יעקב מרדינגר, מבעלי בית "הצורפים" אמר כי: "לפני חג החנוכה, חל גידול ניכר במכירת החנוכיות בקרב המגזר הדתי והחילוני כאחד, כאשר 80% מכלל מכירת חנוכיות מתבצעת לפני החג. המגמה הבולטת השנה, הינה רכישת חנוכיות בעיצובים עדכניים ואופנתיים יותר, בקווים ישרים ונקיים, בעלות מראה קלאסי ואלגנטי, לעומת העבר בו נרכשו בעיקר חנוכיות בעיצובים "מאסיביים" עם יציקות ועיטורים.
לדברי מרדינגר: "השנה חל גידול של כ- 30% בייצוא חנוכיות הצורפים לחו"ל לעומת השנה דאשתקד וזאת בשל הביקוש הגובר בעיקר בארה"ב ובמדינות אירופה. בימים אלה ניתן לערוך ביקור במרכז המבקרים שבכפר דניאל, ולראות מקרוב כיצוד צורפים חנוכיות. כמו כן, אנו מתאימים עצמנו לביקוש הגדל לפרטי הצורפים עקב ערכם העולה מחד ומגמת החזרה למסורת וליודאיקה מאידך".
עפ"י סקרים שערכה חברת "הצורפים" עולה כי: מתוך 6 מיליון יהודים בתפוצות 15% מצהירים כי הם יהודים דתיים חרדים, ו – 85% מצהירים כי הם יהודים קונסרבטיביים רפורמיים, מהם 75% מצהירים כי הם מדליקים נרות חנוכה במהלך שמונת ימי החג. בנוסף, למעלה מ – 90% מיהודי התפוצות מצהירים כי בחזקתם חנוכיה בבית. בישראל לעומת זאת, כ- 85% מבתי האב מצהירים, כי הם מדליקים נרות חנוכה במהלך כל ימות החג ו – 90% מכלל בתי האב היהודיים, מצהירים שבחזקתם חנוכיה בכל ימות השנה.