במסגרת מהלך רחב היקף שמובילה עיריית ירושלים בשנים האחרונות לשיפור השירות לתושב, בדגש על תושבי מזרח העיר, נערך אמש במינהל הקהילתי בית חנינא-שועפאט מפגש בלתי אמצעי של הדרג הניהולי הבכיר בעירייה עם תושבי האזור.
עשרות רבות של תושבים השתתפו באירוע, וזכו לקבל מענה וסיוע בשורה ארוכה של תחומים, כגון אחזקת כבישים, גינון, ניקיון, חניה, רישוי ופיקוח, שרות וטרינרי, רווחה, קידום עסקים ועוד.
התושבים אשר לקחו חלק באירוע התוודעו מקרוב לשלל תהליכי הפיתוח, השדרוג וצמצמום הפערים המתקיימים בימים אלה באזור מגוריהם, בהובלת רובע צפון בעיריית ירושלים, ובשיתוף פעולה הדוק עם המינהל הקהילתי.
נעם בן נון, מנהל רובע צפון בעיריית ירושלים: "יש חשיבות רבה לאירוע ומפגש מסוג זה, בעיקר על מנת להנגיש שירותים שאינם תמיד נגישים לתושבי מזרח העיר".
סימה סיני, מנהלת הרשות לאיכות השירות: "מברכת על המפגש הבלתי אמצעי עם התושבים. קיבלנו עשרות פניות בשלל נושאים, ונדאג לתת מענה מלא ומקיף לכל אחת מהן".
חוסאם ותד, מנהל המינהל הקהילתי בית חנינא – שועפאט: "יוזמה טובה ומבורכת, שיצאה אל הפועל הודות לשיתוף פעולה פורה בין המינהל הקהילתי לבין רובע צפון העיר והרשות לאיכות השירות. תושבי בית חנינא ושועפאט בהחלט מבחינים בשיפור ניכר באיכות השירות העירוני באזור, והאירוע היום הוא הוכחה לכך".