Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מעברים וכניסות למשרדים ולעסקים

מעברים וכניסות למשרדים ולעסקים
קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

אט אט מתחילים דלתות אוטומטיות לכבוש את נתחי השוק הרחבים של השערים והדלתות. לא רק עסקים חובקי עולם משתמשים בדלתות כאלו, היום כל מבנה יכול להרשות לעצמו לשדרג את הנראות, הרושם והיוקרה שהוא משרד, באמצעות דלת אוטומטית בחזית וגם בדלתות הפנים. בעסקים, מזרדים, חברות הייטק ומוסדות, הצורך גדול עוד יותר, מעבר מהיר הוא הפתרון המדהים שרבים מבעלי העסקים כבר זיהו כמחויב המציאות, והפכו את שטח המשרד שלהם לאזור חדשני ומשרד מקצועיות. מעבר מהיר בין חדרים ואגפים, דלתות חשמליות במקום אלו הישנות, הן בעלות יתרונות משמעותיים כל כך עבור עסקים ומוסדות, שקשה להבין כיצד ניתן להתנהל בלעדיהם.

למה צריך אוטומציה בדלתות

קודם כל, השקיפות. מעברים מהירים ודלתות אוטומטיות ייחודיות בזכוכיות החלקות והנקיות שלהן, זה לא רק משרד יוקרה ואסתטיקה, במשרדים ומוסדות זה מאפשר לבוס, לראש המחלקה, לראש הצוות וגם לפקידים, להשקיף על הנעשה בתוך חדרים אחרים בלי לפתוח דלת, תחושת השקיפות משפיעה על התפקוד המקצועי והיעיל של הצוות, מונעת טעויות אנוש ובזבוז זמן, וגורמת לכל עובד לנצל את הזמן ולשדר אחריות ומקצועיות גם מאחורי הדלת, שהרי בכל רגע נתון הוא חשוף לצפייה של לקוחות או אי מי בדרגים הגבוהים. מעבר לכך, מעבר מהיר מאפשר להתנייד מחדר לחדר בתוך מבנה העסק או המוסד עם תיקים, מסמכים ושאר חפצים, בקלות גבוהה. אין צורך ללחוץ על ידית או הקיש קוד בידיים עמוסות. אם בעבר גבו דלתות אוטומטיות מחיר גבוה מכדי שעסק פרטי רגיל יוכל לשלם, היום זה בהחלט עממי ואפשרי ובעיקר- משתלם.

מיתוג באמצעות דלתות

דלתות אוטומטיות שקופות יכולות להיות בסיס למיתוג מושלם של העסק או המשרד, הרבה יותר מכל שילוט כניסה נוכח ככל שיהיה, ויותר מכל עיצוב פנימי על הקירות. מעבר מהיר המעוצב בקו תואם לעסק או למשרד, יוכל לתת נוכחות וגימור מקצועי לכל השטח, ולשדר ללקוחות וגם לעובדים מסר שיווקי איכותי סופר עוצמתי. סלוגן, לוגו, ועיצוב ייחודי בקו העסק, יוכלו להיות מוטבעים ישירות על הזכוכית בהזמנה אישית, או להיות מודבקים בטפט איכותי המיועד להדבקה על זכוכית על ידי איש מקצוע מנוסה. תזוזתם האוטומטית של המעברים ושל הלוגו יוסיפו עניין ותשומת לב ויטמיעו את העיצוב הייחודי של העסק לתת המודע של העובר בהן, יותר מאלמנטים הקבועים על הקיר שלעיתים נאבדים בשלל הפריטים האחרים הנתפסים בעיין.

פאר אנפון מציעים לכם מגוון דגמים של מעבר מהיר עבור כל עסק, משרד או מרפאה המעוניינים להזניק את המראה והשיווקיות של השטח, דלתות אוטומטיות בעיצוב אישי כולל כל הפרטים, ועוד ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...