Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

סוגיות גירושין קשות דורשות טיפול מקצועי של מומחים

סוגיות גירושין קשות דורשות טיפול מקצועי של מומחים
קרדיט - Canva

גירושין בישראל הם לא עניין פשוט כאשר מדובר בסוגיות שונות בגלל המשפט העברי ובגלל החלוקה שבין הערכאות השונות – בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה. בכל מה שקשור לגירושין ולפירוק התא המשפחתי מומלץ לבדוק עם עורכי דין שמתמחים בכך מהן הזכויות שלכם במקרה שתרצו לתבוע או במקרה שאתם נתבעים. אחת הסוגיות הנפיצות היא סוגיית חלוקת רכוש בגירושין, במיוחד כאשר אין הסכם ממון ובמיוחד כאשר יש רכוש רב ויש מחלוקת על פרשנויות לגבי מקורו או לגבי הזכויות עליו. כדי להתיר את הסבך חשוב לפנות לעורכי דין שיכולים למצוא דרכים יצירתיות על מנת להגן על הזכויות שלכם ולפעול בהתאם לאינטרסים המלאים שלכם. לקוחות משרד עורכי דין רן רייכמן נהנים כבר שנים רבות מטיפול מסור ומקצועי בכל מה שקשור לענייני המשפחה שלהם, במיוחד בסכסוכי גירושין.

כשהגירושין אינם מסתיימים לעולם

הקושי לגבות מזונות מצטרך במקרים רבים לקושי בקביעת דמי המזונות ולמלחמות קשות בין בני הזוג, כאשר האב מסרב לשלם מזונות ומעלה טענות שונות נגד האם כדי להפחית מהתשלום או לבטל אותו. בשנים האחרונות בית המשפט לענייני משפחה וגם בית הדין הרבני מתייחסים למזונות בדרך שונה מאשר בעבר, משום שאם בעבר למעמד האישה היה קשר לזכות להגיש תביעת מזונות רטרואקטיבית, היום כבר בוחנים את הסוגייה אחרת. לשם כך צריך להוכיח מספר דברים, כמו מאמצי האם להשיג את המזונות בעצמה, הסיבות שבגללן נמנעה לעשות זאת בעבר והאם יש לה עניין להתנכל לאב תוך כדי ניצול ההליכים המשפטיים. לכל אלה חשוב להשיג עורך דין שמתמצא בסוגיה ויכול להוכיח את צדקתכם, בין אם אתם הצד הנתבע הוא הצד התובע.

חובתם של הורים כלפי ילדיהם

ילדים שנופלים קרבן לסכסוכי גירושין משמשים כלי בידי ההורים שלהם ולכן יש לא פעם תביעות שונות שנועדו לתקן את המצב ולהחזיר לילדים את הזכויות שלהם. זה קורה לא רק בענייני מזונות אלא גם בעניינים שונים כמו היחס לילדים והמעורבות בחייהם. הפרת הסדרי ראייה היא בעיה שיכולים להיות לה שני צדדים, צד האם וצד האב ולכן כאשר מחליטים להגיש תביעה או בקשה לשינוי בגלל הפרה כזאת זה מחייב הוכחות ותיעוד מלא של הטענות נגד הצד השני. עבודה מקצועית ויסודית כזאת נעשית על ידי אנשי משרד עורכי דין רן רייכמן כאשר הם מייצגים אנשים בסוגיות רגישות כאלה כדי להשיב להם את הזכויות וכדי להחזיר את השגרה בחייהם לתקינותה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...