Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קבוצת אורון מתרחבת: חברת אורון תעשיות, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, משיקה מפעל בטון חדש בבית שמש

קבוצת אורון מתרחבת: חברת אורון תעשיות, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, משיקה מפעל בטון חדש בבית שמש
קרדיט: באדיבות חברת אורון תעשיות

הצמיחה בפעילות הקבוצה בתחומי הביצוע, הנדל"ן והתשתיות, הביאה את זרוע התעשיות של הקבוצה לפתוח שלושה מפעלי בטון חדשים ומתקדמים, הממוקמים בקרית גת, בית שמש ובאזור התעשיה נחשונים * מפעלים אלה יספקו בטון לפרויקטים השונים שמקדמות חברות הקבוצה- אורון תשתיות ובניה ואורון נדל"ן, וימכרו בטון לחברות נוספות במשק * "הצמיחה של קבוצת אורון בכל הפרמטרים מעמידה אותנו מול הצורך להתחדש, להשתדרג ולהתרחב באופן שיאפשר לקבוצה לרכוש את חומרי הגלם לבניה בתוך הבית ולקדם פרויקטים באופן יעיל, מקצועי, מהיר ונוח יותר", אומר גילי עזריה, מבעלי הקבוצה

קרדיט: באדיבות חברת אורון תעשיות

בטקס מרגש במיוחד, הודיעה חברת 'אורון תעשיות' מקבוצת אורון אחזקות והשקעות על התרחבותה בתחום חומרי הגלם לבנייה, וחנכה שלושה מפעלי בטון חדשים, שיעניקו שירות הן לחברות הקבוצה הפועלות בתחום הנדל"ן, הבניה והתשתיות והן לחברות הביצוע השונות במשק.

שלושת המפעלים שנרכשו, מהווים את חזית הטכנולוגיה בכל הקשור להקמת מפעלי בטון חדשים, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ונותנים מענה לדרישות המחמירות ולתנאים של המשרד לאיכות הסביבה.

מפעל 'אורון קרית גת', הוא אחד המפעלים החדשים שחנכה הקבוצה בחודש האחרון. למפעל יכולת ייצור של מאות אלפי מ"ק בשנה, והוא מצטרף למפעלים הקיימים של קבוצת אורון.

מפעל נוסף, תחת השם 'אורון חצב', ממוקם באזור התעשייה נחשונים ומאפשר את הרחבת פעילות הקבוצה למרכז הארץ- במגוון רחב של פרויקטים בתחום הנדל"ן, הבניה והתשתיות. "עד היום, נאלצנו לרכוש בטון מחברות אחרות במשק, כדי ליהנות מאספקת בטון יעילה ורציפה לפרויקטים באזורים המרוחקים מהמפעלים הקיימים. כעת, עם הקמת המפעלים הנוספים, יתאפשר פיזור אזורי של החומרים, באופן קל, יעיל ומהיר, בכל חלקי הארץ", אומר ציון שירי, סמנכ"ל אורון תעשיות.

המפעל השלישי, המצטרף לפעילותה של קבוצת אורון הוא מפעל הבטון בבית שמש, שבעבר היה שייך לחברת יפרח תעשיות. המפעל נרכש על ידי אורון תעשיות, ויסייע להרחבת פעילותה של הקבוצה באזור ירושלים והסביבה.

ציון שירי הוסיף: "החברה פועלת בימים אלה לקידום הקמתם של שני מפעלי בטון נוספים- בבאר שבע ובאופקים ומפעילה עשרות משאיות ומערבלי בטון בכל חלקי הארץ, המלוות ומקדמות את פעילותה של אורון תשתיות ובניה בסלילת כבישים רבים, ביניהם המקטע הצפוני של כביש 6".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
3 דברים שחשוב לזכור לפני שבוחרים מוסך לטיפול תקופתי
כמה פעמים בשנה אתם צריכים לתקן את הרכב שלכם? זה...
לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית
עם פרוץ מגפת הקורונה נתקלנו בסיטואציות חדשות להן היינו צריכים...
הדרך לשלום בית ולהסכם גירושין הוגן
תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ורגשי שיכול להוביל לסכסוכים ולחצים...
קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג
יש אדם בעולם אשר יכול לסרב לשוקולד? אנחנו לא יודעים,...
טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת
העור שלנו מהווה את אחד האיברים הגדולים ביותר בגופנו. אם...
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...