Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כתב היד שלנו מגלה הכל

כתב היד שלנו מגלה הכל
קרדיט - Canva

כתב היד של בן תרבות המדבר בשפה ספציפית נשען על אותם חוקים ובדיוק על אותן האותיות, ועדיין גם מי שאינו גרפולוג יצליח לזהות שכתבי היד שונים מאדם לאדם. מעבר לכך גם כתב היד של אותו האדם נוטה להשתנות לאורך השנים. הרי מי שהיינו בגיל 25 הוא לא האדם שאנחנו בגיל 50 וטוב שכך. בנוסף גם מצבי בריאות ומועקות נפשיות משפיעים על כתב היד שלנו. מעבר לצורניות החיצונית של הכתב לכל אדם יש את אימפולס התנועה הייחודי לו בכתב, את לחץ הכתיבה שלו ואת איכויות הקו הספציפיות אותו הוא מחולל בכתב. זהו למעשה ההסבר הבסיסי ביותר למה כתב היד יכול ללמד אותנו כל כך הרבה על האדם שכתב אותו. הדרך לגילוי האישיות העומדת מאחורי כתב היד היא ניתוח כתב יד גרפולוגיה. זוהי ללא ספק דרך מרתקת להבין את התכונות שלנו, הנטיות שלנו, היכולות שחבויות בנו כמו גם ללמוד על נקודות החולשה שלנו. הגרפולוגיה עוזרת אם כך לאנשים באופן אישי אבל גם למעסיקים שונים להכיר את המועמדים שמגישים את מועמדותם לתפקיד מסוים. הידע הגרפולוגי נרכש בלימודים והתמחות, ולאחר צבירת אין ספור שנות ניסיון מקצועי של העוסקים בכך. בר עמית הגרפולוג מציע לכם את הידע והמיומנויות שלו באבחון גרפולוגי לכל מטרה, גם לגופים מוסדיים.

עולם המשפט נעזר גם הוא

מכיוון שהרבה הליכים משפטיים מעוגנים בהוכחות הנסמכות על מסמכים וחתימות, גם במרחב המשפטי יש ביקוש רב לגרפולוגים. חשוב שגרפולוגים אלו יהיו מומחים במה שנקרא גרפולוגיה משפטית. גרפולוגים משפטיים מתבקשים לבדוק מסמכים שונים שעל גביהם נחזים כתבי יד וחתימות וזאת על מנת לבחון את זהותם של כתבי היד ולהעיד על זיוף מסמכים או להבדיל על אותנטיות. העדות שלהם נשענת על ניתוח באמצעות מכשירים מתקדמים, על יכולת אבחון ועל הכרות מעמיקה של כל מאפייני הכתב השונים, בפרט של אלו הסמויים מעינו של האדם שאינו מומחה בתחום. עם התקדמות הטכנולוגיה הזיופים נעשים יותר משוכללים, אך גם הגרפולוגים יודעים לעשות שימוש באותם עזרים טכנולוגים משוכללים על מנת לחשוף את הזיופים.

לבחון כתבי יד ולהשוות

כל אחד יכול להבחין בהבדלים הבולטים שבין כתבי היד של אנשים שונים, לנסות ולהסיק מכך מסקנות כאלו או אחרות. אולם רק גרפולוג מוסמך יכול לבצע אבחון אישיותי מבוסס בעזרת הכלים הגרפולוגיים אותם רכש והתיאוריות האישיותיות בהן הגרפולוגיה נעזרת. לפיכך, חשוב תמיד לפנות לאיש מקצוע אמין, מוסמך ובעל ניסיון. הגרפולוג בר עמית מציע לכם ייעוץ ואבחון מדויק ומעמיק של כתב היד שלכם לכל מטרה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
מלון יהודה, המקום האולטימטיבי לבלות בו הקיץ עם כל המשפחה
פעילויות קיץ לילדים  בריכת שחיה חצי אולימפית בריכת ילדים משחקיה...
"השתדלנו להפגיש את הקוראים עם בני אדם"
הסופרים יאיר אגמון ואוריה מבורך נפגשו השבוע עם נשיא המדינה...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ 8 באוגוסט בבנייני האומה
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי...
סדנת ההדפס הירושלמית חוגגת 50 שנה להווסדה!
סדנת ההדפס ירושלים: פתיחה: יום שישי, ה- 19.7.2024 בשעה :...