כל הסודות של הכתיבה ברשת!

כל הסודות של הכתיבה ברשת!

לפני עשרים שנה זה היה חלום, בעלי עסקים ומשווקים רבים חיפשו סביבה פרסומית שבה הם יוכלו להעביר מסרים פרסומיים, לשווק את העסקים והכול עם אפשרות למדידה של השפעת המסרים במחיר זול יחסית ובאפשרות לקבלת תגובות מידיות.

הכתיבה השיווקית – המפתח להצלחת השיווק ברשת

כאשר מבקר מגיע לאתר שלכם הוא נותן לכם בין שמונה לעשר שניות של חסד. בשניות אלו עליכם לשכנע אותו למה כדאי לו להישאר באתר, איך אתם יכולים לעזור לו ומהי התועלת שתהיה לו אם הוא ייעזר במוצר או בשירותים שאתם מציעים.

בשמונה השניות הראשונות עליכם "ללכוד" את הגולש. תוכלו ללכד אותו בעזרת שני גורמים, כותרת מפתה ומסקרנת וסגנון מיוחד המאפיין את הכתיבה השיווקית.

כתיבת הטקסט היא המרכיב החשוב ביותר שיעזור לכם ללכוד את הגולש ולהניע אותו לבצע פעולה, קנייה, יצירת קשר, הורדת טופס או כל פעולה אחרת שתבחרו.

כתיבה שיווקית שונה מסגנון של כל כתיבה אחרת. קשה יותר לקרוא מהמחשב מאשר מדף בספר או בעיתון ולכן הטקסט צריך להיות מעניין במיוחד, ממוקד, מאורגן בפסקאות קצרות, כתוב בשפה אקטיבית וזורמת, במשפטים קצרים ובתבניות לשון תקינות.

כתיבה שיווקית היא כתיבה המניעה לפעולה. כדי לבצע מכירה או כל פעולה אתם צריכים לצוות על הגולש מה לעשות, ותתפלאו, גולשים רבים אוהבים שאומרים להם מה לעשות בפשטות ובבהירות. אל תשאירו את הגולש באוויר, תנו לו לוח זמנים מוגדר והאיצו בו לפעול. משפטים כמו קנה עוד היום, הזדמנות אחרונה, מבצע לשלושה ימים בלבד ועוד, יפעלו מצוין.

 לפני שאתם מניעים לפעולה אתם חייבים לרכוש את אמון הקורא ולשכנע אותו כי המוצר שלכם מתאים לו ועונה על הבעיות והכאבים שלו. הוא הרי לא הגיע סתם לאתר שלכם, הוא מחפש פתרון לבעיה המציקה לו וסביר להניח שלכם יש את התשובה. כדי לשכנע אותו אל תספרו לו על עצמכם, הסבירו לו בפשטות ובבהירות מה התועלת שתהיה לו מהמוצר או מהשירות שלכם ואיך הוא יוכל לפתור לו את הבעיות.

הגולש הממוצע ממהר מאוד ואין לו הרבה זמן וסבלנות רבה לקרוא את המאמר שלכם. סגנון הכתיבה השיווקית עוזר ומקל על הקריאה. הטקסט נכתב בפסקאות קצרות עם רווחים בין פסקה לפסקה כדי לא להעמיס על העין ולתת לה אפשרות להירגע מספר שניות לפני קריאת הפסקה החדשה. הכותרות והבלטת משפטי הפתיחה בכל פסקה יעזרו לגולש לרפרף על המאמר ולהטמיע את המסרים העיקריים. אם זה יעניין אותו הוא יחזור ויקרא את המאמר בעיון.

 אם תלמדו את כללי הכתיבה השיווקית ותיישמו אותם, שערי "גן העדן" של השיווק ייפתחו בפניכם. בהצלחה!

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דיווח על הכנסות שלא דיווחתם עליהן בעבר: איך עושים את זה?
כאשר מדובר על אי דיווח  על הכנסות לצורך תשלום מס,...
להניע את העסק, להתפתח ולצמוח בעזרת יועץ עסקי
בפני עסקים קטנים שאין להם משאבים רבים עומדים אתגרים שונים....
למה מוצרים ממותגים חשובים כל כך לעסק שלכם?
כולנו חושבים בכל יום מחדש כיצד נוכל לקדם את העסק...
נשיא המדינה התראיין בוועידת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס
במסגרת ביקורו של נשיא המדינה בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, התראיין,...
רוצים להרחיב אופקים וגם אפיקים להשקעה? כך תעשו את זה
היום, כאשר המצב הכלכלי בארץ אינו מהנוחים שהיו, כשהמצב הבטחוני...
ייעוץ עסקי לעסקים - הדרך להצלחה כלכלית נבנית צעד אחר צעד
ההצלחה העסקית לא מגיעה במקרה. היא תוצאה של תכנון מדויק,...
BDI שלילי? יש לנו הלוואה גם בשבילכם
ניסיתם לקבל הלוואה אבל קיבלתם סירוב? משערים או שידוע לכם...
כיצד תהפכו למתווכי נדלן מצליחים
במידה ואתם מחפשים קריירה מעניינת ומתגמלת שתאפשר לכם לעבוד עם...
עורכי דין שמומחים לענייני עבירות מס
מיסים הם מסוג אותם הנושאים שלכולנו יש הרבה מה להגיד...
מה ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה?
כאשר אדם פותח עסק עליו לפתוח תיק במס הכנסה ומע"מ...
דילוג לתוכן