מה עושים עם עשן במפעל

מה עושים עם עשן במפעל
קרדיט: pexels.com

כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן, אלו עשויים להיות סיגריות וגם הסיר שעל האש, אבל אמנם נכון, העשן שבבית הוא בכמות מזערית ומינורית שאין בה כדי להשפיע על האוויר הכללי בבית, הוא מתנדף במהירות שיא ואיש לא שם את ליבו אליו. בשונה מבית או משרד, מבנים תעשייתיים על פי רוב סובלים מכמות עשן שלא ניתן להתעלם ממנה, לא מבחינה טכנית וגם לא מבחינה בריאותית. בעבר היה ידוע כי עובדי מפעלים ותעשייה חשופים יותר לנזקי עשן, העובדה הזו, כמו גם הפיכת עולם התעשייה המכנית לתעסוקה כלל עולמית נפוצה ביותר, גרמה לעולם לחפש פתרונות לבעיית איכות האוויר במפעלים, גם לטובת ציבור העובדים במפעל, גם לטובת המנהלים המסתובבים בשטח, וגם לטובת המוצרים הסופיים שיוצאים ממפעל נקי הרבה יותר בריאים, וכמובן- יש את איכות הסביבה שקשורים לכך. כך או אחרת, מפוחים לשחרור עשן הן הפתרון שמצאה החברה האנושית לבעיה, וככה זה עובד.

איך מנקים עשן וחומרים כימיים מתוך אולם תעשייה

אז קודם כל, חשוב לדעת שזו אינה רק בעיה נשימתית אלא בהחלט גם קשור למיזוג האוויר, כאשר עשן וחומרים כימיים שונים הנפלטים מן המכונות לאורך היום מחממים את האוויר ומעניקים לו מרקם ותחושה דחוסה, כל אלו מורידים את המוטיבציה וכוח העבודה של הצוות המתפקד במפעל, ולכן ראו בעלי מפעלים ומנהלי עבודה בתעשייה את הצורך המשמעותי בפתרון לבעיה שפוגעת מאד ברמת היעילות של צוות במפעל. הפתרון כאמור היה להרכיב מפוחי עשן בתוך המפעל, הם יספחו אליהם את החומרים המסוכנים הללו וישאבו אותם החוצה דרך תעלות ייעודיות. מפוחים לשחרור עשן הם יעילים מאד ומצליחים לטפל בחומרים הללו באופן מדהים, נמצאים בשימוש גם במטבחים תעשייתיים ובאופן כללי בהחלט פותרים את הבעיה.

איך מתקינים אותם

מפוחים לשחרור עשן עשויים להיות חלק מהרכב של מערכת מיזוג אוויר תעשייתית, אם בחרתם חברה מקצועית שתעזור לכם בכך. אבל במקרה שלא- אפשר להתקין אותם בפני עצמם, גם זאת בפנייה לחברה מקצועית שעוסקת במיזוג ואוורור תעשייתי. הליך ההתקנה מתחיל במהנדס מן התחום שיבוא לראות את השטח ואת הנתונים שלו, להכיר את המכונות שהוא מכיל ושאר הגורמים שמשחררים עשן וחומרים דומים לו, ולהציע פתרון יעיל, שכולל את סוג המפוח המתאים בעוצמתו ובגודלו, את כמות המפוחים הנדרשת וגם את המיקום הנכון של המפוח והתעלות. לאחר מכן ההתקנה אינה מסובכת ותוך לא הרבה זמן אפשר לברך על המוגמר. דברו איתנו בחברת ס.א.א לעוד פרטים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
מה צריך לעשות כדי להפוך למדריכי הורים טובים?
כל מה שקשור להדרכת הורים תמיד היה נראה לכם מעניין?...
מה עושים עם עשן במפעל
כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן,...
דילוג לתוכן