Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

לא להמר על המזל בזמן נהיגה

לא להמר על המזל בזמן נהיגה
קרדיט - freepik

הסטטיסטיקה לעולם לא עובדת למעננו כשאנחנו מקווים שלא ניתפס בגלל עבירת מהירות או חוסר זהירות אחר על הכביש ולכן לא כדאי להמר בכלל על הסיכוי שלא יראו אותנו. נהגים שכן נתפסים לא תמיד מתייחסים לתפיסה זאת כרצינית עד שהם משלמים דוח יקר או קולטים שהם נקנסו גם בנקודות תעבורה שמקרבים אותם לשלב של התליית רישיון עד שיתקנו את המצב. גם כאשר מקבלים דוחות ולא משלמים אותם בזמן מסתכנים כל הזמן בתשלום גבוה יותר או בכך שלא תעשו את הדבר הנכון, תערערו ותזוכו מכך, או פשוט תצברו דוחות וקנסות. אם אתם מהאנשים שלא הקפידו לטפל בעניינים התעבורתיים שלהם בזמן אבל ברור לכם שהמזל כבר לא ישחק לכם, פנייה בהקדם לייעוץ וטיפול של עורך דין דיני תעבורה אמורה להסדיר את הנושא הזה, אבל זה תלוי רק בכם. משרד עורכי דין תעבורה משה רבי מטפל בלקוחות רבים בתחום זה של עבירות תעבורה ועושה סדר בכל מה שאפשר לזכות ולמחוק לטובתכם.

אין עבירה חמורה יותר

מלבד עבירת נהיגה בהשפעת סמים ואלכוהול אין עבירה חמורה יותר מאשר עבירת נהיגה בפסילה, לפחות מוסרית ובוודאי שגם בעיני בית המשפט. נהיגה כזאת היא זלזול בוטה בחוק שגם עלולה להסלים את המצב שלכם אם צברתם עבירות נוספות ואתם מנסים לקבל דחייה או ביטול או לעמוד למשפט כדי לצאת זכאים בכל זאת. אי אפשר להתעלם מעבירה כזאת אלא אם כן יקרה הבלתי ייאמן. בדרך כלל, בית משפט מוכן לשמוע עדויות אמינות ולקבל הוכחות למצבים שונים שבהם תטענו שאינכם אשמים, אבל לא כאשר העובדות חותכות ואתם נוהגים למרות פסילה ושלילה. למה זה חשוב? משום שיש מצבים רבים שבהם אפשר לחלץ נהגים מדוחות לא מהימנים או בגלל מצבים שונים שלא מדדו נכון. במקרים כאלה אין הרבה מה לעשות מלבד לטפל בזה מוקדם ככל האפשר על ידי עו"ד פסילת רישיון ולקבל את הסנקציות.

לפתוח דף חדש ללא נקודות

שיטת חישוב נקודות התעבורה והספירה שלהן מאפשרת לכם להתחיל דף חדש אחת לכמה שנים אם תבצעו את התיקונים הנדרשים ותטפלו במצב הרישיון שלכם והדוחות שנרשמו לכם על עבירות תנועה. רצוי מאוד לא לדחות אף תגובה לדוח כזה ולהגיש ערעור בזמן אם אתם אכן חושבים שלא עשיתם זאת ולהשתמש בשירותי עו"ד מקצועי ומנוסה. משרד עו"ד משה רבי מציע ללקוחותיו לטפל בצורה יסודית בכל ענייני התעבורה שלהם כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...