Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עוברים לפגישות מרחוק בעזרת מערכת IFORMS

עוברים לפגישות מרחוק בעזרת מערכת IFORMS
קרדיט: Canva

פגישות עבודה, ראיונות קבלה, פגישות גישור ועוד הרבה אפיזודות שונות במהלך החיים דורשות קביעת זמן והיפגשות פנים אל פנים. דור הקורונה הגם שלא היה ארוך מדי הותיר רישומים חדים ועמוקים בעולם החברתי ובעיקר בעולם התעסוקתי. לעומת שינויים בחברה שנאלצו אנשים לבצע לאור המצב אשר מיד עם ביטול הכללים הללו פג תוקפם והמצב חזר למה שהכיר העולם במשך שנים, הרי שבעולם התעסוקה והכלכלה לא הכל חזר לעבר, להפך. יזום וניהול פגישות באמצעות מערכות אלקטרוניות ממוחשבות מתקדמות קיבלו תאוצה עצומה במהלך הקורונה, ועם הזמן הפכו להיות הרבה יותר נפוצות. שיחות וידאו, זום ושאר האפשרויות הללו מעניקות לכל אחד את האפשרות להגיע לפגישות עבודה שונות במהירות ובנוחות בלי לצאת מהמשרד האישי. אט אט הולך עולם העסקים ומתחיל לעבוד מהבית באופן גורף. למרות זאת, אחת הבעיות העומדות בפני ביצוע פגישות מרחוק היא שולית למדי, אבל משמעותית- מסמכים וחתימות. חתימה דיגיטלית על קובץ pdf יכולה לסייע לכם לפתור את הביעה, וזה בדיוק מה שהמערכת המקצועית והמוגנת של IFORMS פתחה עבורכם במסירות ובדיוק מושלם.

פגישות מרחוק

תקופת הקורונה חייבה את העולם האנושי למצוא פתרונות שיאפשרו פרנסה וכלכלה למרות המגבלות החמורות, והפתרונות הללו נמצאו כיעילות ונוחות במיוחד עבור פרוצדורות מסחריות. אמנם האדם כיצור חברתי לא יוכל לוותר על מפגשי חברה ואהבה פנים אל פנים, אולם עולם המסחר נהנה בהחלט מן החידוש שבכך. ולא רק הוא. מרבית הפגישות שאינן לצורכי הנאה חברתית הולכות ומועברות לשדה הממוחשב, שם הן בטוחות, נוחות ומקצועיות נטו. מצד שני, פגישות אונליין זקוקות לאבטחה גבוהה יותר, וגם לצרכים נוספים, אחד מהם הוא פשוט- חתימות על מסמכים. מדובר בחלק בלתי נפרד מן הפגישה, ולרוב בעצם המטרה המרכזית שלה. בעבר היו מזמנים את החותמים למשרד, אולם כיום הפתרון הוא פשוט וקל, חתימה דיגיטלית על קובץ pdf.

באלו פגישות זה רלוונטי

חתימה דיגיטלית על קובץ pdf.מתאימה לכל מצב שבו אתם מעוניינים להעביר קובץ או מסמך לחתימה ורוצים לחסוך לכם או לחותמים את הצורך בהגעה פיזית לחתימה או בהדפסה, סריקה ושליחה חזרה של המסמך חתום. במיוחד זה יעיל במסמכים שיש מספר אנשים שאמורים לחתום עליהם, כמו למשל מסמכי החלטה של פגישות מרובות גורמים, ועוד. הטופס הדיגיטלי מאפשר למספר אנשים להיכנס לאותו הלינק, לגשת לאותו המסמך במקביל ולהותיר שם את החתימה האישית שלהם. אם חיפשתם את הפתרון האולטימטיבי למסמכים הרי שקיבלתם אותו כעת.

מוזמנים להכיר אותנו מקרוב. בקלות ובנוחות מהמשרד שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...