קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה

קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
קרדיט - Freepik

לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה מס הכנסה, מע"מ, מס רכישה, מס שבח ועוד. מדובר במצטבר על סכומים גדולים, גם אם מדובר על מס הכנסה בלבד ובמדרגה הנמוכה ביותר. החזרים פיננסים הקשורים לתשלום מיסים יוכלו לסייע היום לכל אזרח. יוקר המחיה הרב שישנו, הריבית הגבוהה המקפיצה משכנתאות והלוואות ובכלל המציאות הלא פשוטה בה אנו נמצאים הופכים כל החזר כזה לאוויר לנשימה ממש. לכן, גם אם התהליך נראה לכם מורכב ומלא בירוקרטיה, וגם אם אין לכם זמן להתעסק עם הנושא אל תוותרו. בדיוק לשם כך ישנן חברות המתמחות בנושא החזרי מס על סוגיהם השונים. הן יבצעו עבורכם בדיקה מקיפה לגבי הזכאות להחזר וגם ינהלו את התהליך כולו.

מתי מגיע לשכירים החזר מס?

החזר מס לשכיר מגיע במגוון מצבים, כאשר במקרים רבים מדובר על אי ניצול נקודות זיכוי שהמדינה בעצמה נותנת. נקודות זיכוי ניתנות לפי פרמטרים שונים כמו ילדים מתחת לגיל 18, כאשר אדם מתגורר באזור עימות, כאשר אדם משלם מזונות או כאשר יש לו ילד עם נכות. גם סטטוס של חייל משוחרר או בוגר תואר ראשון נותן נקודות זיכוי שכדאי לנצל. מעבר לאותן נקודות זיכוי ישהם מצבים בהם אדם שילם מס יתר על המידה, למשל כאשר עבר מקום עבודה באמצע השנה, כאשר לא עשה תיאום מס על עבודה במספר עבודות, ישנם מצבים נוספים בהם ניתן לקבל החזר כמו על משיכת קרן פנסיה לפני הזמן בתנאים מסוימים, למעשה קיימים מעל 84 קריטריונים להחזרי מס.

אפשרות לקבל החזר מס למשתכרים בסכומים גבוהים

אם אתם מרוויחים סכומים גבוהים, גם המס המנוכה משכרכם גבוה יותר כי אתם נמצאים במדרגת מס גבוהה יותר כך שאחוז המס המנוכה גבוה יותר. לכן, החזר מס לעובדי הייטק או עובדים במשרות בכירות יכול להעניק להם סכום משמעותי מאוד. בתור מי שמרוויחים סכומים גבוהים, יתכן שאותם אנשים משקיעים כספים באפיקי השקעות שונים כמו בניירות ערך למשל. גם בעקבות פעילות בניירות ערך ניתן לקבל החזר באמצעות קיזוז הפסדים מרווחים ששולם עליהם מס, או החזר מס ששולם על רכישה או מכירה של דירה שניה. על כל אלה משלמים מס ויתכן שמגיע לכם החזר אם עמדתם בתנאים מסוימים שנקבעו בחוק.

מור טקס היא חברה לייעוץ מס אשר יש לה ניסיון רב בביצוע בדיקות זכאות להחזרי מס ובכלל בתהליך כולו עד קבלת ההחזר מן המדינה. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
מה צריך לעשות כדי להפוך למדריכי הורים טובים?
כל מה שקשור להדרכת הורים תמיד היה נראה לכם מעניין?...
מה עושים עם עשן במפעל
כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן,...
דילוג לתוכן