אלו"ט, אגודה לאומית לילדים אוטיסטים, מובילה בישראל קמפיין עולמי, במסגרתו מוארים מונומנטים בולטים ברחבי העולם בתאורה כחולה, כהזדהות עם אוטיזם.
ביום א', ה-2.4 חל יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם, אשר הוכרז על ידי האו"ם בשנת 2007, ומטרתו לקדם את ההסברה ולהעלות את המודעות לאוטיזם.
כמחווה מיוחדת ליום זה, מתקיים בשנים האחרונות קמפיין עולמי בשם: Light it Up Blue במסגרתו מוארים מונומנטים בולטים ברחבי העולם בתאורה כחולה, כהזדהות עם אוטיזם.
מדינת ישראל, באמצעות אלו"ט, אגודה לאומית לילדים אוטיסטים, מובילה באופן מסורתי את אירועי היום הזה באו"ם ומוסדותיו, זאת במסגרת מאמציה של ישראל להיות מעורבת ולהוביל בנושאים מגוונים והומאניים מעבר לנושא הפוליטי-בטחוני.
זו השנה השנייה שישראל היא חלק מקמפיין Light it Up Blue הגלובלי, המלווה את יום האוטיזם הבינלאומי. השנה הוארו בכחול לצד מבנים בולטים בעולם, בנין עיריית ירושלים, אצטדיון נתניה, בניין עיריית תל אביב, מתקני חברת החשמל כגון: מטה חברת החשמל בחיפה ומרכז שירות הלקוחות "אנילביץ" בתל אביב ומבנים בולטים נוספים.
בין 19,000 המבנים בעולם המשתתפים בקמפיין האורות הכחולים: בניין האופרה בסידני, מפלי הניאגרה, פסל ישו בריו דה ז'ניירו, תחנת הטלוויזיה של בייגי'נג, אצטדיון הכדורגל של ואנקובר קנדה, הביג-בן בלונדון, שדה התעופה של לוס אנג'לס, האמפייר סטייט בילדינג, בניין הבונדסטאג בברלין ועוד.
לדברי איתן מזרחי, מנכ"ל אלו"ט, "מרגש לראות מבנים בולטים ברחבי הארץ מוארים בכחול והתגייסות של גופים וארגונים הנרתמים למחווה שמטרתה העלאת המודעות לאוטיזם. יחד עם זאת, האתגרים בטיפול, בחקיקה, במחקר, בפיתוח מסגרות ובמתן מענה לאנשים עם אוטיזם הם עדיין גדולים ורבים. אלו"ט תמשיך ותקדם את הנושאים הללו ללא לאות גם בעתיד".