Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לנצח כנגד כל הסיכויים

לנצח כנגד כל הסיכויים
קרדיט: Canva

עבירות תעבורת נחשבות לקשות מאוד להוכחה למי שקיבל זימון לדין או חשב לנסות לבטל את הדוח שנרשם לו בטענה שהוא חף מפשע, לא היה שם או שהייתה בעיה אחרת שגרמה להאשמתו שלא בצדק. מקרים כאלה צריכים עבודה מקצועית של עורך דין לענייני תעבורה כדי להוכיח את החפות שלכם ואת מה שאתם יכולים לבטל תוך כדי שימוע או משא ומתן מול הרשויות. על מנת לבטל כתב אישום או כדי לגרום לכך שיזכו אתכם ולא ירשיעו, יש למצוא עורך דין יצירתי שמבטיח ומקיים להוכיח ולעזור לכם לצאת מהסנקציות, או לפחות בכמה שפחות ענישה חמורה. עבירות תעבורה אינן קלות כמו שחושבים עליהן והן נושאות בחובן פוטנציאל נזק לטווח ארוך שבגללו יכולים להוסיף לכם נקודות ולזמן אתכם לקורס נהיגה מונעת ולפסול את הרישיון, או סנקציות חמורות נוספות שמשפיעות עליכם ועל שגרת יומכם. עו"ד מאיה שפירא אלקריף עושה כמיטב יכולתה למען הלקוחות שלה על מנת לשמור על האינטרס שלהם כדי להוציא אותם בכמה שפחות נזק.

גם נקודות אפשר לבטל

יש הוכחות שאפשר למצוא על מנת לבטל נקודות שנרשמו לחובתכם אבל זה דורש שיתוף פעולה מלא שלכם על מנת להגיע להוכחות האלה. זה כולל גם הישענות על תקדימים משפטיים שונים כמו בעיות שנמצאו בכיול מכשירי מדידה של אלכוהול, בעיות באישור קנאביס, מצלמה לא תקינה ועוד הוכחות למכביר שאפשר למצוא כדי לזכות אתכם. כל ביטול נקודות תעבורה מרחיק אתכם מפסילה שלא לצורך של רישיון הנהיגה שלכם ולכן אתם צריכים לטפל בזה כמה שיותר מהר ובלי שהיות. זה נוסף לעובדה שכל קנס שנרשם לחובתכם גם צובר את הריבית שלו ולכן אל תחכו עם זה. ככל שהזיכרון שלכם יותר טרי תוכלו להוכיח מהר יותר שלא אתם ביצעתם את העבירה ולכן אפשר לבטל את הנקודות שנרשמו לכם.

עבירות תעבורה הן חמורות

בית המשפט בימינו אינו מקל על עברייני תנועה משום שההשלכות הקשות הן תאונות קשות שגובות חיי אדם וגורמות לנזק בל ישוער ברכוש ובנפש. המדינה אינה מוכנה לוותר בקלות על הרתעה ולכן כל עבירה כזאת מחייבת גם הפנמה שעליכם להתחייב וגם לנהוג נכון יותר ובזהירות. עורכת הדין שלכם תעשה הכל על מנת לשמור על הזכויות שלכם וכדי להבטיח זיכוי או הפחתת חומרת כתב אישום, יחד עם הבנה שזה חייב לשנות אצלכם את הגישה. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מטפלת בלקוחותיה במסירות עד התוצאה שאתם מקווים לקבל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כשצריך לתבוע את החזקים, יש מי שעוזר לכם
האזרח שנאלץ לתבוע גופים חזקים כמו המוסד לביטוח לאומי או...
למה חשוב לשים לב לפני רכישת דירה?
רכישת דירה היא אחת העסקאות הסבוכות שאדם יעשה בחייו לפחות...
בדיקת בניין ובית: איך לפעול ולא לפול?
רכישת דירה יד שנייה מהווה אחד הצעדים המעוררים דאגה, במיוחד...
רוצים להיכנס לכושר? כדאי שתעשו את זה בדרך הנכונה
כולנו יודעים שהבריאות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו...
אילו בדיקות חשוב לבצע לפני רכישת בית?
רכישת בית היא אחת העסקאות המורכבות שיעשה אדם בחייו. לכן,...
3 יכולות קריטיות שצריך לוודא שיש למנהל הצי שלכם
קצין רכב בתעבורה עבור צי הרכב של החברה שלכם צריך...
מה זה משכנתא לעסקים ואיך מקבלים אותה?
הלוואות משכנתא מיועדות בעיקר לרכישת דירות ובתים למגורים, אך קיימים...
5 מקומות מפתיעים לחגוג מסיבת יום הולדת בישראל
חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מצוינת ליצור זיכרונות בלתי נשכחים...
המושבה הגרמנית חיפה סיור
חיפה היא עיר מיוחדת במינה ויש כל כך הרבה מה...
כל היתרונות של פוליש רצפות
אתם בוודאי יודעים שאריחי הרצפה בביתכם, מאבדים מהיופי והברק הראשוניים...