שם המחוז: השמיים העליונים
הערכאה השיפוטית: בית המשפט הישיר של אלוהים השופט.
מספר התיק בבית המשפט: 221221221/88
שם התובע: זמן.
תעודת הזהות: עבר, הווה ועתיד
אופן ייצוג: עצמאי.
שם הנתבע: ההיסטוריה
שם המייצג: צדק
מספר רישיון: המניע לרישיון הוא האנשים המבטלים את עצם קיומו.
טענות מקדמיות:
ברצוננו להכחיש כל קשר לטענות שהועלו כלפי מרשתי, (להלן: "ההיסטוריה") המואשמת על לא עוול בכפה במעשי מרמה והפרת אמון הציבור.
הטענה לשלילת האפשרות של לקוחותיה של מרשתי (להלן: "הציבור") לשלוט בה, הנן מופרכות מיסודן. כלומר, חברי, אדון זמן היקר טוען בהפגנתיות כי הוא זה שהעז לתבוע את מרשתי עקב שבני האדם לא מסוגלים לשלוט בו.
על פי טענה זו, יש ליצור תביעה מקדמית אל מול חברי, שכן על פי עיקרון הדוגמה האישית לא ניתן להערים תביעה על צורת קיום כלשהי בעוד שהתובע מבצע את מהות התביעה.
יתר על כן, ההיסטוריה סיפקה את כל סיפור המסגרת האנושי. היא לקחה אחריות על אנשים שהם לא החלטיים, מתלבטים או חובשי מסכות שונות ומשונות. לפיכך ניתן להסיק כי מרשתי לקחה על עצמה חקירות רבות מעבר לחקירתה שלה.
זאת ועוד, לעניין הקשבתה של מרשתי לעקרונות עליונים, על פני נוחותם התחתונה של לקוחותיה, הנה המיטבית ביותר לנוכח הקדמה הטכנולוגית, הרגשית והחברתית הנוכחת על פני כדור הארץ;
-באשר לקדמה הטכנולוגית- היצורים החיים על כל צורותיהם, קיבלו פנאי להתעסק בהתפתחותם משום שהטכנולוגיה שמה קץ לצרכים רבים.
-באשר לקדמה הרגשית- תחושות הקרבה והערבות ההדדית חוצות מרחבים וזמנים. הן גורמות לחיבורים מיוחדים בין אנשים, לאהבה שלמה והוליסטית שלא נראה כמותה בשום ממד קודם לכן.
-באשר לקדמה החברתית- האחריות הכללית החלה להגיע לקדמת הבמה. צורות קיום רבות יותר יוזמות וחוות שיתופי פעולה למען ההתפתחות הכללית ומבינות לעומק את מהות המושג הדהוד.
לעניין זה, "הדהוד" משמעותו, כפי שמופיעה בחוקת הקיים שעל פני יסוד השמיים- השפעה של התפתחות הוליסטית, היא התפתחות שאליה מחוברים כלל החלקים של העולם הפנימי, על התפתחויות נוספות מכל הסוגים עקב החיבור העצמאי של החלקים הזהים. בלשון אחר, הלבבות של כל הקוראים כתב הגנה זה מחוברים. כך גם מוחותיהם והאינטואיציות שהם.
הסעד המוצע:
העברת הסמכות הביצועית;
חוקת החיים קובעת בסעיפה הראשון; כל אשר אינו מרוצה, ממנו ירצה. בלשון אחר, אדם שלא מרוצה מתפקוד של גורם שמשפיע על חייו, יוכל לקחת אחריות על תפקידו של אותו גורם ולעשותו במקומו, עקב 2 סיבות;
א. הסקת מסקנות אישית- נוכל להסיק מסקנות רבות במידה ונצפה בתפקידנו מבחוץ.
ב. העברת סמכויות השפעה מבחוץ פנימה- כך ניתן לזרז את תהליך הפחתת השפעת העולם החיצוני על העולם הפנימי.
על כן, אני מציע העברת סמכות שיפוטית בשני מובני השיפוט של בית הדין של השמיים;
– סמכויות השיפוט יינתנו לאחר הצהרת התובע, אשר תתבצע על ידי כל הצדדים הנוגעים בדבר. כלומר, חברי הזמן, כבוד השופט אלוהים ועוזריהם יחויבו להתנהל כדמותה של ההיסטוריה במשך דיון שלם.
– סמכויות השיפוט של בני האדם, יוזמי הליך זה, יוחזרו אליהם. אני מציע פתיחת חודש שלם בו כל אדם אחראי על כתיבת ההיסטוריה של חייו."