Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כך תתנו לעצמכם שקט בעזרת עורך דין לענייני משפחה

כך תתנו לעצמכם שקט בעזרת עורך דין לענייני משפחה
קרדיט: Canva

ככל שאדם מתקדם בחייו, כך הוא רואה שגם בתוך המשפחה- המסגרת הבטוחה והקרובה ביותר שישנה, יכולות להתעורר מחלוקות שיש לטפל בהן. במהלך החיים נוצרים מצבים מורכבים שלא קל לטפל בהם לבד ולפתור אותם בתוך המשפחה וגם לא כדאי. ניסיון לפתור מצבים כאלה בתוך המשפחה מבלי "לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ" יכול להביא לסיבוך הדברים עוד  יותר. אחד המצבים המורכבים עימם יש להתמודד הוא מותו של אדם קרוב וחלוקת העיזבון. בין אם מדובר על חלוקה על פי חוק הירושה ובין אם בהתאם לצוואה שערך המנוח לפני פטירתו, הדברים אינם פשוטים, כשהמצב הרגשי המורכב לאחר מות אדם קרוב כמובן אינו תורם. עו"ד צוואות יוכל לסייע להתמודדות קלה יותר עם הדברים, בין אם באמצעות עריכת צוואה עם אדם לפני פטירתו כך שרצונותיו יהיו ברורים לכולם, ובין אם לאחר מותו במידה ומתעוררים ויכוחים לגבי הצוואה.

להטיל את הדאגה לכם על אדם שסומכים עליו

נושא נוסף שיכול להתעורר הוא טיפול באדם כאשר יכולותיו הפיזיות ו/ או הקוגניטיביות כבר אינן מספיקות לחיים עצמאיים לחלוטין. כדי למנוע מצבים בהם יתעוררו ויכוחים מי האדם אשר אחראי לטפל בכם כשאתם כבר אינכם בשיא מומלץ שאתם תחליטו על כך מבעוד מועד. עריכת ייפוי כוח מתמשך, מסמך משפטי באמצעותו אתם נותנים ייפוי כוח לאדם מסוים לטפל בנושאים שונים עבורכם, הוא הדרך לחסוך מחלוקות ומצבים לא נעימים בעתיד. תוכלו לקבוע שאדם מסוים יטפל בנושא מסוים. כך אם אחד מבני המשפחה עוסק בתחום הפיננסי, תוכלו לתת לו ייפוי כוח מתמשך לטפל בכספים שלכם תוך אפשרות להיכנס לחשבון שלכם ולבצע בו פעולות בהתאם לצורך. אדם אחר יוכל לטפל בכל הפן הבריאותי וכך הלאה. את ייפוי הכוח המתמשך עורכים עם עורך דין המתמחה בתחום שיידע אילו דברים חשוב לציין וכיצד יינתן למסמך תוקף משפטי.

לעבור את הגירושין באווירה נוחה ככל האפשר

גירושין הם בשום מקרה לא מהלך פשוט. ההחלטה להתגרש היא קשה לכולם, כולל עבור זוגות שמרגישים היטב שהגיעו לסוף הדרך. לא רק ההחלטה להתגרש היא קשה אלא התהליך כולו. אצל רבים תהליך הגירושין כרוך בוויכוחים רבים תוך אווירה קשה שמשפיעה כמובן על כולם ובראשם הילדים.  בחירה בהליך גישור להגעה להסכם גירושין מקלה על הרבה מאוד זוגות ומונעת סכסוכים שרק מחמירים כאשר ישנן התנצחויות בבית השפט. עורכת דין שהיא גם מגשרת גירושין תנהל את תהליך הגישור בצורה הטובה ביותר תוך התבססות על החוקים שישנם בנושא, תקדימים משפטיים וכמובן תוך הסתכלות על מצבו של כל זוג  מנקודת מבט רחבה. עו"ד אלינה ספיר היא עורכת דין לענייני משפחה וגם מגשרת. היא מלווה כל לקוח בדרך מקצועית תוך מתן יחס אישי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...