Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שינויים במשכנתא במהלך החיים

שינויים במשכנתא במהלך החיים
קרדיט - Canva

החיים הם אינם צפויים וכך גם המצב הכלכלי שלנו – מציאת עבודה חדשה שמכניסה לנו יותר כסף, הכנסות לא צפויות כמו קבלת החזרים או פירעון הלוואה, או אפילו חיסכון בהוצאות יכולים להוביל לשיפור ביכולת ההוצאות החודשית שלנו לטובת המשכנתא. השינויים יכולים גם כמובן להיות לרעתנו, פשיטת רגל או נטילת חובות מרובים יכולה לצמצם את יכולת ההחזר החודשית שהולכת לתשלום המשכנתא. מיחזור משכנתא והגדלתה הן שתי פעולות שעלולות להידרש מאיתנו בנסיבות שונות. רכישת נכס יקר יותר, ניצול של ירידת הריבית או מציאת מסלול חלופי מתאים יותר, כולן יכולות להוביל למיחזור המשכנתא ולפריסה שונה של תשלומים, ארוכה יותר עם תשלומים נמוכים יותר אך ריביות גבוהות יותר, או קצרה עם עלויות גבוהות יותר וריבית נמוכה יותר. עבודה עם בעל מקצוע מהימן כמו יועץ משכנתאות איכותי תוודא כי אנו עושים את הבחירה הנכונה כאשר אנו מחסלים את המשכנתא עבור אחת חדשה.

מתי כדאי לקבל ייעוץ משכנתא

עבודה עם יועץ משכנתאות היא חיונית גם בהיבט הטכני, ולא רק בגלל שהוא יכול לסייע לכם לאסוף ולהגיש את כל המסמכים הרלוונטיים לטובת קיצור וייעול התהליכים. קיימות המון אפשרויות ומסלולים שונים עבור נטילת משכנתא, כמו גם, הצעות שונות מכל בנק וגופים מלווים אחרים ובצורה עצמאית כמעט בלתי אפשרי למפות את כולן. בניית תמהיל משכנתא שיהיה נכון ביותר עבור הצרכים והרצונות שלכם על ידי יועץ משכנתאות מומחה היא מומלצת בכל שלב במשכנתא. בין אם אתם רוכשי נכס חדשים שמחפשים את המשכנתא הנכונה ביותר עבורכם, או שאתם מעוניינים לחסל את המשכנתא הקודמת ולקחת משכנתא שתתאים יותר ליכולת ההחזר שלכם או לתנאי שוק עדכניים, יועץ המשכנתאות שלכם יכול למצוא אפשרות שתתאים בדיוק למידותיכם. ליווי אישי של יועץ משכנתאות לאורך הדרך יוודא כי אתם תמיד הולכים על דרך המלך ובוחרים באפשרות שתחסוך לכם כמה שיותר זמן וכסף.

צאו לדרך כלכלית חדשה

בין בניית תמהיל משכנתא שמתאים בדיוק עבורכם לחשיפה להטבות המגיעות לכם בהתאם לגיל שלכם או לכל היבט אחר בחייכם, ייעוץ משכנתא הוא חיוני לחסכון בכסף ולהתנהלות פיננסית נכונה. זקוקים לעזרתו של יועץ משכנתאות מיומן? עמיחי מרקס הוא יועץ משכנתאות ומומחה לכלכלת המשפחה העוסק בתחום כבר למעלה מ-20 שנים. עם הידע והניסיון הרב אותם צבר לאורך שנותיו בתחום, עמיחי הוביל בהצלחה משפחות ויחידים רבים להתנהלות נכונה עם הכסף שלהם וליציבות כלכלית. עם הרצאות, סדנאות וייעוץ פיננסי מותאם אישית, עמיחי מרקס חולל שינוי בחייהם של רבים כאשר לימד אותם כיצד לייעל את ניהול הכספים שלהם ושם סוף לחייהם הקודמים בהם התקיימו ממשכורת למשכורת, נטלו הלוואות מרובות ונכנסו לחובות עמוקים. התנהלות כלכלית נכונה מביאה לרמת חיים גבוהה יותר ולשקט נפשי – אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם עמיחי מרקס וקחו את הצעד לעבר שינוי כלכלי ומעבר לחיים בטוחים ויעילים יותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...
הסכמים בענייני משפחה שיקלו עליכם עכשיו או בעתיד
משפחה היא המסגרת הקרובה ביותר אלינו, זו שאנו מרגישים בה...
בעולם דינמי ומשתנה, את יכולה ללמוד מה שאת רוצה איך שאת רוצה
אנחנו כבר יודעות כי פרנסה לא מגיעה בהיכרח לאחר לימודים...
מכונת נקניקיות – פתרון מקצועי להכנת נקניקיות בצורה מושלמת
הכנת נקניקיות בעבודת יד היא אמנות גסטרונומית הדורשת מיומנות, ידע...
ציוד לאירועים: המפתח להצלחת האירוע שלכם
בעולם האירועים המודרני והתחרותי ההצלחה טמונה לא רק בתכנון הקפדני...
לרגל ראש השנה, נשיא המדינה ורעייתו נפגשו עם נציגי הדבוראים ומועצת הדבש מקו העימות בצפון וממרחב עוטף עזה
לרגל ראש השנה נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו...