Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ראש העיר משה ליאון חנך הבקר את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא

ראש העיר משה ליאון חנך הבקר את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא
ג'קי לוי

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!

#עיריית ירושלים הגדילה את כוח האדם במוקד בכ-20%

#לראשונה – ניתן לפנות למוקד באמצעות הפייסבוק, הודעות SMS וווצאפ

#אפליקציה ייחודית הושקה ומאפשרת דיווח יעיל ומהיר על נפגעים

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני גאה ונרגש לחנוך את המוקד החדש של העיר, במיוחד בערבו של חג הפסח. הנגשת העירייה לתושב היא צורך חשוב והכרחי, מוקד השרות ונציגים הם הפנים של העירייה. הקמנו מוקד חדש ומשוכלל שמכבד את עובדיו ואת תושבי העיר, וזוהי התרגשות גדולה לראות שהכל עובד ופועל ללא דופי. נמשיך לשפר את השרות לתושב, ובכלל זה לקצר את זמני ההמתנה למענה טלפוני וגם זמני הטיפול עתידים להתקצר משמעותית. זוהי בשורה אמיתית לתושבי העיר. אני מבקש לנצל הזדמנות זו ולאחל לתושבי ירושלים ולכלל בית ישראל – חג פסח שמח!"

חותכים את זמני ההמתנה: היום (יום ה'), חנך ראש העיר משה ליאון את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא. כחלק מהתוכנית העירונית להתחדשות דיגיטלית יוצאה עיריית ירושלים, בהובלת ראש העיר, ברפורמה חדשה אשר תשדרג  את מוקד 106 העירוני לטיפול בפניות הציבור. כוח האדם יגדל, טכנולוגיה חדשה תאפשר טיפול בפניות ומעקב על השלמתן ולראשונה יוכלו תושבי העיר לפנות למוקד בדרכים שלא יכלו קודם לכן. המוקד יעבור לחמ"ל חדשני ומודרני.

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי

במסגרת הרפורמה, כמות המוקדנים שתגייס העירייה לטובת המוקד תגדל בכ-20%. בין היתר לראשונה יגויסו אנשי צוות נוספים שמטרתם לעקוב אחר פניות התושבים ולוודא טיפול מאגפי העירייה .כמו כן, הטכנולוגיה החדשה תאפשר למוקד פונקציות שלא היו זמינות בעבר, כגון זיהוי פניות כפולות, שיפור העברת הפניות לאגפים השונים ושיפור במערכות הפקת הדוחות והזנת המפגעים. דבר זה יהפוך את המוקד ממוקד להעברת הודעות למוקד מנהל וצפוי לשפר באופן משמעותי את זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות אלו.

הרפורמה מוסיפה גם דרכי התקשרות נוספות עם המוקד: לראשונה יוכלו התושבים לפנות למוקד באמצעות הודעות SMS,  צ'אטים בפייסבוק ואפליקציה ייעודית שתעסוק בנושאי מפגעים בלבד. דבר זה עשוי להגדיל אף יותר את מספר הפניות לעיריית ירושלים ותאפשר מענה ליותר פניות, שמספרם עומד כיום על כ-40 אלף בשנה.

הרפורמה  מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה של כלל המינהלים והאגפים העירוניים בהובלת מינהל תפעול ומינהל הפיתוח.

מוקד 106 מהווה כתובת מרכזית לפניות תושבי העיר בכל הנוגע לדיווחים על מפגעים, תקלות וקבלת מידע בנוגע לנושאים עירוניים בנושאי שגרה וחירום. המוקד פועל בכל שעות היממה ובכל ימות השנה בארבע שפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. פרטים נוספים אודות המוקד זמינים בעיריית ירושלים.

שרות הלקוחות בעירית ירושלים – עולה מדרגה!
ג'קי לוי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למה חשוב לשים לב לפני רכישת דירה?
רכישת דירה היא אחת העסקאות הסבוכות שאדם יעשה בחייו לפחות...
בדיקת בניין ובית: איך לפעול ולא לפול?
רכישת דירה יד שנייה מהווה אחד הצעדים המעוררים דאגה, במיוחד...
דברי נשיא המדינה בוועידה ה-13 של לשכת עורכי הדין
אנחנו נפגשים באחת משעותיה הקשות, הכואבות והגורליות של מדינת ישראל....
מעל 800 ילדים שעלו בקיץ לישראל יתחילו את שנת הלימודים ברחבי הארץ; מתוכם 58 תלמידים בירושלים
נהוראי קסיס, עולה לכיתה ו' בירושלים: "אני מתרגש וגם חושש....
רוצים להיכנס לכושר? כדאי שתעשו את זה בדרך הנכונה
כולנו יודעים שהבריאות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו...
אילו בדיקות חשוב לבצע לפני רכישת בית?
רכישת בית היא אחת העסקאות המורכבות שיעשה אדם בחייו. לכן,...
3 יכולות קריטיות שצריך לוודא שיש למנהל הצי שלכם
קצין רכב בתעבורה עבור צי הרכב של החברה שלכם צריך...
המושבה הגרמנית חיפה סיור
חיפה היא עיר מיוחדת במינה ויש כל כך הרבה מה...
כל היתרונות של פוליש רצפות
אתם בוודאי יודעים שאריחי הרצפה בביתכם, מאבדים מהיופי והברק הראשוניים...
מלון יהודה נערך לחגים שופץ ושודרג בעלות של כ10- מיליון ₪
מלון יהודה הוא אחד המלונות הקסומים והמפתיעים ביותר באזור ירושלים....