Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

קרקע חקלאית – ההשקעה הטובה לעתיד בטוח

קרקע חקלאית – ההשקעה הטובה לעתיד בטוח
credit unsplash

במציאות של ימינו כולם צריכים לתכנן את העתיד ולוודא כי לא צפויות בעיות. השקעה טובה תהיה השקעה שתאפשר לכם להיות רגועים בעתיד הקרוב והרחוק. בין שלל ההשקעות שניצבות מולכם, רכישת קרקע כמו גוש 7676 תהיה הנבונה ביותר. מה גורם לקרקע חקלאית להיות ההשקעה הכי טובה בשנת 2023? זוהי בוודאי שאלה שמעסיקה גם אתכם עוד לפני שתרכשו את הקרקע עצמה. הכנו לכם רשימה של סיבות שהולכות להעלים את סימני השאלה לגמרי. אם כבר תשקיעו כמה מאות אלפי שקלים ברכישת קרקע, מוטב כי תעשו זאת בלב שלם. אם יש לכם לבטים או דילמות זה רק ירחיק אתכם מלעשות את הבחירה המוצלחת לכם.

המדינה מעוניינת בהפשרת קרקעות

הסיבה שבגללה נכון לרכוש כיום קרקעות חקלאיות היא שמדובר על צורך של המדינה. יוקר המחייה מרקיע שחקים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתקשים לרכוש נכס. המדינה מצידה מבינה כי יוקר המחייה לצד יוקר הדיור בישראל לא מבשרים טובות. כמענה אפקטיבי לעליות מחירי הדיור, המדינה מצידה מפשירה קרקעות חקלאיות. קרקעות שעד לא מזמן היו מיועדות רק לחקלאות הופכות להיות קרקעות המיועדות לבנייה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. לוודא כי הקרקע החקלאית אותה רכשתם תופשר ותהיה קרקע המתאימה לבנייה. בשלב כזה השווי של הקרקע שרכשתם באופן טבעי יעלה ויזנק בהתאם.

קרקעות שנמצאות על סף הפשרה

המון קרקעות כמו הקרקעות בתוך גוש 7676 נמצאות ממש על סף הפשרה. מה שאומר שאינכם צריכים לעבוד קשה או להתאמץ יתר על המידה. ההתעסקות הבירוקרטית היא קצרה, הרווח שתוכלו להשיג יהיה מקסימלי. עם רכישת קרקע חקלאית שנמצאת פסע אחד מהפשרה המציאות תהיה אחרת. לא תכניסו את עצמכם אל תוך סיטואציה שלא תרצו להימצא בה.

ניתן להשקיע גם עם הון התחלתי נמוך

עד היום לא הצלחתם לחסוך מאות אלפי שקלים כדי לרכוש נכס? קחו בחשבון כי מחירי הדיור בישראל רק ממשיכים לעלות ככל שעובר הזמן. רכישת קרקע בתוך גוש 7676 או בכל אזור אחר לא תדרוש מכם הון התחלתי גבוה. קרקעות חקלאיות ידועות כהשקעה במחיר סביר, כזה שכולם יכולים לעמוד בו. השקעה עם הון התחלתי יחסית נמוך רלוונטית הן למשקיעים בתחילת הדרך והן למשקיעים מנוסים.

פוטנציאל תשואה חסר תקדים

התפשרתם עד כה על התשואה העתידית אותה תהיו מסוגלים להרוויח? היום המציאות הולכת להשתנות לחלוטין. הפוטנציאל של קרקעות חקלאיות כמו גוש 7676 הוא גבוה, כזה שלא יצא לכם לראות כמותו. אנו מדברים על רווח של מאות אחוזים בהשוואה לסכום ההתחלתי שאותו השקעתם. תוכלו להביא את עצמכם למציאות בה ההשקעה שלכם תכפיל ואפילו תשלש את עצמה. לא הייתה לכם עד היום עוד השקעה כמו ההשקעה הספציפית הזאת. בואו לרכוש קרקע בתוך גוש 7676 המבוקש שממוקם במיקום האידיאלי בישראל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...