המנצח במרתון הוא: Shadrack Kipkogey מקניה שהגיע לקו הסיום בזמן של 2:17:36. למקום השני הגיע Wendwesen Tilahun Damte מאתיופיה שסיים בזמן של 2:20:47. למקום השלישי הגיע Mathew Kibiwott Sang מקניה בזמן של 2:21:25.
ביום שישי האחרון נערך בפעם השביעית מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי. למעלה מ- 30,000 רצים מכ- 60 מדינות שונות ברחבי העולם רצו במסלול עוצר נשימה ועברו בין היתר במשכן הכנסת, לאורך חומות העיר העתיקה, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, המושבה הגרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת שרץ את מקצה 10 ק"מ: "העובדה כי בשנה בה ירושלים חוגגת 50 שנה לאיחודה שברנו את שיא הנרשמים מחו"ל, היא עדות לעוצמתה של ירושלים וליוקרתו הבינלאומית של מרתון 'ווינר' ירושלים. זו הייתה הנאה צרופה לחלוק את המסלול עם רצים מכל העולם. גם השנה הצטרפו לחוויית המרתון אלפי ירושלמים וירושלמיות שרצו יחד במרוץ המשפחות ונהנו מחוויה משפחתית נדירה. אנחנו ממשיכים להוכיח לעולם כי אין כמו ירושלים וכי בשנת ה-50 לאיחודה היא אטרקטיבית יותר ומושכת יותר תיירים מהארץ ומהעולם. נתראה במרתון ירושלים השמיני שיתקיים בתאריך 09.03.18".
בקרב הנשים זכתה במקום הראשון Emily Chepkemoi מקניה בזמן של 2:49:25. במקום השני זכתה Merci Too מקניה בזמן של 2:57:44. במקום השלישי זכתה הישראלית יערה זנגי-רדושיצקי בזמן של 3:11:15.
הישראלי הראשון שסיים את המרתון הוא Fenta Gezachew אשר הגיע בזמן של 2:47:47. הישראלית הראשונה שסיימה את המרתון היא יערה זנגי-רדושיצקי אשר הגיעה בזמן של 3:11:15.
מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי כלל שישה מקצים: מרוץ מרתון מלא (42.195 ק"מ), מרוץ חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מקצה 5 ק"מ ומרוץ משפחות של 1.7 ק"מ.
מרתון ווינר ירושלים הינו אף המרתון החברתי הגדול ביותר בארץ במסגרתו מקצה חברתי מיוחד בן 800 מטר, בו צפויים להקדיש את ריצתם כ- 6,000 רצים למען עמותת חברתיות שונות השותפות למרתון.
המקום הראשון במקצה המרתון המלא זכה בסכום של 3,750 $, המקום השני זכה בסכום של 2,500 $ והמקום השלישי זכה בסכום של 1,250 $.
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות: " משרד התיירות משווק וממתג את ישראל כארץ המרתונים הודות למזג האוויר הנוח כל השנה, והודות לעובדה שחובבי הספורט האתגרי ברחבי העולם, שמצפים לרוץ במרתון – פחות רגישים למצבים גיאופוליטיים, וההוכחה לכך היא גידול במספר המשתתפים במרתון מדי שנה. גם השנה משרד התיירות השקיע מיליוני ₪ בשיווק ובאירוח עשרות עיתונאים ומובילי דעת קהל מאירופה שהצטרפו לכ-3000 תיירים שהגיעו במיוחד להשתתף באירוע. מרתון ירושלים כבר הפך למותג בטרנד תיירות הספורט בעולם, במיוחד בזכות המסלולים המרתקים שעוברים דרך אתרים היסטוריים ותרבותיים המרגשים רבים בארץ ובחו"ל, ואשר יוצרים חוויה חד פעמית".