Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

רוב הישראלים מעדיפים מוצרים ממותגים לעצמם, אך לילדים הרוב קונים מוצרים לא ממותגים

רוב הישראלים מעדיפים מוצרים ממותגים לעצמם, אך לילדים הרוב קונים מוצרים לא ממותגים

מנתוני הסקר עולה, שכאשר הישראלים קונים מוצרים ממותגים לילדיהם ענו 51.6% מהנשאלים (189 איש) שאינם בוחרים על פי המותג, אלא על פי המחיר וטיב המוצר. 21.31% שהם 78 נשאלים מאפשרים לילדיהם לבחור מוצר ממותג אחד או שניים בעוד ש- 27.05% ענו שהם קונים לילדים מוצרים ממותגים כדי שלא יהיו שונים מילדים אחרים. 

על השאלה האם אתם קונים או תקנו מוצרים ממותגים מזויפים ענו כ- 51% (187 איש) שבחלק מהמוצרים אין להם בעיה לקנות מותגים מזויפים. 28.42% (104 איש) ענו שאין להם שום בעיה עם רכישת זיופים ורק 20.49% (75 עונים) אמרו שאינם קונים מותגים מזויפים. 

מהסקר עולה שגם לחלק גדול מהצרכנים במרכולים (סופר) 41.5% אין העדפה ברכישת מוצרי מזון ממותגים. 33.88% סבורים שבחלק מהמוצרים הם מעדיפים את "הדבר האמיתי" בעוד שכ- 25% חושבים ששם החברה מעיד על טיב המזון ואיכותו. עוד עולה מהסקר כי 60.93% משיבים (223) מעדיפים להיות חברים במועדון לקוחות, 25.96% ציינו שהם מעדיפים לרכוש באמצעות האינטרנט ואילו 13.11% ענו שהם מעדיפים לעקוב אחר פרסומי מכירות. 

יחזקאל דסקל, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר, התייחס לנתונים ואמר כי ניתן לראות כיום כי המשבר הכלכלי נותן אותותיו בכל הקשור ברכישות מותגים. "ציבור הצרכנים נעשה ביקורתי יותר. ישנה הבנה רחבה יותר בקרב ציבור הצרכנים כי טיב המוצר ועלותו הכספית הינם בעלי חשיבות רבה יותר מאשר שם המותג".

 ד"ר אורנה לביא שטיינר, סגן דקאן בית הספר למנהל עסקים המרכז ללימודים אקדמיים, מציינת שהסקר מצביע על כוונת הצרכנים לבצע קניות זולות יחסית בגלל המשבר הכלכלי והצורך או הרצון לחסוך בהוצאות.ועידת השיווק השנתית של הפורום הישראלי לשיווק מיסודם של איגוד לשכות המסחר והמרכז ללימודים אקדמיים, התקיימה בסוף נובמבר ועסקה בנושא – לקוחות כ'ציידי אוצרות': התנהגות צרכנים במאה ה-21 .

 בועידה השתתפו בין היתר: עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; פרופ' אברהם (רמי) פרידמן, דקאן ביה"ס סרנת לניהול, המרכז ללימודים אקדמיים; יחזקאל דסקל, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר; דר' מיכאלה אלרם, המנהלת האקדמית של "הפורום הישראלי לשיווק"; אבי הוכמן, מנכ"ל  דואר ישראל; ערן רולס, נשיא איגוד הבנייה הישראלי; שירלי פאר, מנכ"ל משותף CLUB 365; עופר שחטר, מנכ"ל חברת אריאל פרומול לניהול קניונים ומרכזי מסחר; יעל ארד, מנכ"לית PMI; לוריין טפיאס, מנכ"לית הולמס פלייס; ניסים ממו, מנכ"ל אופיס דיפו; רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב; אילון זרמון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום זרמון גולדמן.

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...