Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

בימים מאתגרים אלו, כשחוסר הוודאות שולטת וכשהמגיפה הכלכלית נראית מאיימת הרבה יותר מהמגיפה הבריאותית, אנו מתחילים לראות ולהבין את גודלה ואת עוצמת ההרס שהיא זורעת ומשאירה אחריה.

מאות עסקים שלא שורדים, תוכניות כלכליות שמכניסות את המדינה לגירעון תקציבי ומרחיקות את האופק העסקי יותר ויותר. בשעות קשות אלו תהליכים משפטיים כמו פשיטות רגל, כינוס נכסים, פירוקי חברות, הופכים להיות שכיחים יותר ויותר והעיתונות היומית, הכלכלית והמקומית מתמלאת במודעות פרסום של עורכי דין המבקשים לפרסם לציבור הרחב את דבר המודעה כפי שקבע המחוקק.

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

היכן מתפרסמות מודעות בעיתון

את פרסום המודעה ניתן לראות בעיתונים יומיים מובילים, עורך דין שמחוייב לפרסום מודעה משפטית בעיתון שכזה, יבחר לעשות פרסום בעיתון ידיעות אחרונות שהוא אחד העיתונים היומיים הגדולים והמובילים9 בישראל מאחר והתפוצה שלו גדולה מאוד והמודעה שפרסם תיחשף למאות אלפי קוראים פוטנציאליים שהמחוקק חושב כי חשוב שיראו את דבר הפרסום.

אם המודעה היא בתחום הכלכלי כמו פרסום מודעת מכרז לדוגמה, סביר להניח שהמפרסם יפנה לעיתון כלכלי גדול ויבחר לעשות פרסום בעיתון גלובס שהוא עיתון מוביל בקטגורית העיתונים בכלכליים .

פרסום בעיתון שהוא אתר אינטרנט

מרבית העיתונים הגדולים והמובילים אם לא כולם, מבינים כי על מנת לשרוד בעצמם ולעמוד במה שהמציאות והקידמה הטכנולוגית מכתיבות,  הם חייבים לעבוד במקביל על שתי מדיות מפרסמות – דפוס ואינטרנט. בצורה כזו יגדילו את התפוצה לגרסה המודפסת של העיתון שלהם ובמקביל את החשיפה לאתר האינטרנט שמלווה את העיתון. בדרך כלל שתי הפלטפורמות אף ידחפו ויקדמו אחת את השנייה מאחר ולמרות שאסטרטגיות השיווק ומכירת הנדלן הפרסומי שונות בתכלית, היעדים שלהן וקהל הלקוחות דומים.

איך בוחרים עיתון לפרסום

כמו ברוב המקרים בעולם העסקים, ישנה אפשרות לפנות ישירות לעיתונים או למגזינים אך היא פחות טובה מאחר ובמקרה של מודעות משפטיות או כלכליות לדוגמה, נדרש ניסיון רב והבנה בדרישות המחוקק לצד הכרות אופטימלית של השטח ושל האופציות שעומדות לרשות המפרסם כמו גם היכרות וניסיון בעבודה מול עיתונים מובילים.

זו הסיבה שרבים מהמפרסמים בוחרים ובצדק לפנות לסוכנויות פרסום שמקושרות לעיתונים המובילים כמו מודעות 24 שעות או אקטיב ויז\'ן ומשאירים להם לבצע את הפרסום מול העיתונים.

סוכנויות פרסום אלו מחזיקות בנוסף לכותבי המודעה וליועצים המשפטיים גם מחלקות גרפיות שנותנות מענה לכל סוגי המודעות בין אם מדובר בפרסום מודעת אבל, פרסום מודעה מסחרית, פרסום מודעת נדל\"ן, פרסום מודעת דרושים וכד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כשצריך לתבוע את החזקים, יש מי שעוזר לכם
האזרח שנאלץ לתבוע גופים חזקים כמו המוסד לביטוח לאומי או...
למה חשוב לשים לב לפני רכישת דירה?
רכישת דירה היא אחת העסקאות הסבוכות שאדם יעשה בחייו לפחות...
בדיקת בניין ובית: איך לפעול ולא לפול?
רכישת דירה יד שנייה מהווה אחד הצעדים המעוררים דאגה, במיוחד...
רוצים להיכנס לכושר? כדאי שתעשו את זה בדרך הנכונה
כולנו יודעים שהבריאות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו...
אילו בדיקות חשוב לבצע לפני רכישת בית?
רכישת בית היא אחת העסקאות המורכבות שיעשה אדם בחייו. לכן,...
3 יכולות קריטיות שצריך לוודא שיש למנהל הצי שלכם
קצין רכב בתעבורה עבור צי הרכב של החברה שלכם צריך...
מה זה משכנתא לעסקים ואיך מקבלים אותה?
הלוואות משכנתא מיועדות בעיקר לרכישת דירות ובתים למגורים, אך קיימים...
5 מקומות מפתיעים לחגוג מסיבת יום הולדת בישראל
חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מצוינת ליצור זיכרונות בלתי נשכחים...
המושבה הגרמנית חיפה סיור
חיפה היא עיר מיוחדת במינה ויש כל כך הרבה מה...
כל היתרונות של פוליש רצפות
אתם בוודאי יודעים שאריחי הרצפה בביתכם, מאבדים מהיופי והברק הראשוניים...