פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

בימים מאתגרים אלו, כשחוסר הוודאות שולטת וכשהמגיפה הכלכלית נראית מאיימת הרבה יותר מהמגיפה הבריאותית, אנו מתחילים לראות ולהבין את גודלה ואת עוצמת ההרס שהיא זורעת ומשאירה אחריה.

מאות עסקים שלא שורדים, תוכניות כלכליות שמכניסות את המדינה לגירעון תקציבי ומרחיקות את האופק העסקי יותר ויותר. בשעות קשות אלו תהליכים משפטיים כמו פשיטות רגל, כינוס נכסים, פירוקי חברות, הופכים להיות שכיחים יותר ויותר והעיתונות היומית, הכלכלית והמקומית מתמלאת במודעות פרסום של עורכי דין המבקשים לפרסם לציבור הרחב את דבר המודעה כפי שקבע המחוקק.

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

היכן מתפרסמות מודעות בעיתון

את פרסום המודעה ניתן לראות בעיתונים יומיים מובילים, עורך דין שמחוייב לפרסום מודעה משפטית בעיתון שכזה, יבחר לעשות פרסום בעיתון ידיעות אחרונות שהוא אחד העיתונים היומיים הגדולים והמובילים9 בישראל מאחר והתפוצה שלו גדולה מאוד והמודעה שפרסם תיחשף למאות אלפי קוראים פוטנציאליים שהמחוקק חושב כי חשוב שיראו את דבר הפרסום.

אם המודעה היא בתחום הכלכלי כמו פרסום מודעת מכרז לדוגמה, סביר להניח שהמפרסם יפנה לעיתון כלכלי גדול ויבחר לעשות פרסום בעיתון גלובס שהוא עיתון מוביל בקטגורית העיתונים בכלכליים .

פרסום בעיתון שהוא אתר אינטרנט

מרבית העיתונים הגדולים והמובילים אם לא כולם, מבינים כי על מנת לשרוד בעצמם ולעמוד במה שהמציאות והקידמה הטכנולוגית מכתיבות,  הם חייבים לעבוד במקביל על שתי מדיות מפרסמות – דפוס ואינטרנט. בצורה כזו יגדילו את התפוצה לגרסה המודפסת של העיתון שלהם ובמקביל את החשיפה לאתר האינטרנט שמלווה את העיתון. בדרך כלל שתי הפלטפורמות אף ידחפו ויקדמו אחת את השנייה מאחר ולמרות שאסטרטגיות השיווק ומכירת הנדלן הפרסומי שונות בתכלית, היעדים שלהן וקהל הלקוחות דומים.

איך בוחרים עיתון לפרסום

כמו ברוב המקרים בעולם העסקים, ישנה אפשרות לפנות ישירות לעיתונים או למגזינים אך היא פחות טובה מאחר ובמקרה של מודעות משפטיות או כלכליות לדוגמה, נדרש ניסיון רב והבנה בדרישות המחוקק לצד הכרות אופטימלית של השטח ושל האופציות שעומדות לרשות המפרסם כמו גם היכרות וניסיון בעבודה מול עיתונים מובילים.

זו הסיבה שרבים מהמפרסמים בוחרים ובצדק לפנות לסוכנויות פרסום שמקושרות לעיתונים המובילים כמו מודעות 24 שעות או אקטיב ויז\'ן ומשאירים להם לבצע את הפרסום מול העיתונים.

סוכנויות פרסום אלו מחזיקות בנוסף לכותבי המודעה וליועצים המשפטיים גם מחלקות גרפיות שנותנות מענה לכל סוגי המודעות בין אם מדובר בפרסום מודעת אבל, פרסום מודעה מסחרית, פרסום מודעת נדל\"ן, פרסום מודעת דרושים וכד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מעוניינים לשפץ את הבניין שלכם? כל מה שחשוב שתדעו
בנייני מגורים יכולים להיות דקורטיביים יותר או פחות מבחינה חיצונית....
 מחפשים צימר מושלם?
סוויטות של 'עין מטע' ממתינות לכם ! יש לנו צימרים...
כל מה שרצית לדעת על פילאטיס ואף פעם לא יצא לך לשאול
האמיני לנו, זה קורה לכולן. כולנו אומרות לעצמנו, הפעם זה...
מהו פירמוט מחשב ומתי כדאי לשקול אותו?
כאשר ביצועי המחשב שלכם מתדרדרים, טבעי לחפש פתרונות יעילים. אחת...
תמיד טוב לערוך בדיקה חוזרת
אנחנו אומרים עכשיו את המובן מאליו, אנחנו, איש מאיתנו, לא...
הטבע מדבר בחיים ובמוות- הכל על מצבות טבעיות
מצבות אבן טבעית הן מצבות מאד מקובלות בישראל ובעולם כולו...
הכי כלכלי שיש- למה שווה להשקיע במכשור מתקדם כדי להרוויח יותר כסף
אנחנו לא אוהבים להוציא כספים, בעיקר כאשר התחושה שלנו היא...
תמיד יש עוד משהו לעשות בבית
אתם יודעים טוב מאוד איך זה מרגיש הרי, תמיד יש...
איך לבחור פסיכולוגית קלינית מומלצת?
פסיכולוגים בנהריה ובצפון, וגם פסיכולוגיות כמובן, מספקים שירות חיוני במגוון...
הדרכת בטיחות לעובדים – הצעד הראשון לשמירה על החיים
הבטיחות בעבודה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר שעסק יכול להקפיד...
דילוג לתוכן