Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

להתחיל את החיים המשותפים בהסכמה

להתחיל את החיים המשותפים בהסכמה
קרדיט - Canva

לכולם ברור שלא רק אהבה נדרשת בזוגיות, אלא בעיקר יכולת להסכים על אורח החיים והמטרות המשותפות שלהם בהקמת תא משפחתי. לכן, יש היום כל כך הרבה חלופות גם לנישואים מסורתיים על ידי עריכת הסכמים שמבטאים בצורה כזאת את כל מה שאתם רוצים לצקת לחייכם המשותפים. עורך דין ידועים בציבור מנסח למען זוגות כאלה את ההסכמים שנחוצים להם כדי לפרט את כל מה שהוסכם עליו לא רק בענייני רכוש וכספים, אלא גם בכל מה שקשור לאורח חיים, גידול ילדים או בהיעדרם ואפילו נושאים נוספים שייראו לכם חשובים לטיפול מראש. הסכמים כאלה הם חוקיים ומעוגנים בחוקי מדינת ישראל, והם שומרים על הזכויות שלכם גם ללא חופה וקידושין או נישואין אזרחיים בחו"ל, למי שתהה על תקפותם. הסכמים מכבדים אלה נעשים מראש בדרך כלל, אולם אפשר תמיד להגיע אליהם גם במהלך חיים משותפים כאשר מתעורר צורך לעגן בחוק ובהסכם את הזכויות שלכם גם מבחינת רשויות המדינה. משרד עוה"ד אור עזריה ושות' מטפל בהסכמים שונים לחיים משותפים ולניהול הזוגיות שלכם בכל שלב ולכל זוג, נשוי או ידועים בציבור.

לכל משפחה יש סודות שיש לטפל בהם נכון

גם במשפחות הממוצעות ביותר יש תמיד עניינים דיסקרטיים שעדיף לטפל בהם רחוק מעין התקשורת והציבור, ואת זה יכול לעשות רק איש מקצוע שאמון על ניהול עניינים כאלה בצורה נכונה. זה נכון לגבי גירושין בדיוק כמו בענייני ירושות וצוואות שמסתבכים לא פעם. במקרים כאלה, עורך דין סכסוכי ירושה יטפל בכל הנושאים הקשורים לצוואה או לירושה שהגיעה לבית המשפט בגלל סכסוך או מחלוקת משפחתית, כדי לפתור זאת בדרך הטובה ביותר מבחינתכם וללא פשרות שמקפחות אתכם מזכויותיכם בירושה. זהו עניין רגיש שמחייב גם ניהול אסטרטגי נכון יחד עם ההבנה והרגישות המתבקשות מכל עורך דין שמטפל בנושא משפחתי דיסקרטי כזה.

הסכמים לזוגות שמבקשים הסכמות

ענייני ממון הפכו כבר מזמן לאבן נגף אצל זוגות רבים שלא יודעים כיצד להתייחס לזה נכון מלכתחילה, ולכם כאשר יושבים עם עו"ד הסכם ממון לקראת חתונה אפשר להבין במה דברים אמורים וכיצד זה חוסך מהם מאבקים מיותרים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הסכמים כאלה דווקא מונעים מלחמות מתישות על רכוש וכספים משום שרק במקרים נדירים בית משפט יבטל הסכמים כאלה שנחתמו ללא לחץ וכפייה וללא קיפוח הצדדים. ההסכמים מבטאים התחלה יפה ומוסכמת של בני הזוג ומסירים את המכשולים מדרכם לזוגיות בטוחה וללא סכסוכי רכוש. משרד עוה"ד אור עזריה ושות' מציע לכם את שירותיו לעריכת הסכמי הממון והחיים המשותפים שיתחילו את חייכם הזוגיים בצורה הטובה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...