Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה אתם יודעים באמת על ניקוי חלונות כיס

מה אתם יודעים באמת על ניקוי חלונות כיס

האור הישראלי ידוע בעוצמתו ולא בכדי ישראלים אוהבים אור חזק בבתיהם. היתרון של האור החזק הוא בעיקר בחיסכון בחשמל והאפשרות ליהנות מאור טבעי במשך היום בעיקר בעונת הקיץ. בנוסף, בית מואר משדר תחושה של מרחבים ומאפשר לגדל בתוכו צמחייה וליצור רצף וחיבור בין הפנים והחוץ. מהסיבה הזו ומעוד סיבות נוספות ניתן לראות בבתים רבים בישראל שימוש בחלונות כיס. חלונות כיס הם חלונות מיוחדים שבהם בעת פתיחת החלון החלק שהזנו נכנס לתוך מעין כיס שנמצא בתוך קירות הבית.

מה אתם יודעים באמת על ניקוי חלונות כיס

מה זה בכלל חלונות כיס

חלון מהסוג הזה יש לכלול כבר בשלב תכנון הבית היות שהוא דורש לוגיסטיקה שלמה. התוצאה מרהיבה למדי היות שהיא מאפשרת פתיחה מלאה של החלון ומבט רחב החוצה. חלונות כיס מגבירים את התאורה הטבעית בבית, מייצרים קשר בין החוץ והפנים של הבית ומאפשרים ליצור תחושת מרחב בזכות מנגנון הפתיחה הייחודי. כמו כל חלון אחר גם חלון כיס יש לנקות באופן סדיר לא רק כדי לשמור על מראה יוקרתי וחדירה של אור נקי הביתה אלא גם כדי לשמור על המנגנון עצמו.

אחד האתגרים בניקוי חלונות הוא ניקוי המסילות ובמקרה של חלון כיס האתגר כפול ומכופל. מסילת החלון נכנסת אל תוך הקיר ולכן הניקוי שלהם דורש שואב מיוחד עם מברשת שתוכל להגיע אל המסילה שנמצאת במעבה הקיר. חברות מקצועיות מציעות שירותי  ניקיון חלונות מותאמים לכל סוגי החלונות אבל במקרה של חלונות כיס יש לוודא שהחברה אכן מחזיקה בציוד המתאים לביצוע סוג כזה של ניקיון.

למה חשוב לבצע ניקוי חלונות כיס

הקפדה על ניקיון המסילות תבטיח אריכות ימים לחלון עצמו היות שהלכלוך שנצבר מעודד הצטברות לכלוך נוסף שבמשך הזמן מקשה על פעולת הגלגלים ועלול לפגוע בהם. החלפת מנגנון כזה עלולה לגבות מחיר יקר והדרך להימנע מהוצאה מהסוג הזה היא על ידי ניקיון קבוע של המסילות בעזרת חומרים וציוד מתאים.

כמו כל חלון גם ניקיון חלונות כיס דורש שימוש בחומרים מתאימים וציוד ניקיון מתאים. חלפו הימים שבהם ניקינו חלונות עם חומרי ניקוי רגילים וחתיכת נייר עיתון. כיום כבר ידוע שכדי לשמור על חלון נקי יש להקפיד על חומרי עבודה מותאמים ולהימנע מכלי עבודה שישרטו את החלונות כמו סכינים, ניירות עיתון ושאר ירקות.

מי יכול לנקות חלונות כיס?

כדי להבטיח תוצאה מושלמת חשוב לבחור חברה מקצועית שתדע לעבוד עם חומרי העבודה הנכונים ולבצע ניקיון מושלם. בדירות בקומות גבוהות שבהן יש חלונות גדולים ורחבי ידיים ייתכן שיש צורך להשתמש במנוף כדי לנקות את החלון מבחוץ מבלי לפרק אותו.

במקרים כאלו חשוב לבחור חברה מקצועית שמחזיקה בציוד המתאים ועושה שימוש בכל מנגנוני הבטיחות שישמרו על העובדים וימנעו נזקים. חשוב לבצע סקר שוק ולקבל המלצות מלקוחות החברה כדי להבטיח תוצאה מושלמת בכל סוג של חלון ובפרט במקרה של חלונות כיס.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...