Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023

אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
איצטדיון טדי ירושלים .צילום: חברת אריאל

דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר ירושלים משה ליאון, סיכם את שנת 2022 ואישר את תוכנית העבודה של 'אריאל' לשנת 2023, בהיקף כספי של כ-250 מיליון ₪. מדובר בגידול של 20% בהשקעה הכספית בתוך ארבע שנים, כאשר תוכנית העבודה של 'אריאל' בשנת 2019 עמדה על כ-200 מיליון ₪ ובשנה הקודמת על כ-230 מיליון ₪.

חברת 'אריאל', מקדמת ומפתחת עבור עיריית ירושלים, את תחומי התרבות, האומנויות, החברה והספורט בירושלים ומפיקה אירועים לאומיים ובינלאומיים רבים לאורך כל השנה. בנוסף, 'אריאל' מנהלת ומפעילה את מתקני הספורט והתרבות הגדולים של ירושלים ובהם אצטדיון טדי, אצטדיון הכדורגל הגדול בישראל (המכיל כ-31,700 מקומות), היכל הפיס ארנה, היכל הכדורסל הגדול והמתקדם בארץ (המכיל כ-11,000 מקומות), בריכת הסולטן, הממוקם למרגלות העיר העתיקה (המכיל כ-7,000 מקומות) וחלק ממתחם התחנה הראשונה.

תכנית העבודה של 2023 כוללת, בין היתר, הפקה ואירוח של עשרות מופעים, פסטיבלים, הפקות בינלאומיות, ומגוון רחב של אירועי תרבות בירושלים. אירועים אלו מצרפים לאירועי הדגל המסורתיים של 'אריאל' ובהם יריד חוצות היוצר, יריד התרבות הגדול בישראל, אליו מגיעים כמדי שנה כ-100,000 מבקרים, מתחם החלקה על הקרח, הפקת ואירוח הופעות של מיטב האומנים בישראל, הפקת האירועים המרכזיים של יום העצמאות בירושלים ועוד.

כמו –כן, כחלק מתנופת פיתוח תשתיות הספורט בעיר, אותה מקדמות עיריית ירושלים ו'אריאל' תוכנית העבודה החדשה, כוללת גם שיפוץ משמעותי באצטדיון טדי, לביצוע התאמות שיאפשרו לו לארח משחקים בינלאומיים בשלב הבתים של ליגת האלופות, הליגה האירופאית ומשחקי נבחרות בסטנדרטים אירופיים. כזכור, טדי נבחר לאחרונה, לארח שניים מחמשת משחקיה של נבחרת ישראל בקמפיין הקרוב של מוקדמות אליפות אירופה.

בנוסף, במהלך 2023 יימשך הפיתוח העסקי רחב היקף בקריית הספורט הבינ"ל של ירושלים, הכולל בין היתר הקמת מרכזי מסחר, בילוי ופנאי בטדי והיכל הפיס ארנה. יצוין, כי בעוד פחות משנתיים תגיע הרכבת הקלה בבירה עד לקריית הספורט הבינ"ל ותשדרג משמעותית את חווית ההגעה והיציאה של אוהדי הכדורסל והכדורגל הרבים הפוקדים את קריית הספורט הירושלמית.

בתוך כך, מסכמת 'אריאל' את שנת 2022 כשנה מוצלחת במיוחד עם היקף שיא של כ-50 מופעים, אירועים והפקות תרבות. בשנה החולפת אירחה 'אריאל' גם מספר אירועי ספורט בינלאומיים ולאומיים גדולים, ובהם: טקס הפתיחה של המכביה ה-21, אליפות המאסטרס הבינ"ל בג'ודו, בהשתתפות של למעלה מ-500 ספורטאים מכ-80 מדינות מרחבי העולם, גמר גביע המדינה בטדי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע (מעל ל-30,000 צופים) ועוד.

עדיין בטדי, בשנה האחרונה, הוחלפה מערכת התאורה באצטדיון, למערכת תאורת LED מתקדמת וחדשנית, הפועלת במספר אצטדיונים גדולים באירופה, והמותאמת לדרישות ולתקנים הבינלאומיים של אופ"א. כמו–כן, שודרג והורחב מערך מצלמות האבטחה עם כ-120 מצלמות חכמות חדשות ברחבי האצטדיון והותקנו כ-6,700 כסאות חדשים ביציע הצפוני.

היכל הפיס הארנה, ממשיך גם הוא להתחדש עם שדרוג תשתיות ומערכות, חידוש מערך המצלמות ומתחם האירוח והתקנת תאורת לד מתקדמת. בנוסף, שכרה חברת 'אריאל' יועץ בינלאומי לשיפור האקוסטיקה באולם ובקרוב עתידה לקום בקרוב בקומה העליונה בהיכל, מסעדה / אולם אירועים לטובת באי הארנה ותושבי העיר.

בריכת הסולטן. צילום דור פזואלו.

כחלק מהפיתוח העסקי הנרחב בקריית הספורט, אכלסה 'אריאל' במהלך 2022 את כל שטחי המסחר בקומת הכניסה בהיכל הפיס ארנה.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים ויו"ר חברת 'אריאל': "תכנית העבודה של החברה העירונית אריאל לשנת 2023 היא בעלת ערך רב לשדרוג וקידום התרבות והספורט בעיר. גם בשנת 2023 כמו בשנים שעברו, נמשיך לפתח ולהשקיע רבות באירועים ובמופעי תרבות לכלל האוכלוסיות בעיר. אני מודה לצוות עובדי אריאל על שנה מוצלחת ורבת הישגים ומשוכנע שכך יהיה גם בשנה הבאה".

היכל הפיס ארנה. צילום: סוכנות שמואל כהן.

אורי מנחם, מנכ"ל חברת 'אריאל': "תכנית העבודה לשנת 2023 משקפת את הפעילות והעשייה הענפה של חברת 'אריאל', לטובת פיתוח וקידום תחומי התרבות, הספורט והפנאי בירושלים. בשנת 2022 רשמה 'אריאל' צמיחה משמעותית בהיקף פעילותה, עם מגוון רחב במיוחד של הופעות, אירועי תרבות ואירועי ספורט לאומיים ובינלאומיים, המהווים נדבך חשוב בביסוסה של ירושלים כבירת התרבות והספורט של ישראל. אנו נמשיך לפעול ולהשקיע רבות לקידום מגמה זו גם בשנים הקרובות, לטובת תושבי העיר והבאים בשעריה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
שני פרויקטים בשותפות הקבוצות בית ירושלמי ויובלים אושרו להפקדה ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים בתוך זמן שיא של כ- 4 חודשים בלבד
מדובר בפרויקטי פינוי בינוי להקמת 450 יח"ד חדשות ב-2 פרויקטים...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...
שלוש מדליות זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בתחרות BEST VALUE היוקרתית
זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות היין BEST VALUE נערכת לקראת...
תערוכה חדשה בבנייני האומה, ירושלים "אוצרים לרגע" - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה
למעלה מ-1000 ילדי בתי ספר יסודיים מכלל המגזרים ומכל רחבי...