
הקמפיין הייחודי מורכב מ – 100 סרטונים קצרים ואיכותיים המציגים 100 סיבות שונות להגיע לירושלים- מנות אוכל ייחודיות לעיר, חיוניות ועסקים ייחודיים שיש בירושלים, מקומות הבילוי בעיר, אתרים שיש רק בירושלים, אירועי התרבות המובילים של העיר ועוד.
בין הסיבות הייחודיות: הפולנטה של מסעדת מחניודה, מאפה השמבורק של אישטבח, פסטיבל חוצות היוצר, קוקטייל בפאב הגטסבי, יריד העיצוב של בצלאל ועוד סיבות רבות רבות.
הקמפיין נולד במטרה להציג את ההיצע התרבותי, האמנותי והצרכני הייחודי של ירושלים, עם דגש על אירועי קיץ 2016. הקמפיין מבוסס על תוכן אמיתי וכולל 100 סרטוני וידאו שהופקו במיוחד עבור הפעילות, מתוך הבנה שווידאו הוא סוג התוכן המוביל היום במדיות הדיגיטליות וברשתות החברתיות בעידן המובייל.
הקמפיין אותו יזמה והפיקה חברת EduAction עבור העירייה יעלה החל מהשבוע בשלטים ברחובות העיר ירושלים ושילוט ענק בנתיבי אילון, תשדירים ברדיו ובטלוויזיה, ופעילות רחבה ברשתות החברתיות לחשיפת הסיבות הייחודיות שיש רק בירושלים.
בעירייה מציינים כי הקמפיין מציג את הפינות הקטנות והחבויות של ירושלים, את סודות קולינריה הייחודיים שלה, את העסקים שאין בשום מקום אחר וכמובן ואת האירועים שיש רק בירושלים. "זהו קמפיין טעימות מירושלים. כל אחד יוכל למצוא בו את הדברים המועדפים עליו ולבוא וליהנות מהם בירושלים, אנו בטוחים שבזכות הקמפיין הייחודי והמעניין, המבקרים והתיירים יגיעו לחזק תא ירושלים וליהנות מהעושר האדיר שיש בה".
בעירייה מוסיפים שההשקעה בקמפיין הקיץ מוכיחה את עצמה בכל שנה במספר המבקרים והתיירים המגיעים לעיר, שאוכלים, מבלים, קונים וישנים בעיר ומביאים לעלייה משמעותית בפדיון העסקים בעיר, שמחזקת את כלכלת העיר ואת תושביה.