Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

שתיתם ונהגתם? המאמר הבא בשבילכם

שתיתם ונהגתם? המאמר הבא בשבילכם
קרדיט: CANVAS

אם שותים לא נוהגים. כולנו יודעים את זה. עם זאת, בפועל זה קורה לרבים מאיתנו, והבעיה היא שחלק מאיתנו נתפסים וחלק גם עושים תאונות במצב כזה. מה עושים במצב כזה? תפסו אתכם ואתם עצורים? לא יודעים מה הזכויות שלכם ואיך כדאי לפעול? אתם חייבים לדבר עם עורך דין מעצרים. אין ספק שאיש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם יותר ממה שאתם חושבים, ואתם צריכים להכניס אותו לתמונה במהירות. עורך דין מעצרים מכיר את החוקים ויודע מה באמת מותר למשטרה לעשות ומה לא. לכן, אם יהיה לכם עורך דין כזה שיוכל לסייע למזער את העונש שאתם צפויים לקבל, אין ספק שזה כדאי. בלי עורך דין כזה אתם עלולים לעשות טעויות חמורות, אז למה אתם מחכים?

מה חשוב לבדוק כשמחפשים עו"ד?

ראשית, חשוב לבדוק באיזה תחום מתמחה בדיוק עוה"ד שאליו אתם פונים. האם מדובר על עו"ד לענייני תעבורה? שנית, חשוב מאוד לבדוק את הניסיון של האדם שבו אתם בוחרים. עו"ד לענייני תעבורה שנכנס רק עכשיו לתחום לא תמיד יוכל לסייע מצבים מורכבים. בנוסף, אם אתם מחפשים עו"ד לענייני תעבורה, כדאי שתבדקו רגע גם מה חשובים עליו הלקוחות האחרים שלו. תוכלו לעשות חיפוש אונליין מהיר כדי להבין האם יש לעוה"ד שלכם מוניטין או לא והאם יש לגביו כמה שיותר המלצות. בצורה כזאת תהיו בטוחים שאתם עושים בחירה נכונה. אם יש משהו חשוב כאשר אתם מחפשים עו"ד לענייני תעבורה, זה להרגיש שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות. לכן, אם יש לכם אופציה לבדוק מראש כל מה שצריך וכך להגדיל את הסיכוי שלכם להיות יותר מרוצים מהשירות של עוה"ד, זה כדאי.

האם יש סיכוי למזער את העונש הצפוי לכם?

תפסו אתכם על נהיגה תחת השפעת אלכוהול? אומנם נהגתם ושתיתם, אבל המחשבה שישללו לכם את הרישיון, או שתקבלו עונש חמור יותר, מטרידה אתכם מאוד? אתם לא לבד. זה קורה לכל מי שמצא את עצמו במצבכם. לכן כדאי שתדעו: עליכם לבחור עוד היום עו"ד שיעזור לכם. נהיגה תחת השפעת אלכוהול זו עבירה מאוד חמורה ועל כך אין ויכוח. יחד עם זאת, אם יהיה לכם עו"ד מנוסה, הוא יוכל לעזור לכם למזער את העונש. מחפשים עו"ד עם ניסיון וידע? עם אינספור המלצות ועם תיקים רבים שהסתיימו בהצלחה? פנו אל עו"ד חנה דוד. במשך שנים היא שימשה כחוקרת משטרתית בכל מה שקשור לתחום התעבורה, כך שהיא מכירה את הנושא משני צידי המתרס. זה היתרון הגדול שלה ולכן היא מצליחה לסייע ללקוחותיה בצורה בלתי רגילה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...