Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

סכסוכים משפטיים אזרחיים מנוהלים בידיים טובות

סכסוכים משפטיים אזרחיים מנוהלים בידיים טובות
קרדיט - Canva

תביעות שאינן קשורות לתחום הפלילי הן תביעות שאזרחים מגישים נגד אזרחים או גופים אחרים, והן לא קשורות לפלילים. מדובר בדרך כלל בעוולות ונזיקין שונים, בסכסוכים חוזיים, בענייני משפחה וכספים ובסכסוכי רכוש ואפילו ערעורי צווי ירושה למיניהם. כלומר, כל מה שקשור לנושאים שבהם המדינה לא מעורבת, אלא אם כן אתם מתכוונים לתבוע אותה או גופים מטעמה. משום כך, ההתמחות של עורך דין תביעה אזרחית צריכה להיות נרחבת מאוד ולספק לכם ייעוץ וייצוג בתחומים שבהם המטרה אינה מאסר בכלא אלא בדרך כלל צדק פיננסי או משפחתי, תיקון עוול שנגרם לכם, טיפול במצוקה כלשהי שבית המשפט נדרש לטפל בו ולהכריע לטובתכם. מכאן נובע שככל שיש יותר ניסיון וידע משפטי הסיכויים שלכם לנצח ולקבל את פסק הדין שאתם מייחלים לו גדלים ומשתפרים. איתי ליבנה – משרד עורכי דין עומד לרשותכם עם כל הניסיון שלו בתחום זה כדי לספק לכם את הייעוץ והייצוג הטובים ביורת בתחום זה.

פגיעה קבוצתית מחייבת טיפול

בשנים האחרונות אנחנו עדים להרבה מאוד תביעות ייצוגיות שאמורות לטפל בעוול שנגרם לקבוצות, בדרך כלל צרכנים או לקוחות שדורשים פיצוי על הונאה או פגיעה בגלל מוצר או שירות פגומים. הגשת תביעה ייצוגית הפכה להיות נפוצה מאוד אבל חשוב לדעת שגם תביעה כזאת נתקלת היום בחשדנות של בתי המשפט ואם אין הצדקה ממש עקרונית ומובהקת הרי שתתקשו להגיש אותה. זה נוסף גם לעובדה שחייבים למצוא עוד צרכני ותובעים שמתכנסים לתביעה ייצוגית כזאת ולהסכים לכך. כדי לעשות את זה נכון רצוי לקבל ייעוץ ממומחה בתחום זה שגם יודע מתי יש לתביעה כזאת סיכוי לנצח ולקבל את הדרישה שלכם. יש לפעמים תביעות כאלה שנדחות על ידי בית המשפט והנתבעים יעשו הכל כדי לגרום לכך.

ייצוג בתביעות אזרחיות

תביעות אזרחיות ותביעות שמטפלות בנושאים צרכניים, חוזיים, כספיים, רכוש ומשפחה הן תביעות שמחייבות לא רק טיפול מקצועי אלא גם עורך דין שיהיה לכם נוח לסמוך עליו ולהיעזר בו. אתם רואים את הניסיון והידע המקצועי המעמיק בתחום כבר בשיחה הראשונה שלכם אתו ואם הכימיה שלכם אתו טובה ואתם מתרשמים מהדרך שבה הוא רואה את התיק שלכם, אתם יכולים לסמוך עליו שהוא ינהל את התיק שלכם בדרך הטובה ביותר כדי להשיג את התוצאות הראויות ביותר. כל מי שנעזר בשירותי איתי ליבנה – משרד עורכי דין קיבל את השירות המקצועי המשפטי הטוב ביותר ממשרד שמתמחה בתחומים האזרחיים לטובת הלקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...