לנוכח הצפי למזג האוויר הסוער והמושלג תוגברו מראש שלושת המוקדים שמפעילה חברת הגיחון: מוקד טלפוני לבירור תלונות וחשבונות, מוקד טלפוני לטיפול בתקלות (הפועל 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע), ומוקד קבלת קהל במשרדי החברה, בבית האומות, בדרך חברון.
לטובת פעילות זו העמידו בגיחון רכבי 4 על 4 מיוחדים בעלי עבירות גבוהה בשלג לצורך הסעת העובדים אל המוקדים והחזרתם לבתיהם בכל רחבי העיר בסיום המשמרת.
מנהל שירות הלקוחות בגיחון, אלי כהן, אמר כי: "בשונה מגופים אחרים בירושלים המעניקים שירותים לתושבים שהיו סגורים, בגיחון הקפדנו לפתוח את המוקד הפרונטאלי לקבלת קהל גם בימי השלג בנוסף למוקדים הטלפוניים. נכון שעיקר הפניות היו טלפוניות, אך למרות השלג, עשרות אנשים הטריחו עצמם והגיעו למשרדי קבלת הקהל שלנו וכמי שאמון על רמת שירות גבוהה לא אכזבנו אותם ועבדנו במתכונת רגילה ואף מתוגברת".