Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

ראש העיר משה ליאון חנך הבקר את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא

ראש העיר משה ליאון חנך הבקר את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא
ג'קי לוי

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!

#עיריית ירושלים הגדילה את כוח האדם במוקד בכ-20%

#לראשונה – ניתן לפנות למוקד באמצעות הפייסבוק, הודעות SMS וווצאפ

#אפליקציה ייחודית הושקה ומאפשרת דיווח יעיל ומהיר על נפגעים

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני גאה ונרגש לחנוך את המוקד החדש של העיר, במיוחד בערבו של חג הפסח. הנגשת העירייה לתושב היא צורך חשוב והכרחי, מוקד השרות ונציגים הם הפנים של העירייה. הקמנו מוקד חדש ומשוכלל שמכבד את עובדיו ואת תושבי העיר, וזוהי התרגשות גדולה לראות שהכל עובד ופועל ללא דופי. נמשיך לשפר את השרות לתושב, ובכלל זה לקצר את זמני ההמתנה למענה טלפוני וגם זמני הטיפול עתידים להתקצר משמעותית. זוהי בשורה אמיתית לתושבי העיר. אני מבקש לנצל הזדמנות זו ולאחל לתושבי ירושלים ולכלל בית ישראל – חג פסח שמח!"

חותכים את זמני ההמתנה: היום (יום ה'), חנך ראש העיר משה ליאון את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא. כחלק מהתוכנית העירונית להתחדשות דיגיטלית יוצאה עיריית ירושלים, בהובלת ראש העיר, ברפורמה חדשה אשר תשדרג  את מוקד 106 העירוני לטיפול בפניות הציבור. כוח האדם יגדל, טכנולוגיה חדשה תאפשר טיפול בפניות ומעקב על השלמתן ולראשונה יוכלו תושבי העיר לפנות למוקד בדרכים שלא יכלו קודם לכן. המוקד יעבור לחמ"ל חדשני ומודרני.

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי

במסגרת הרפורמה, כמות המוקדנים שתגייס העירייה לטובת המוקד תגדל בכ-20%. בין היתר לראשונה יגויסו אנשי צוות נוספים שמטרתם לעקוב אחר פניות התושבים ולוודא טיפול מאגפי העירייה .כמו כן, הטכנולוגיה החדשה תאפשר למוקד פונקציות שלא היו זמינות בעבר, כגון זיהוי פניות כפולות, שיפור העברת הפניות לאגפים השונים ושיפור במערכות הפקת הדוחות והזנת המפגעים. דבר זה יהפוך את המוקד ממוקד להעברת הודעות למוקד מנהל וצפוי לשפר באופן משמעותי את זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות אלו.

הרפורמה מוסיפה גם דרכי התקשרות נוספות עם המוקד: לראשונה יוכלו התושבים לפנות למוקד באמצעות הודעות SMS,  צ'אטים בפייסבוק ואפליקציה ייעודית שתעסוק בנושאי מפגעים בלבד. דבר זה עשוי להגדיל אף יותר את מספר הפניות לעיריית ירושלים ותאפשר מענה ליותר פניות, שמספרם עומד כיום על כ-40 אלף בשנה.

הרפורמה  מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה של כלל המינהלים והאגפים העירוניים בהובלת מינהל תפעול ומינהל הפיתוח.

מוקד 106 מהווה כתובת מרכזית לפניות תושבי העיר בכל הנוגע לדיווחים על מפגעים, תקלות וקבלת מידע בנוגע לנושאים עירוניים בנושאי שגרה וחירום. המוקד פועל בכל שעות היממה ובכל ימות השנה בארבע שפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. פרטים נוספים אודות המוקד זמינים בעיריית ירושלים.

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
מלון יהודה, המקום האולטימטיבי לבלות בו הקיץ עם כל המשפחה
פעילויות קיץ לילדים  בריכת שחיה חצי אולימפית בריכת ילדים משחקיה...
"השתדלנו להפגיש את הקוראים עם בני אדם"
הסופרים יאיר אגמון ואוריה מבורך נפגשו השבוע עם נשיא המדינה...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ 8 באוגוסט בבנייני האומה
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי...
סדנת ההדפס הירושלמית חוגגת 50 שנה להווסדה!
סדנת ההדפס ירושלים: פתיחה: יום שישי, ה- 19.7.2024 בשעה :...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
מפגש מרגש בין צעירים מוסלמים ממרוקו לישראלים התקיים במוזיאון ידידי ישראל וכלל שירה וריקודים משותפים לצלילי שירת זמרת ששרה במרוקאית
מוזיאון ידידי ישראל אירח את משלחת שראכה ממרוקו שהגיעה לישראל...
קיץ אינטראקטיבי במוזיאון המוזיקה העברי בירושלים בואו לנגן בעצמכם מנגינות של קיץ
חוויה לכל המשפחה בכל גיל נגינה חיה בשיתוף הקהל * הצצה...