Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מדוע כדאי להחזיק בבית בקבוק תרמי ותרמוס איכותיים?

מדוע כדאי להחזיק בבית בקבוק תרמי ותרמוס איכותיים?
credit pixabay

אנו חיים בעידן מודרני ומהיר בו אנחנו יושבים שעות ארוכות בפקק, עובדים הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים ומבלים לא מעט שעות כשאנחנו לא ליד מכונת הקפה. בין אם מדובר על הרכבת בבוקר בדרך לעבודה או ביום שבת כשיוצאים לטייל עם הילדים – לצד בקבוקי מים לילדים, לתרמוס יתרונות רבים בשמירה על בריאותנו וכיסנו. אז מה התפקיד של שניהם, איך בוחרים את הבקבוק והתרמוס המושלמים ומה כדאי לדעת עליהם? תמשיכו לקרוא.

מדוע בקבוק תרמי ותרמוס שימושיים כל כך? 

אנחנו רואים אותם למכירה כמעט בכל מקום ובאתרים שונים כמו אינטרסן כשהם מגיעים בכל הגדלים, הצורות והצבעים. אבל מה בעצם תפקידם של הבקבוקים התרמיים בחיינו וכיצד התרמוסים יכולים להציל לנו את היום? ובכן, דמיינו לעצמכם מצב בו אתם נוסעים ליום שלם עם הילדים בחוץ בשבת חורפית וקרירה, עד כמה זה יהיה לכם נפלא להתיישב לאותו כריך או ארוחת בוקר שהבאתם מהבית באמצע שום מקום ולשתות לצדה כוס קפה מעולה? עד כמה זה יהיה נחמד לשתות מים קפואים באמצע טיול בעיר ביום חמסים מבלי להוציא מהכיס עוד עשרה שקלים בשביל בקבוק ספק קר מהקיוסק הכי קרוב?

אלה הן בדיוק המטרות של הבקבוקים התרמיים והתרמוסים – הם נועדו לספק לנו שתייה קרה וחמה בכל מקום אליו נגיע, מבלי להיות תלויים בכסף, בעובדה שיש או אין קיוסק או עגלת קפה ובסופו של דבר הם חוסכים לנו הרבה מאוד כסף.

איזה תרמוס נבחר? 

בחירת התרמוס תלויה מאוד בשימוש בו. אם לדוגמה מדובר על פיקניקים משותפים או טיולים עם חברים בימי שבת, יתאים תרמוס גדול במיוחד בו ניתן להכניס כמה וכמה כוסות של קפה או תה. אם מדובר לעומת זאת על צורך בקפה לנסיעה ברכב או ברכבת, תרמוס קטן או אפילו כוס תרמית יעשו את העבודה.

איזה בקבוק תרמי יתאים לנו? 

הבקבוקים התרמיים הפכו נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות וזאת בשל היכולת שלהם לשמור על הנוזל הקר שנמצא בהם לאורך זמן. ניתן להכניס שתייה יחד עם קרח לבקבוק וליהנות ממים או שתייה קרה אחרת לאורך שעות. הבחירה בבקבוק תהיה תלויה גם כן בצורך – אם מדובר על מים קרים לכמה אנשים לטיול, מומלץ לבחור בקבוק גדול, לעומת זאת אם מדובר על מים קרים לאדם אחד למשך היום או לפעילות גופנית בחוץ, מומלץ לבחור בבקבוק בגודל אישי של חצי ליטר.

מה כדאי לדעת על התרמוס והשימושים בו? 

תרמוס יכול לשמש לשמירת שתייה קרה וחמה, ואם חשבתם שהוא משמש רק לדברים כאלה, כדאי לכם לדעת שהוא יכול גם לשמר מרק חם. כך ניתן לקחת מרק לכל מקום וגם לעבודה, וליהנות ממנה הגונה וטעימה בלי הצורך לחמם אותה לפני כן. עם זאת, כדאי לדעת שאת התרמוס יש לנקות היטב, במיוחד את חלקי הסגירה שלו ואת התחתית שלו, מומלץ לנקות את התרמוס עם מברשת איכותית וארוכה שיכולה להיכנס לכל אורכו, יש לשפשף חזק כדי להוציא את כל שאריות המזון או השתייה ממנו ולהניח אותו הפוך לייבוש על גבי רשת או כלי לייבוש כלים.

התרמוס וגם הבקבוק התרמי בדרך כלל יהיו עשויים מנירוסטה. מדובר על פלדת אל חלד, אך אין לזלזל בעובדה שיש לשמור עליהם היטב. מומלץ לא להשאיר אותם בשמש זמן רב מידי, יש לנקות אותם היטב ולשמור אותם יבשים בתוך ארון בכל זמן בהם לא נעשה בהם שימוש. אם הם עומדים זמן רב בארון לפני השימוש מומלץ לשטוף אותם שוב לפני כן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...