת המרה, מי...
המשמעות של מרכז גמילה בטיפול בהתמכרויות שונות
בריאותו ואישיותו של אדם נהרסים שניהם כתוצאה משימוש בחומרים ממכרים...
עריכת צוואה: צעד מומלץ שיקל על כל הנוגעים בדבר
אף אחד לא אוהב לחשוב על סוף החיים ולעסוק בדברים...
עורך דין מקרקעין בירושלים – חשיבות הליווי המשפטי בעסקאות נדל"ן
כאשר עוסקים ברכישת נדל"ן או מכירתו, התהליך כולו יכול להיות...
המטבח כמרכז החיים המודרניים: עיצוב וחדשנות
המטבח תמיד היה מקום חשוב בבית, אך בעידן המודרני הוא...
פוסט טראומה מינית
אנחנו חיים בחברה שבה, לצערנו הרב, לא מעט אנשים נפגעים...
ההיסטוריה של הפיצה: ממאכל רחוב לנחלת הכלל
הפיצה היא כיום אחד המאכלים האהובים ביותר ברחבי העולם, אך...