מרזין תנהל את האגף החדש, שאת הקמתו יזם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, אשר יסייע לבעלי העסקים בעיר להתמודד עם הבירוקרטיה העירונית המקשה כיום על תהליכי הרישוי, ולהפוך את השירות הניתן לעסקים בעיר למהיר, איכותי וקצר.
האגף החדש יכלול נציגים מכלל מחלקות העירייה הנותנות שירות לבעלי העסקים בעיר, וירכז את הטיפול במקום אחד: מודל "ONE STOP SHOP" המאפשר מתן שירות איכותי תוך כדי קיצור הליך הרישוי באמצעות: מתן מידע ברור, פישוט ההליכים הבירוקרטים העירוניים ושיתוף פעולה עם הגורמים החיצוניים.
למרזין ניסיון עשיר בניהול ובהובלת תהליכי שינוי ושיפור שירות ללקוחות. בעבר שימשה כסמנכ"ל כספים וצרכנות בחברת הגיחון, סגנית הממונה על התקציבים בעיריית ירושלים וכלכלנית במשרד האוצר והינה בעלת ניסיון וידע רב בניהול מערכות כספיות גדולות ובליווי בפיתוח והטמעת מערכות מחשוב. מרזין הינה בעלת תואר מוסמך (בהצטיינות) במדיניות ציבורית ובעלת תואר בוגר (בהצטיינות) בכלכלה וסוציולוגיה.
ראש העיר ניר ברקת ציין כי "מינויה של מרזין והקמת האגף החדש יביאו לשינוי יסודי באופן הטיפול בבעלי העסקים בעיר כך שירוכזו במקום מרכזי אחד ויחסכו לבעלי העסקים כיתות רגליהם בין הגורמים השונים כפי שהיה עד היום, תוך סיוע וקיצור הזמן הנדרש לכך. קידום העסקים בעיר נמצא במקום גבוה מאוד בסדר העדיפויות העירוני, והאגף החדש ייצור מציאות חדשה באופן הטיפול והשירות למגוון העסקים בירושלים".
בעירייה מציינים כי הקמת האגף החדש תביא להגדלת מספר העסקים הקטנים והבינוניים בעיר, הגדלת שביעות הרצון של בעלי העסקים ולקוחות העירייה, יצירת מקומות עבודה חדשים, הגדלת מספר האירועים הגדולים הנערכים בעיר, דבר אשר יביא להגדלת הפעילות הכלכלית ולשיפור ברווחת התושבים.