Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סכסוכים משפטיים אזרחיים מנוהלים בידיים טובות

סכסוכים משפטיים אזרחיים מנוהלים בידיים טובות
קרדיט - Canva

תביעות שאינן קשורות לתחום הפלילי הן תביעות שאזרחים מגישים נגד אזרחים או גופים אחרים, והן לא קשורות לפלילים. מדובר בדרך כלל בעוולות ונזיקין שונים, בסכסוכים חוזיים, בענייני משפחה וכספים ובסכסוכי רכוש ואפילו ערעורי צווי ירושה למיניהם. כלומר, כל מה שקשור לנושאים שבהם המדינה לא מעורבת, אלא אם כן אתם מתכוונים לתבוע אותה או גופים מטעמה. משום כך, ההתמחות של עורך דין תביעה אזרחית צריכה להיות נרחבת מאוד ולספק לכם ייעוץ וייצוג בתחומים שבהם המטרה אינה מאסר בכלא אלא בדרך כלל צדק פיננסי או משפחתי, תיקון עוול שנגרם לכם, טיפול במצוקה כלשהי שבית המשפט נדרש לטפל בו ולהכריע לטובתכם. מכאן נובע שככל שיש יותר ניסיון וידע משפטי הסיכויים שלכם לנצח ולקבל את פסק הדין שאתם מייחלים לו גדלים ומשתפרים. איתי ליבנה – משרד עורכי דין עומד לרשותכם עם כל הניסיון שלו בתחום זה כדי לספק לכם את הייעוץ והייצוג הטובים ביורת בתחום זה.

פגיעה קבוצתית מחייבת טיפול

בשנים האחרונות אנחנו עדים להרבה מאוד תביעות ייצוגיות שאמורות לטפל בעוול שנגרם לקבוצות, בדרך כלל צרכנים או לקוחות שדורשים פיצוי על הונאה או פגיעה בגלל מוצר או שירות פגומים. הגשת תביעה ייצוגית הפכה להיות נפוצה מאוד אבל חשוב לדעת שגם תביעה כזאת נתקלת היום בחשדנות של בתי המשפט ואם אין הצדקה ממש עקרונית ומובהקת הרי שתתקשו להגיש אותה. זה נוסף גם לעובדה שחייבים למצוא עוד צרכני ותובעים שמתכנסים לתביעה ייצוגית כזאת ולהסכים לכך. כדי לעשות את זה נכון רצוי לקבל ייעוץ ממומחה בתחום זה שגם יודע מתי יש לתביעה כזאת סיכוי לנצח ולקבל את הדרישה שלכם. יש לפעמים תביעות כאלה שנדחות על ידי בית המשפט והנתבעים יעשו הכל כדי לגרום לכך.

ייצוג בתביעות אזרחיות

תביעות אזרחיות ותביעות שמטפלות בנושאים צרכניים, חוזיים, כספיים, רכוש ומשפחה הן תביעות שמחייבות לא רק טיפול מקצועי אלא גם עורך דין שיהיה לכם נוח לסמוך עליו ולהיעזר בו. אתם רואים את הניסיון והידע המקצועי המעמיק בתחום כבר בשיחה הראשונה שלכם אתו ואם הכימיה שלכם אתו טובה ואתם מתרשמים מהדרך שבה הוא רואה את התיק שלכם, אתם יכולים לסמוך עליו שהוא ינהל את התיק שלכם בדרך הטובה ביותר כדי להשיג את התוצאות הראויות ביותר. כל מי שנעזר בשירותי איתי ליבנה – משרד עורכי דין קיבל את השירות המקצועי המשפטי הטוב ביותר ממשרד שמתמחה בתחומים האזרחיים לטובת הלקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כשצריך לתבוע את החזקים, יש מי שעוזר לכם
האזרח שנאלץ לתבוע גופים חזקים כמו המוסד לביטוח לאומי או...
למה חשוב לשים לב לפני רכישת דירה?
רכישת דירה היא אחת העסקאות הסבוכות שאדם יעשה בחייו לפחות...
בדיקת בניין ובית: איך לפעול ולא לפול?
רכישת דירה יד שנייה מהווה אחד הצעדים המעוררים דאגה, במיוחד...
רוצים להיכנס לכושר? כדאי שתעשו את זה בדרך הנכונה
כולנו יודעים שהבריאות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו...
אילו בדיקות חשוב לבצע לפני רכישת בית?
רכישת בית היא אחת העסקאות המורכבות שיעשה אדם בחייו. לכן,...
3 יכולות קריטיות שצריך לוודא שיש למנהל הצי שלכם
קצין רכב בתעבורה עבור צי הרכב של החברה שלכם צריך...
מה זה משכנתא לעסקים ואיך מקבלים אותה?
הלוואות משכנתא מיועדות בעיקר לרכישת דירות ובתים למגורים, אך קיימים...
5 מקומות מפתיעים לחגוג מסיבת יום הולדת בישראל
חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מצוינת ליצור זיכרונות בלתי נשכחים...
המושבה הגרמנית חיפה סיור
חיפה היא עיר מיוחדת במינה ויש כל כך הרבה מה...
כל היתרונות של פוליש רצפות
אתם בוודאי יודעים שאריחי הרצפה בביתכם, מאבדים מהיופי והברק הראשוניים...