ראש העיר משה ליאון חנך הבקר את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא

ראש העיר משה ליאון חנך הבקר את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא
ג'קי לוי

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!

#עיריית ירושלים הגדילה את כוח האדם במוקד בכ-20%

#לראשונה – ניתן לפנות למוקד באמצעות הפייסבוק, הודעות SMS וווצאפ

#אפליקציה ייחודית הושקה ומאפשרת דיווח יעיל ומהיר על נפגעים

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני גאה ונרגש לחנוך את המוקד החדש של העיר, במיוחד בערבו של חג הפסח. הנגשת העירייה לתושב היא צורך חשוב והכרחי, מוקד השרות ונציגים הם הפנים של העירייה. הקמנו מוקד חדש ומשוכלל שמכבד את עובדיו ואת תושבי העיר, וזוהי התרגשות גדולה לראות שהכל עובד ופועל ללא דופי. נמשיך לשפר את השרות לתושב, ובכלל זה לקצר את זמני ההמתנה למענה טלפוני וגם זמני הטיפול עתידים להתקצר משמעותית. זוהי בשורה אמיתית לתושבי העיר. אני מבקש לנצל הזדמנות זו ולאחל לתושבי ירושלים ולכלל בית ישראל – חג פסח שמח!"

חותכים את זמני ההמתנה: היום (יום ה'), חנך ראש העיר משה ליאון את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא. כחלק מהתוכנית העירונית להתחדשות דיגיטלית יוצאה עיריית ירושלים, בהובלת ראש העיר, ברפורמה חדשה אשר תשדרג  את מוקד 106 העירוני לטיפול בפניות הציבור. כוח האדם יגדל, טכנולוגיה חדשה תאפשר טיפול בפניות ומעקב על השלמתן ולראשונה יוכלו תושבי העיר לפנות למוקד בדרכים שלא יכלו קודם לכן. המוקד יעבור לחמ"ל חדשני ומודרני.

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי

במסגרת הרפורמה, כמות המוקדנים שתגייס העירייה לטובת המוקד תגדל בכ-20%. בין היתר לראשונה יגויסו אנשי צוות נוספים שמטרתם לעקוב אחר פניות התושבים ולוודא טיפול מאגפי העירייה .כמו כן, הטכנולוגיה החדשה תאפשר למוקד פונקציות שלא היו זמינות בעבר, כגון זיהוי פניות כפולות, שיפור העברת הפניות לאגפים השונים ושיפור במערכות הפקת הדוחות והזנת המפגעים. דבר זה יהפוך את המוקד ממוקד להעברת הודעות למוקד מנהל וצפוי לשפר באופן משמעותי את זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות אלו.

הרפורמה מוסיפה גם דרכי התקשרות נוספות עם המוקד: לראשונה יוכלו התושבים לפנות למוקד באמצעות הודעות SMS,  צ'אטים בפייסבוק ואפליקציה ייעודית שתעסוק בנושאי מפגעים בלבד. דבר זה עשוי להגדיל אף יותר את מספר הפניות לעיריית ירושלים ותאפשר מענה ליותר פניות, שמספרם עומד כיום על כ-40 אלף בשנה.

הרפורמה  מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה של כלל המינהלים והאגפים העירוניים בהובלת מינהל תפעול ומינהל הפיתוח.

מוקד 106 מהווה כתובת מרכזית לפניות תושבי העיר בכל הנוגע לדיווחים על מפגעים, תקלות וקבלת מידע בנוגע לנושאים עירוניים בנושאי שגרה וחירום. המוקד פועל בכל שעות היממה ובכל ימות השנה בארבע שפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. פרטים נוספים אודות המוקד זמינים בעיריית ירושלים.

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
השילוב המנצח
רוצים לתת תנופה לערב גיבוש ולחוות משהו מיוחד עם חברים?...
שלווה ביתית בכל עונה
האביב והקיץ הם העונות המושלמות לפתוח את החלונות ולאפשר לאוויר...
החלטתם להשקיע בנדל"ן? בחר את היעד המתאים
להשקה בנדל"ן באופן כללי יש יתרונות רבים. מדובר על אפיק...
כל מה שהממ"ד שלכם צריך כדי להיות תקני ובטוח לשימוש
אומנם יש לכם ממ"ד בבית ויש בו אפילו לא מעט...
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
דילוג לתוכן