Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עיצובי בלונים מרשימים שישאירו את האורחים פעורי פה

עיצובי בלונים מרשימים שישאירו את האורחים פעורי פה
credit https://my-balloons.co.il/

עיצוב בלונים לאירועים

היום הטרנד הבולט ביותר בעולם האירועים העסקיים והפרטיים הוא קישוט האירוע בשפע בלונים. כמעט ולא תמצאו אירוע שלא יהיו בו בלונים תלויים מהתקרה או מחוברים לחלק מהשולחנות. אפילו בימי הולדת אנו נוהגים להביא בלוני הליום שירחפו באוויר. עיצוב בלונים לאירועים הוא משימה לא פשוטה ומעט החברות שיודעות לעשות זו בצורה טובה. my-balloons הבלון שלי, הם מקצועיים בתחום זה והם מציעים מגוון של אירועים שתוכלו לקשט אותם. ימי הולדת, הצעות נישואים, אירועי חברה, השקות מוצר ועוד הם רק חלק מהאירועים שאתם יכולים להשתמש בבלונים כדי להפוך אותם לטובים ומיוחדים יותר. תוכלו להשתמש בבלונים עם כיתוב כדי להפוך את האירוע לאישי או ממותג יותר או אפילו בבלונים עם תמונות אם אתם חוגגים ברית לתינוק החדש לדוגמה.

עיצוב בלונים לאירועים כמו בר מצווה

גיל בר המצווה הוא אירוע חשוב בחייו של נער מתבגר. ההורים משקיעים כסף רב בחגיגות, ולא סתם רבים פונים לחברות של עיצוב בלונים לאירועים על מנת להוסיף נופך חגיגי ומיוחד בעזרת עיצוב בלונים. כשחוגגים בר מצווה חשוב שצבעי הבלונים יתאימו למאורע, ולרוב המשפחה תעדיף בלונים בצבעים של תכלת או כחול לצד בלונים לבנים, בדומה לדגל ישראל. לעומת זאת, ישנן גם משפחות שיעדיפו שקישוטי הבלונים יהיו בצבעים האהובים על הילד. לדוגמה אם ילדכם אוהב צבעים של אדום וכחול תוכלו לתלות שלל בלונים בצבעים אלו מהתקרה. אחד העיצובים הבולט ביותר בבר המצוות הוא קשת או שער בלונים אשר דרכו עובר הנער כשהוא הוא נכנס לחגיגה. גם כאן חשוב שהצבעים יתאימו לאופיו של הנער ולאופי האירוע.

קישוטים בצורות שונות

עיצוב בלונים לאירועים לא בהכרח חייב להסתכם בבלונים תלויים מהתקרה או מרחפים עם הליום. נהפוך הוא, היום מקובל לבחור בעיצובים מרהיבים וגדולים יותר. ניתן ליצור עמודי בלונים בכמה צבעים, כמו גם קשתות ושערי בלונים אשר הפכו להיות קישוט חובה בכל אירוע. כל קשת מורכבת מכמה צבעים וכדאי גם לשלב כמה שיותר. אם אתם לא בטוחים איזה צבע מתאים לאיזה צבע, תסמכו עלינו שאנחנו נדע את העבודה. לאלו שעדיין מעדיפים את הקלאסיקה של בלונים מהתקרה תמיד תוכלו לעשות זאת עם מאות בלונים שתלויים ולא בודדים כמו שהיה נהוג בעבר. my-balloons הבלון שלי, נחשבים לחברה מקצועית, ותיקה וייחודית אשר מתמחה בעיצובי בלונים מורכבים ופשוטים כאחד.

הדפסה על בלונים

ללא ספק כבר כמעט ולא ניתן למצוא אירוע בו אנשים לא מוסיפים בלונים לקישוט. בלוני הליום הם ללא ספק דבר שאנו רואים כמעט בכל יומולדת או חגיגה, המותאמים כמעט לכל גיל. בלונים משמחים אותנו, מרגשים אותנו בזכות צבעוניות והחן שלהם. לאלו שמרגישים שאולי מעט מיצו את העיצוב הקלאסי של בלונים פשוטים לימי הולדת, יכולים להשתדרג ולבצע הדפסה על בלונים. my-balloons הבלון שלי, נמצאים פה בדיוק בשביל זה. הם יידעו להדפיס לכם על בלונים באיכות גבוהה ובמהירות רבה.

הדפסה על בלונים עם כיתוב

מעבר להדפסה על בלונים של תמונות עם חברים ובני משפחה, ניתן לבצע הדפסה של כיתוב או משפטים. לדוגמה אם אתם מרצים או מדריכי מוטיבציה ואתם מעוניינים להביא השראה לקהל לו אתם מרצים, תוכלו להדפיס על בלוני הליום משפטי השראה שאמרתם או ציטוטים שאתם חושבים שיהוו השראה ולפזר אותם בחלל. הקהל בעודו נכנס יוכל להסתכל על הבלונים ולקרוא את המשפטים ובכך  יצליח להתחבר אליכם ואל נושא שיחתכם מבעוד מועד. ניתן להדפיס כיתוב גם לדוגמה באירועי חברה. ניתן לסמן בעזרת בלוני הליום עם כיתוב דוכנים של חברה באירועים גדולים או לסמן מתחם של החברה ולהגדיר את גבולותיו. ניתן להשתמש בבלונים מודפסים גם כדי לסמן דוכני אוכל ודוכני שתייה בהפנינג או באירוע מרובה משתתפים שלעיתים קל להיאבד בו.

הצעת נישואים בעזרת בלונים מרחפים

הצעת נישואים היא ללא ספק אירוע משמעותי ומרגש בחייהם של זוג, והוא מסמן שהם מוכנים לצעד הבא בחייהם, חיים משותפים יחד. ההצעה היא דבר שחושבים עליו רבות, כיצד לבצע אותו בצורה הטובה והמרגשת ביותר. הדפסה על בלונים את המשפט "התרצי להתחתן איתי?" יכולה להיות נקודת פתיחה מעולה לפרק הבא בחייכם. תוכלו להדפיס את המשפט על בלונים רבים ולקשור אותם בסרט ולהביא לאהובתכם. תוכלו גם להפריח אותם באוויר ולבקש מהאהוב שיקרא מה רשום תוך כדי שהבלונים מרחפים באוויר. שפע אפשרויות עומדות לפניכם. חברת my-balloons הבלון שלי, בעלי ידע רב בתחום ויתנו לכם את השירות הטוב ביותר בזמן המהיר ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...